Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

12 t/m 18 november

Ga naar beneden

12 t/m 18 november Empty 12 t/m 18 november

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:42 pm

Het is maandag, dus ik ben weer terug met een lijst van DS-games die we volgende week kunnen verwachten. Als je liever ziet welke games er deze week uit zullen komen verwijs ik je door naar de vorige thread. Tijd om naar de releases van deze thread te kijken.
Ik heb trouwens mijn zondagmiddag verspilt aan het maken van een RSS-feed. Hierin kun je de nieuwste threads handig bij elkaar hebben staan in bijvoorbeeld Firefox, Thunderbird, DSMail, Google Reader, iGoogle of welk ander programma dat RSS ondersteunt dan ook. Meer informatie vind je hier.
Een andere nieuwigheid is dat je de spreadsheet waarin alle threads bij elkaar staan nu op je Google Docs account kunt krijgen. Dat houd in dat de spreadsheet tussen je bestanden zal staan. Ik weet niet of iemand er gebruik van zal maken, maar als je interesse hebt kun je een mailtje sturen naar ndssreleasethreads@gmail.com. Geef duidelijk aan waarvoor je mailt. Eventuele andere mail kun je ook sturen.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Smart Kid's Gameclub komt nu op 16 november
Baby Pals komt nu op 5 februari
Jackass komt nu op 23 november
LifeSigns: Hospital Affairs komt nu op 30 november
Mario & Sonic at the Olympic Games is uitgesteld; de US- en EU-versie komen in het eerste kwartaal van 2008 uit op de DS


Maandag 12 november
Zoals wel vaker het geval is beginnen we de week niet al te spetterend. Maar dat wil zeker niet zeggen dat geen van de spellen je interesseren! Ik heb het in dit geval over de spellen Foster's Home for Imaginary Friends: Imagination Invaders (U) en
Ultimate Mortal Kombat (U)
12 t/m 18 november 436ccvku3wq32boyhcikhv4gq12 t/m 18 november Inj7a524247nerh18ataoihrr
Één van de bekendste reeksen van Midway is Mortal Kombat. Vandaag verschijnt een deel uit deze reeks op onze favoriete handheld, de DS. Heel erg nieuw is het idee niet: kies een poppetje en ram de tegenstander in elkaar. Degenen die dat leuk vinden zullen vast blij zijn met deze release.
Midway heeft ook een puzzelmodus toegevoegd, dus we hebben niks te klagen.

Dinsdag 13 november
Baby Pals (U)
12 t/m 18 november Rr3z8khxmus6g1yzanad4fezp12 t/m 18 november X1pe4avl3kkds8qdrmjib8io812 t/m 18 november Ljeq8tdz9it9353ef7xeo0v1a12 t/m 18 november 328bh7nqb4ov7eugxu9soeyl1
Stel: je hebt jarenlang je goudvis, hamster, hond, kat en zelfs dolfijn onderhouden. Misschien ben je wel toe aan iets nieuws. Aarzel dan niet langer, en... koop een baby. Deze baby is natuurlijk wel virtueel, maar dat betekent niet dat je er veel tijd in kunt steken om een goede relatie met hem/haar op te bouwen. Succes!
Voor ik het vergeet: deze virtuele baby is volledig aanpasbaar. Dus die flaporen of te grote neus zie je niet meer in hem terug!

Contra 4 (U)

Als je nog niet weet wat Contra is is dat niet zo vreemd. De eerdere delen zijn namelijk behoorlijk oud. Gelukkig laat het filmpje hierboven de kern van de spellen wel zien.
Het nieuwste deel in de Contra-serie komt eindelijk uit op de DS. De reviews zijn tot nu toe lovend, en fans wachten nu al jaren. Veel mensen zullen dus erg blij zijn met dit spel!

Cooking Mama 2: Dinner With Friends (U)
12 t/m 18 november 2zsoqshjqjrox7qrmbpqwvegv12 t/m 18 november Xuzm6rev9tcs0l9a2nx03ed5u12 t/m 18 november Trfxy1ljqxg8228l4qbgpc92z
Hoe het mogelijk is snap ik nog steeds niet, maar het matige eerste deel voor de DS had blijkbaar zijn fans. Zo wil mijn zusje bijvoorbeeld de Wii-versie gaan kopen!
Misschien moeten zij en andere fans daar nog even mee wachten, want vandaag komt deel 2 al uit op de DS en Wii. Smakelijk!

Need For Speed ProStreet (U)

Dit spel had eigenlijk begin deze maand moeten uitkomen, maar vandaag wordt ons wachten eindelijk beloond. Iedereen die zin heeft in een racegame op de Xbox 360, Playstation 2 of 3, PSP, PC, DS en Wii kan vanaf vandaag weer aan de slag met een nieuw deel in de NFS-reeks.
Ik kijk hier zeker naar uit, want mijn zoektocht naar de ultieme racegame voor de DS is nog niet tot een goed einde gekomen. En de Wii-versie lijkt ook erg goed te worden...

Orcs & Elves (U)
12 t/m 18 november 0w43somauazll928f107zc2fe12 t/m 18 november 8vg8o5ybzrte4ty5jagi3fou612 t/m 18 november Mj8epcdajbpe0q4h99cty72ye12 t/m 18 november Bsjpcg1mf61ia2rchw2xqaxqc
Laat je niet foppen door het feit dat dit een port is van een game voor mobiele telefoons: deze RPG van id Software (makers van o.a. Doom, Quake en Wolfenstein) schijnt namelijk erg goed te zijn.
Aan de graphics is misschien niet veel gedaan, maar het spel gebruikt wel de unieke eigenschappen van de DS om het spel nog nét iets te verbeteren. Als id-fan moet ik dit spel in ieder geval uitproberen.

Rayman Raving Rabbids 2

DAAAAAAAAAAAHHHH! De Raving Rabbids zijn terug! Vandaag komt het nieuwste Rayman-deel uit op de DS. Deze keer is het geen platformer (zoals de vorige DS-game) maar kunnen we eenzelfde soort spel als op de consoles verwachten (dit keer is er dat trouwens maar één: de Wii).
Als Ubisoft dit spel niet heeft afgeraffeld kan dit een ontzettend goed spel. Het is op z'n minst een goede manier om het wachten op Mario Party DS door te komen.
Bekijk tenminste even de trailer, die minstens net zo geniaal is als de andere Raving Rabbids-trailers en ook nog eens gameplay-beelden laat zien. Wat wordt dat muziekgedeelte leuk hè?

WWE SmackDown! vs. RAW 2008 (U)
12 t/m 18 november Issdxzdye57ngqedpdw2yl6iq
Als jij je aggressie liever op een virtuele DS-speler afreageert dan op een echte boxer zul je wel blij zijn met dit spel. Al is deze versie voor ons Nederlanders overbodig, want de Europese versie is al uit.

Verder brengt Activision vandaag Monster Jam (U) uit en komt de lading Petz 2-games van vorige week nu naar Amerika.


Laatst aangepast door op za dec 01, 2007 5:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

12 t/m 18 november Empty Re: 12 t/m 18 november

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:42 pm

Donderdag 15 november
Garfield Gets Real (U)
In Noord-Amerika verschijnt vandaag een nieuwe garfield game. Dit spel wordt volgens GameFAQs een Action Adventure, dus eigenlijk kunnen we alle opties open laten.
Ik hoop op een 2D-platformer van de kwaliteit van het vorige spel. Dat was namelijk niet uniek, maar wel leuk. Genoeg om tevreden mee te zijn lijkt me.
Dit spel werd eerder uitgesteld, en sindsdien is niet veel meer dan een nieuwe datum bekendgemaakt. Hopelijk komt het spel toch uit.

Impossible Mission (U)
12 t/m 18 november Gea93eblnrnujzzfr7fjohraa12 t/m 18 november Fra27d9bd85hagvrtf0j4611b12 t/m 18 november Agjshjxzkpwnoyrntyo0j5kpv
Toen ik de Europese versie van dit spel in Augustus speelde was ik niet onder de indruk. Fans van het eerste deel zijn dat misschien wel.

Super Fruit Fall (U)
Het laatste Amerikaanse spel van vandaag is een matige puzzelgame. Misschien kunnen de hardcore puzzelfans zich ermee vermaken, al hadden ze dat net zo goed eind juli kunnen doen.

Power Rangers: Super Legends (A)
12 t/m 18 november Tjrkbtli33pcren611lqiz96d12 t/m 18 november 0g8avuu5c46wgepausry5opw012 t/m 18 november 64q51tw8swtdgogbl2ipiia00
Dit lijkt me een spel dat veel dingen doet maar niets goed doet. Power Rangers-fans kunnen vanaf vandaag vertellen of ik gelijk heb of niet.

Verder komen vandaag Cooking Mama 2 (J) (meer details hierboven), Dungeon Explorer: Jashin no Ryouiki (J), Famista DS (J), Game Center CX: Arino no Chousenjou (J), HameKomi Lucky Puzzle DS (J), Karada Yorokobu Shokuji & Exercise: Kenkou Kentei (J), Snoopy to Issho ni DS Eigo Lesson (J), Wine no Hajimekata DS (J), High School Musical: Makin' the Cut (A), Need For Speed ProStreet (A) (meer informatie hierboven) en WWE SmackDown! vs. RAW 2008 (A) (meer informatie hierboven).

Smart Kid's Gameclub (U)
12 t/m 18 november Ywfej6aem666s4pfnsl2zndrv12 t/m 18 november T04tqvid1nnxnrakn73hm8v5k12 t/m 18 november Ouxscjc2dwjz4mqhzevhe6ubz12 t/m 18 november 2oxoj733ul53oy7a7w5jcd9hy
Als je wel slim bent maar een serieus gebrek aan volwassenheid hebt kijk je vast en zeker wel uit naar deze verzameling minigames voor kinderen.

Animal Paradise (E)
12 t/m 18 november Glu1nku179b524qe0ksohsl4n12 t/m 18 november V7qvef1p0t3adu8dw35qjahts12 t/m 18 november W1b8vpts6exc6c2p63tr2xdws
In dit spel wordt je op een boerderij gedropt om dieren te verzorgen. Je krijgt er niet voor betaald, je hoort zelfs voor dit spel te betalen. Een pluspunt is dat het Touch Screen in dit spel erg goed tot zijn recht komt.

Bee Movie Game (E)
Van dit spel is nog niet veel bekend, maar ik kan jullie wel vertellen dat het een filmgame van Vicarious Visions (makers van onder andere de Tony Hawk-games voor de DS) is. Misschien wordt dit spel best goed, misschien wordt het heel slecht.

Enchanted (E)
12 t/m 18 november Pk6t561og5vxrwrfw26v84b5o12 t/m 18 november 7j528lhjh1edtskoe760obmh8
Dit spel is als het goed is tegen de tijd dat je dit leest al een tijdje uit voor de GBA. Ik hoop dat het geen toeval is dat de screens er zo... GBA-achtig uit zien.

I Did It Mum! - Boy / Girl (E)
Australiërs kunnen al wat langer aan de gang met dit spel, maar vanaf vandaag kunnen ook Europese jongens en meisjes beginnen met dit educatieve spelletje voor peuters.

Jackass (E)
Veel is er nog niet over bekend over dit spel. Toch laat ik deze game even opvallen. Want ik ben vast niet de enige die Johnny Knoxville en de rest van de Jackass-crew wat extra virtuele pijn wil laten lijden!

LEGO Star Wars: The Complete Saga (E)

Hoewel de andere versies van dit spel een verzameling van de eerdere delen in de serie zijn wordt de DS-versie van de grond af aan opnieuw opgebouwd. Het eerste deel verscheen immers niet op de DS. Nu kunnen we het complete verhaal doorspelen in één spel.
De vorige game voor de DS werd helaas niet al te goed beoordeeld. Sommige reviewers wilden het spel best een redelijke voldoende geven, en er was zelfs een uitschieter. Maar het spel scoorde ook redelijk wat onvoldoendes.
De console-versies werden een stuk beter beoordeeld, en ze hoeven dus ook niet opnieuw gemaakt te worden. De vorige slechte DS-game kan nu worden rechtgezet. Ik geef TT Games nog een kans, want de console-versies schenen toch erg leuk te zijn. Jij ook?

Lifesigns: Hospital Affairs (E)
Ja, diezelfde weer. Lees de andere threads maar voor meer informatie.

Mario & Sonic at the Olympic Games (E)
12 t/m 18 november U6t1qbnhdl3s5moa9r6cjm8d612 t/m 18 november P6tssccov44xhc0t6jpiyphfm12 t/m 18 november Kpzitvxpfg8ijn3dirlki5grk12 t/m 18 november Pg0xld712fko30t9y2ibvmjdx
Wat een positieve verassing! Wij Europeanen mogen vandaag als allereerste op de wereld aan de slag met het eerste spel met Mario én Sonic in de hoofdrol.
Je kunt het je misschien niet meer voorstellen, maar Sega en Nintendo waren ooit gezworen vijanden. Sega wilde de slome, grappige Mario en de hardwarematig slechte NES en SNES vervangen door de snelle en coole Sonic op krachtige consoles als het Master System en de Mega Drive. Nintendo "won", en met Sega ging het steeds slechter. Toen de Gamecube uitkwam besloot Sega games voor Nintendo's nieuwe systeem te maken, en later ook voor de Xbox en Playstation 2. "Sega does what Nintendon't" werd vervangen door "Sonic on a Nintendo system? That must be incredible!".
Genoeg over de geschiedenis van gaming. We zijn nu op het moment aangekomen dat Sega groot fan is van de Wii en DS. Ze maken nu zelfs een sportgame met Sonic en Mario voor beide platforms! Eindelijk kunnen Mario, Luigi, Wario en Bowser het opnemen tegen Sonic, Tails, Knuckles en Dr. Eggman. Hoe dan ook, dit is een historisch moment voor gamers. Dus probeer het spel in ieder geval uit!

My Pet Dolphin (E)
12 t/m 18 november V0oelwm4fqs4tg9pemvvrzbum12 t/m 18 november 3ixzrelhsqte2njj5e2ceihq312 t/m 18 november 37t4s5x1tnixzqff9k8nthjya
Vandaag komt alweer de tweede verzorg-je-dolfijn-game uit! Ik kijk er niet naar uit, maar misschien wordt jij wel enthousiast van de screenshots.

My Word Coach (E)
12 t/m 18 november Vhhop927o4oyuktwkeclm7lvl12 t/m 18 november Viw8btuj08z00xfub3elm1vr412 t/m 18 november 732jpd4xz3zjo89mx0dk5yly312 t/m 18 november Xbuitogngq2kkp9eejsdj5098
Hoewel My French Coach en My Spanish Coach al uit zijn gekomen laat dit spel nog even op zich wachten. Probeer je nog even te redden met je gebrekkige Engels.

Mystery Detective 2 (U)

Misschien herinner je je Mystery Detective nog. Het spel werd zeer middelmatig beoordeeld, maar sommige gamers (waaronder ik) vonden de stijl zo goed dat ze het hele spel doorspeelden, ondanks de soms bijna onoplosbare "puzzels".
Vandaag verschijnt deel 2 (dus niet 2 1/2) in Europa. Ik heb de Amerikaanse versie nog nauwelijks gespeeld, dus voorlopig verkondig ik nog vrolijk dat dit spel goed is maar niet tegen het bijna heilige Phoenix Wright op kan.
Nog even wat informatie over het spel zelf: je speelt de jonge detective Mackenzie. Je eerste zaak gaat over een "red pasta thief" (een rode pasta-dief). En dat is alleen nog maar de eerste van de vijf zaken! Probeer dit spel zeker even uit, en misschien ben jij wel één van de fans die een mysterie over een spaghetti-dief oplost!

Ook komen vandaag Ed, Edd & Eddy: Scam of the Century (E) en Let's Yoga (E) uit.


Behalve deze (toch behoorlijke) lijst aan games heeft niemand nog een DS-spel in de aanbieding. Gelukkig kun je hieronder nog lezen over de GBA-release van deze week. Verder kun je uitkijken naar volgende week, waarin we onder andere een Amerikaanse en Europese release van Mario Party DS, een nieuwe Final Fantasy, een nieuwe Dragon Quest, een belachelijke lijst van Japanse games, Bomberman Story DS en wat Europese releases van games die ook al in deze thread staan zien. Tot volgende week!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum