Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

14 t/m 20 januari

Ga naar beneden

14 t/m 20 januari Empty 14 t/m 20 januari

Bericht  Maikel Steneker ma jan 21, 2008 7:28 pm

Op deze regenachtige maandagmiddag (die over een dik kwartier overgaat in een regenachtige maandagavond) zit ik achter mijn PC om jullie wat te vertellen over de DS games die voor deze week zijn aangekondigd. Al te enthousiast ben ik niet... Eerst nog wat informatie die jullie al kennen:

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Nanostray 2 is uitgesteld naar 12 februari


Dinsdag 15 januari
Nanostray 2 (U)
14 t/m 20 januari My9du3ci3ov2b2onnhov6dpi014 t/m 20 januari Rqgh41flvgois1aajc90l4cex14 t/m 20 januari Sf3jpa15g908ectkq23h23r5314 t/m 20 januari Hgxkll2reb6e31l2rk6t4gaw914 t/m 20 januari Ip3zkw7rkh2vaj0cf557gxprt
Laten we positief beginnen met een van de beste releases van deze week. Dit is een shooter, maar niet het soort shooter dat we tegenwoordig gewend zijn. Bekijk de screenshots en je snapt wat ik bedoel.
Nanostray was voor de fans geweldig, en de eerste review van Game Informer is met een 7,25 ook positief. Waarschijnlijk is dit een topper in het genre.

Ook komen vandaag Miami Nights: Singles in the City (U) en Corvette Evolution GT (U) uit.

Donderdag 17 januari
Mario & Sonic at the Olympic Games (J)
14 t/m 20 januari U6t1qbnhdl3s5moa9r6cjm8d614 t/m 20 januari P6tssccov44xhc0t6jpiyphfm14 t/m 20 januari Kpzitvxpfg8ijn3dirlki5grk14 t/m 20 januari Pg0xld712fko30t9y2ibvmjdx

Een paar maanden geleden kon ik jullie met blijdschap meedelen dat dit spel in Europa zou worden uitgebracht. Niet dus, het spel werd uitgesteld. Ik heb toen wel al heel wat informatie gegeven:
Je kunt het je misschien niet meer voorstellen, maar Sega en Nintendo waren ooit gezworen vijanden. Sega wilde de slome, grappige Mario en de hardwarematig slechte NES en SNES vervangen door de snelle en coole Sonic op krachtige consoles als het Master System en de Mega Drive. Nintendo "won", en met Sega ging het steeds slechter. Toen de Gamecube uitkwam besloot Sega games voor Nintendo's nieuwe systeem te maken, en later ook voor de Xbox en Playstation 2. "Sega does what Nintendon't" werd vervangen door "Sonic on a Nintendo system? That must be incredible!".
Genoeg over de geschiedenis van gaming. We zijn nu op het moment aangekomen dat Sega groot fan is van de Wii en DS. Ze maken nu zelfs een sportgame met Sonic en Mario voor beide platforms! Eindelijk kunnen Mario, Luigi, Wario en Bowser het opnemen tegen Sonic, Tails, Knuckles en Dr. Eggman. Hoe dan ook, dit is een historisch moment voor gamers. Dus probeer het spel in ieder geval uit!
Ik ga er vanuit dat Sega het spel deze keer wel op de beloofde datum uitbrengt, al is het deze keer in Japan. Het Wii-spel bleek vermakelijk, dus het DS-spel zal ook niet slecht zijn. De Engelstalige versies komen trouwens eind januari en begin februari uit. Oh ja, er is ook een nieuwe trailer die de moeite waard is.

Sight Training (A)
14 t/m 20 januari 9l0980int7yg4fqc7cch2eny914 t/m 20 januari K5xzmgyy6yww69g4ymz33215414 t/m 20 januari 8y9mm9whwmu2aizz4mw4srs5g
Dankzij de Brain Training games kunnen we onze hersenen in piekfijne conditie brengen. En blijkbaar willen veel mensen dat maar al te vraag: de games zijn namelijk een groot succes. Natuurlijk zijn bedrijven altijd op zoek naar grote successen. Dat verklaart waarom zoveel bedrijven ook ineens op het idee kwamen brain training games te maken.
Sommige spelmakers pakken het anders aan: ze willen je iets anders laten trainen. Zo wil Namco Bandai bijvoorbeeld onze ogen trainen. Dus degenen met een bril kunnen binnenkort gewoon weer zien; zonder lenzen!
Dit trainen gebeurt natuurlijk weer met minigames. Je traint hiermee ook meteen je reactievermogen, want je moet zo snel mogelijk op bepaalde delen van het scherm tikken.
Dit spel wordt nu pas door Nintendo uitgegeven in Australie. Waarschijnlijk is iedereen al uitgespeeld met de Europese en Amerikaanse versies. Als je ze om wat voor reden dan ook niet gespeeld hebt is mijn advies: negeer de redelijk negatieve reviews en probeer dit spel.

Ook kunnen we vanaf vandaag als het goed is genieten van From The Abyss (J) en Touch de Zuno! DS (J).

Vrijdag 18 januari
Geometry Wars: Galaxies (E)
14 t/m 20 januari Ih615fyst5le067yvi3f4tl96
Wat begon als minigame in een racegame op de Xbox werd later een Xbox Live Arcade-titel... En nu komt het spel ook naar de DS en Wii. Dit spel schijnt helemaal geweldig te zijn, dus op de DS is het ook wel leuk om te proberen. Ik heb dat overigens nog steeds niet gedaan, en dat terwijl het spel al eind november gedumpt is.


Dat was alweer de laatste DS-game die voor deze week gepland staat. Maar geef toe: het had slechter gekund. Vanaf volgende week wil je de threads niet meer missen, dan zien we namelijk games als Advance Wars: Days of Ruin en Mario & Sonic at the Olympic Games in het Westen verschijnen. Tot volgende week!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum