Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

28 januari t/m 3 februari

Ga naar beneden

28 januari t/m 3 februari Empty 28 januari t/m 3 februari

Bericht  Maikel Steneker do feb 07, 2008 3:53 pm

Op het moment dat dit topic gepost wordt is de nieuwe Advance Wars misschien al wel uit. Ik verwacht dan ook niet dat iemand de tekst die ik nu ga typen zal doorlezen. Voor het zeldzame geval dat iemand interesse heeft in de DS releases van 28 januari t/m 3 februari schrijf ik toch dit topic. Maar niet zonder waarschuwing:

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Panzer Tactics DS is uitgesteld naar 7 februari


Dinsdag 29 januari
Bomberman Land Touch! 2 (U)
28 januari t/m 3 februari 493qqjkryouh36edkxt20pr3f28 januari t/m 3 februari 0x9jwxdvrub14spjdwca1gloz28 januari t/m 3 februari Dfeu8jlwjvi7z3oj4gdnvmrip28 januari t/m 3 februari Sf3h3clyt0fmq70ftu61l098t28 januari t/m 3 februari Dmj6jxporwiu87eycqfahkt1h
Wat doe je als je simpele minigame-compilatie goed beoordeeld wordt en best aardig verkoopt? Juist, je maakt een vervolg. Hoe dit nieuwe deel in de al lang lopende Bomberman-serie is weet ik niet, maar Nintendo Power heeft in ieder geval besloten het tweede deel met een punt lager te beoordelen.
Laten we niet vergeten dat ook dit Bomberman-deel weer de geweldige multiplayer bevat, die ook deze keer online te spelen is.
Dit spel schijnt vooral meer van hetzelfde te zijn. Deze keer is het piraten-thema echter verdwenen, waardoor het spel wat meer weg heeft van Bomberman Land. Dit is er eentje om in de gaten te houden, als je tenminste van Bomberman en/of minigames houdt.

Woensdag 30 januari
Panzer Tactics DS (A)
28 januari t/m 3 februari Ax6elwqxad7ix0lrviu9i7jtw28 januari t/m 3 februari Gfgpbnpyjua6ay6evf1mqj7y328 januari t/m 3 februari 771gqonwu3x8jmi3me4ab8wg0
Dit spel is een Turn Based Strategy spel dat zich afspeelt in de tweede wereldoorlog. Het is via hot seat (meerdere spelers spelen omstebeurt op één DS), lokale multiplayer en Nintendo WiFi Connection speelbaar. Na Advance Wars: Days Of Ruin hebben we daar misschien niet meer veel behoefte aan, maar dat wil niet zeggen dat dit geen redelijk spel is.

Donderdag 31 januari
Zoals wel vaker het geval is bestaat de donderdag uitsluitend uit Japanse releases die niet de moeite waard zijn:
  • Deep Aquarium: Kiseki no Shinkai
  • Hiromichi Oniisan no Oyako Taisou Navi
  • Houkago Shounen
  • Jouchi Daigaku Tsuchiya Takahide Kyouju Kanshuu: Ryoukiki Exercise: Riron no Migi-te to Kansei no Hidari-te
  • Kaiun Kenkyuuka - Utsukita Mahiro Kanshuu - Mainichi Kokorobics: DS Uranai Happiness 2008
  • Loopop Cube: Loop * Salad DS
  • Mushishi: Amefuru Sato
  • Simple DS Series Vol. 31: The Chou-Dangan!! Custom Sensha
  • Simple DS Series Vol. 32: The Zombie Crisis
  • Umezawa Yukari no Yasashi Igo


Vrijdag 1 februari
Laten we er niet omheen draaien: de eerste dag van februari brengt ons ook niet veel interessants. Om te beginnen zijn er wat Europese releases gepland die eigenlijk niet eens interessant genoeg zijn om in een lijst te zetten:

Maar er is meer!

The Spiderwick Chronicles (E)
The Spiderwick Chronicles past in het rijtje van Harry Potter, Lemony Snicket's Unfortunate Events en The Chronicles of Narnia. De serie van boeken wordt nu verfilmd, en bij een film hoort natuurlijk een game.
Deze game wordt ontworpen door Stormfront Studios, de maker van onder andere Neverwinter Nights, Stronghold, The Lord of the Rings: The Two Towers en Blood Wake. Hoewel ik de games zelf niet al te goed ken zijn het niet de minste titels. Misschien kunnen we dus wel wat verwachten van deze game.
Oh, en de film komt deze maand (februari) nog uit.

The Sun Crossword Challenge (E)
28 januari t/m 3 februari Ld7kbqno0kxozc5mkqkhu8kbd28 januari t/m 3 februari Kjo4bwfetqga4v0eje3lafwqp28 januari t/m 3 februari 3boedspm7jntpsc5yd0j34s8y
Het bekende Britse tijdschrift The Sun daagt DS-gamers uit voor een potje kruiswoordraadsels. Het spel ziet er misschien uit als een gratis flashgame, het zal de echte fans niet uitmaken. Voorlopig komt het spel alleen in Europa uit.


Dat waren de DS-games die voor deze week gepland staan. Volgende week vertel ik jullie meer over onder andere Zoo Tycoon DS 2, Assassin's Creed: Altair's Chronicles en Professor Layton and the Curious Village. Vooral die laatste twee kunnen nog wel eens erg interessant uitpakken. Tot volgende week!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum