Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

24 t/m 30 september

Ga naar beneden

24 t/m 30 september Empty 24 t/m 30 september

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:36 pm

Dit is alweer de derde thread met de verwachte DS releases, met deze keer de laatste DS games van september. Deze keer zelfs met GBA game (scroll daarvoor een stuk naar beneden, hij staat in de eerste reactie.

Uitgestelde spellen
Geen enkel spel uit deze week is uitgesteld. Gelukkig maar! Maar wie weet komt daar verandering in, dus blijf dit topic in de gaten houden!

Commentaar, tips en/of suggesties? Ga naar deze thread en leef je helemaal uit.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Dinsdag 25 september
Na een niet al te denderende maandag komen vandaag toch nog een paar spellen uit.
7 wonders (U)
24 t/m 30 september 93867420070711screen001oh1.th24 t/m 30 september 93867420070711screen005qq3.th
Over dit puzzelspel is nog niet veel bekend. Maar er zit in ieder geval een historisch verhaal in, het spel is gericht op actie en de screenshots hierboven zijn opgedoken op internet.

DTM Race Driver: Create & Race (U)
24 t/m 30 september 93912720070621screen002jg5.th24 t/m 30 september 93912720070418screen001ag8.th24 t/m 30 september 93912720070418screen005fy9.th
Hoewel er niet veel over dit spel bekend is gemaakt wil ik er toch even een stukje over schrijven en een trailer laten zien. Want het blijft natuurlijk een racegame voor de DS, en die zijn redelijk zeldzaam. DS Download Play en Nintendo WiFi Connection ondersteuning zijn bevestigd.
Zelf vond ik trouwens deze trailer iets mooier. Geïnteresseerden moeten zeker even kijken!

De Amerikanen worden ook verblijdt met Animal Genius en Cocoto Kart Racing.

Donderdag 27 september
Op woensdag is er zoals gewoonlijk niet veel te beleven, dus we gaan door naar de donderdag, die (zoals gebruikelijk) weer geheel uit Japanse spellen bestaat.

Ten eerste komt Bartender DS als eerste in Japan uit. Over deze puzzlegame van EA is nog niet veel informatie te vinden. Verder zien we het zoveelste educatieve stukje software voor de DS: Eiken DS. Er komt ook nog een quizje uit in de vorm van Itsudemo Doko Demo: Onita Atsushi no Seiji Quiz DS, en het actiespel Jigoku Shoujo: Akekazura wordt als het goed is gereleased. Kokoro o Yasumeru Otona no Nurie DS 2 moet je niet verwarren met Kokoro Scan: dit is een puzzelspel dat niets met Sega te maken heeft. Namco brengt vandaag Mitsukete! Keroro Gunsou en Tamagotchi no Puchi Puchi Omisecchi: Mina San Kyu uit. Het eerder genoemde Sega brengt Picto Image DS op de markt. 1st Playable Productions brengt Puzzle Quest: Challenge of the Warlords nu ook uit in Japan als Simple DS Series volume 23, nadat het spel al vanaf maart in Europa en Amerika te verkrijgen is. Tenslotte wordt het tweede stukje edutainment van vandaag, Zaidan Houjin Nippon Kanji Nouryoku Kentei Kyoukai Kounin: KanKen DS 2 + Jouyou Kanji Jiten, uitgebracht.
Ook krijgt Amerika vandaag een primeur met Kurupoto Cool Cool Stars, een actiespel waarvan de ontwikkelaar nog niet eens bekend is... Ik weet niet of het spel uit zal komen, maar het lijkt me geen titel om in de gaten te houden.

Vrijdag 28 september
Zoals we op donderdag altijd een flinke lijst van Japanse games uit zien komen, zien we op vrijdag altijd een nieuwe collectie van Europese games. Zo ook de volgende spellen.

FIFA Soccer 08 (E)
De eerdere FIFA-games op de DS schenen wel aardig te zijn. Voor de fans is dit spel dus iets om naar uit te kijken. Voor mij niet. Sorry, geen screenshots of trailer voor dit spel.

Jam Sessions (E)
24 t/m 30 september Jamsessions200707250248jl9.th24 t/m 30 september 107145vs4.th
Eerder deze maand werd Jam Sessions al in Amerika uitgebracht. Dit spel tovert je DS om in een gitaar. Aangezien de Amerikaanse versie al een Nederlandse taaloptie had lijkt deze Europese release me niet echt iets om naar uit te kijken.

Juiced 2: Hot Import Nights (E)
24 t/m 30 september 93845420070906screen001sl2.th24 t/m 30 september 93845420070906screen003fx5.th24 t/m 30 september 93845420070906screen010fx8.th
Ik heb twee racespellen op de DS gespeeld: Need For Speed: Underground 2 en Ridge Racer DS. Need For Speed was wel aardig, maar het begon snel te vervelen. Ridge Racer DS heb ik al uitgespeeld.
Dus is het tijd voor een nieuw racespel. Wordt het zo goed als Ridge Racer DS, of zo matig als Need For Speed: Underground 2? Ik ga het in ieder geval uitproberen, want de screenshots zien er niet slecht uit.

Luminous Arc (E)
24 t/m 30 september 93496920070514screen004bn5.th24 t/m 30 september 93496920070530screen016da6.th24 t/m 30 september 93496920070530screen003ka8.th24 t/m 30 september 93496920070514screen001di1.th
Op fora als GBAtemp werd dit spel enorm gehyped. Bij de Amerikaanse release was er echter niets meer over te horen, behalve dan complete discussie over hoe de ARM7 fix nu precies werkte.
Dat is ook de reden dat ik dit spel weinig aandacht meer heb gegeven. Het is in ieder geval het spel wat er voor zorgde dat we Worms Open Warfare 2 zo vlak na de release al konden spelen. Misschien is het ook wel een aardige game op zichzelf. Verwacht een soort Fire Emblem van lagere kwaliteit.

DTM Race Driver: Create & Race
Europese gamers worden vaak ontzettend achtergesteld, maar in dit geval brengt Codemasters dit spel maar 3 dagen later uit in Europa dan in Amerika. Dat lijkt me redelijk. Scroll naar boven voor meer informatie, daar vindt je namelijk de Amerikaanse release.

Ratatouille (E)
24 t/m 30 september 93657620070802screen001fr2.th24 t/m 30 september 93657620070802screen002pk9.th24 t/m 30 september 93657620070802screen003ql2.th
Toen dit spel eind juni zijn weg naar de Amerikaanse DS vondt was er nog een reden om het uit te proberen. Maar rond deze tijd zijn er genoeg DS spellen, dus waarom zou je deze matige 3D Platformer nog spelen? Heel erg slecht was-ie nou ook weer niet, dus voor de kindjes die de film fantastisch vinden is dit een geschenk uit de hemel.

Artic Tale (U)
Dit actie- en avonturenspel speelt zich af in het Noorden van onze planeet. Verschillende bronnen spreken elkaar tegen, maar het zou kunnen dat dit spel vandaag uitkomt. Zo niet, dan moeten fans waarschijnlijk tot 30 oktober wachten.
In dit spel speel je een jonge ijsbeer of een jonge walrus. Als klein dier beleef je natuurlijk allerlei avonturen, en dat exclusief op de GBA, DS en Wii.

Verder brengt Destination Software ATV / Monster Truck Mayhem nu ook in Europa uit. De Amerikaanse versie lag anderhalve maand geleden al in de winkels, maar nog steeds is er geen informatie over dit spel te vinden. Dat voorspelt niet veel goeds... Iets positiever is de Europese release van Cookie & Cream. Deze 3D platformer is al vanaf juli in Amerika verkrijgbaar. Ik kan me voorstellen dat niet veel mensen hem hebben geprobeerd, maar ik raad diegenen die het spel niet hebben gespeeld aan dit spel toch nog een kansje te geven. Vooral de coop (die via DS Download Play gespeeld kan worden) is namelijk erg leuk. De PS2-versie schijnt echter beter te zijn.

Edit: Ik zie dat we nog meer releases kunnen verwachten, namelijk die van:



Tot zover DS games die hopelijk deze week uitkomen. Als je geen spel hebt kunnen vinden moet je NDSS in de gaten houden voor de releases van 1 t/m 7 oktober, want daar moet bijna wel iets tussenzitten voor jou! Verwacht een Amerikaanse release van het al eerder in Japan uitgekomen Chibi-Robo: Park Patrol, een nieuwe Spyro-game, het vervolg op het aparte Touch Detective (vreemd genoeg deel 2 1/2), en natuurlijk de DS-topper waar we allemaal met smart op zitten te wachten: The Legend of Zelda: Phantom Hourglass.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum