Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

11 t/m 17 augustus

Ga naar beneden

11 t/m 17 augustus Empty 11 t/m 17 augustus

Bericht  Maikel Steneker za aug 30, 2008 4:31 pm

Twee dikke stapels kranten liggen op me te wachten, maar ik ga in dit weer niet naar buiten. In plaats daarvan ga ik eens kijken of ik mijn beloftes heb kunnen waarmaken. Aan het einde van dit topic, de verwachte releases van 7 juli t/m 10 augustus, beloofde ik namelijk dat tegen de tijd dat het volgende topic zou verschijnen enkele lang verwachte spellen zouden verschijnen, namelijk een nieuwe Elebits voor de DS, Line Rider voor de DS en N+ voor de DS. Nu ik mijn gebruikelijke bronnen raadpleeg zie ik dat Elebits 2 verwacht wordt in Q4 van dit jaar in Europa. De Amerikaanse datum is wel preciezer maar niet vroeger: 18 november. Line Rider 2 verschijnt pas op 16 september, en N+ komt pas eind deze maand op 26 augustus uit. Teleurstellend, want het aanbod van DS-titels is niet al te spetterend de laatste tijd. Laten we maar snel gaan bekijken wat er wél uit gaat komen.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Deze week is geen enkel spel uitgesteld.


Dinsdag 12 augustus
Vele mensen zullen nu een verwarde blik op de agenda werpen. "Is de twaalfde nog niet voorbij dan?" Jawel, maar niet al deze games zijn per definitie al gedumpt, dus bespreek ik ze even kort.
Bangai-O Spirits (U)
Video
11 t/m 17 augustus Screen4111 t/m 17 augustus Screen4211 t/m 17 augustus Screen4311 t/m 17 augustus Screen4411 t/m 17 augustus Screen45
Bangai-O schijnt een klassiek spel te zijn. Ik ken het niet, maar het komt nu in ieder geval naar de DS toe.
Het spel is moeilijk te omschrijven. Het speelt zich af in de ruimte en is ontzettend druk. Het spel is een soort horizontale en verticale shooter. Je hebt de beschikking over verschillende wapens om de vijanden (Space Pirates) te verslaan. Deze zijn zowel op korte als lange afstand te gebruiken.
Het is ook mogelijk om zelf levels voor het spel te maken. Via het Touch Screen kan een compleet level in elkaar worden gezet. Zelfgemaakte levels kunnen worden opgeslagen en gedeeld. Dit delen is behoorlijk apart: het kan niet alleen via Nintendo WiFi Connection maar ook lokaal... via de microfoon van de DS. Je plugt simpelweg een koptelefoon in de DS die het bestand moet verzenden en legt het oortje bij de microfoon van de andere DS. Enkele hoge geluidstonen later is het level verstuurd!
Het spel ondersteunt ook multiplayer, zowel competitief als coop. Hiervoor kan echter geen Nintendo WiFi Connection worden gebruikt; alles gebeurt lokaal.
Dit spel lijkt maar op één manier samen te vatten: uniek. Zoals we allemaal weten verdienen unieke spellen het om gespeeld te worden. Iedereen kan zelf uitmaken of dit spel gamen zal veranderen of een belediging voor de DS is, maar die laatste groep zal in de minderheid zijn.

Verder komen vandaag Imagine Teacher (U), Madden NFL 09 (U) en The Cheetah Girls: Passport to Stardom (U) uit.

Donderdag 14 augustus
Het enige spel dat vandaag uitkomt is Etrian Odyssey (A). Ondanks dat dit spel zeer goed beoordeeld is zal ik het alleen kort toelichten. Etrian Odyssey is een unieke RPG met één dungeon waarvan je een kaart moet tekenen. Deel 2 is onlangs uitgekomen in Amerika en werd nog beter beoordeeld dan deel 1.

Vrijdag 15 augustus
Race Driver: GRID (A)
[size=160]Video[/size]
11 t/m 17 augustus Screen1111 t/m 17 augustus Screen1211 t/m 17 augustus Screen13
Race Driver: GRID leek een heel aardig racespel te worden. Uitgaande van het filmpje zijn de graphics goed, en volgens de screenshots is er voor degenen die daar behoefte aan hebben ook aardig wat aan te passen. Zo is er een complete track editor die exclusief voor de DS gemaakt is.
Helaas blijkt GRID compleet mislukt te zijn. Het spel is volgens de [N]Gamer bijvoorbeeld "saai en sfeerloos", de geluiden "klinken alsof ze uit een Game Boy-titel komen" en "GRID faalt op de twee belangrijkste aspecten van een racespel: besturing en gevoel van snelheid". Nee, geef mij dan maar deeltje 1...

Verder kunnen we vandaag Madden NFL 09 (E) verwachten en twee spellen waar helemaal geen informatie over te vinden is verwachten: The Woodleys Summer Sports (E) en Think (E).


Tot zover weer deze gebrekkige DS releases van deze week. Helaas hebben we toch niet meer zo veel om naar uit te kijken... Volgende week lijkt niet veel beter te worden. Ik hoop op een verrassing die zo positief is als de verrassing van deze week negatief was...

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum