Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

25 t/m 31 augustus

Ga naar beneden

25 t/m 31 augustus Empty 25 t/m 31 augustus

Bericht  Maikel Steneker zo okt 19, 2008 3:51 pm

Het nieuwe schooljaar staat op het punt om te beginnen. De meesten zijn zelfs al begonnen. Het is tijd dat iedereen weer terug in het oude ritme komt. Dat betekent gelukkig ook dat de verwachte releases voortaan weer ongeveer een week van tevoren worden gepost! Vandaar dat je nu de verwachte releases van 25 t/m 31 augustus kan lezen.
Even voor de duidelijkheid, ik post dit pas op vrijdag, maar ik heb het maandag al geschreven...

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
From The Abyss is uitgesteld naar 2 september
Harvest Moon: Island of Happiness is mogelijk uitgesteld naar 27 augustus
Time Hollow is uitgesteld naar 23 september


Maandag 25 augustus
MLB Power Pros 2008 (U)
25 t/m 31 augustus Screen1125 t/m 31 augustus Screen1225 t/m 31 augustus Screen13
Dit honkbalspel is in juli op de PS2 en Wii verschenen, en vooral de Wii-versie bleek vrij goed te zijn. De DS-versie zal waarschijnlijk ook wel vermakelijk zijn. Grafisch ziet het spel er goed uit, en het Touch Screen zou een goede besturing kunnen zijn voor dit soort games. Helaas is er nog nauwelijks informatie beschikbaar, maar hij komt er in ieder geval aan.

Dinsdag 26 augustus
Digimon World Championship (U)
25 t/m 31 augustus Screen2125 t/m 31 augustus Screen22
De nieuwe Digimon-game wordt weer een nieuwe Digimon-game. Behalve RPG-elementen bevat het spel ook wat strategy- en simulatie-gameplay.
Daarnaast kun je natuurlijk weer met je Digimons vechten in een nieuw vechtsysteem. Dit kan ook in offline en online multiplayer. Kortom: voor de Digimon-fans.

Ferrari Challenge Trofeo Pirelli (U)
25 t/m 31 augustus Screen3125 t/m 31 augustus Screen3225 t/m 31 augustus Screen33
Dit racespel schijnt redelijk goed te zijn, als we de beoordeling van een 7,5 kunnen geloven in ieder geval. Het spel maakt blijkbaar goed gebruik van het Rumble Pak en heeft ondersteuning voor lokale single- en multi cartridge multiplayer.

From The Abyss (U)
25 t/m 31 augustus Screen4125 t/m 31 augustus Screen4225 t/m 31 augustus Screen43
From The Abyss is een Action RPG met de look van het gemiddelde SNES-spel. Het spel is ook qua gameplay soortgelijk; het is vergelijkbaar met games als Secret of Mana.
Één van de belangrijke features van het spel is een co-op-modus. Als je wilt kun je zelfs het hele spel met twee spelers doorspelen. Hierbij begin je telkens op het stuk waar de speler is die het minst ver is. Je slaat dus nooit stukken over.
Het spel ziet er uit als een leuk spel voor mensen die van RPG's houden. De co-op-functie maakt het geheel nog leuker, en het is voor mensen met vrienden misschien wel een reden om het spel te spelen!

Harvest Moon: Island of Happiness (U)
25 t/m 31 augustus Screen5125 t/m 31 augustus Screen5225 t/m 31 augustus Screen53
Harvest Moon is terug! En dan bedoel ik niet een nieuw, zwak spel zoals Harvest Moon DS of de meisjesversie, Harvest Moon DS Cute of een spinoff als Rune Factory die ondanks de goede kwaliteit toch niet echt Harvest Moon was. In dit nieuwe Harvest Moon-deel spoel je aan op een eiland. In plaats van er zo snel mogelijk vanaf proberen te komen en terug naar huis te keren besluit je een dorpje te stichten. Al snel komen er genoeg andere mensen op af en kan Harvest Moon beginnen.
Boertje spelen kan ook weer, dus de fans zullen geen reden hebben om ontevreden te zijn. Het spel wordt voortaan bestuurd met het Touch Screen, en de D-pad kan gebruikt worden om snel een item te pakken.
Ook grafisch is het spel verbeterd tegenover vorige delen. Het spel ziet er echt 3D uit en heeft wel wat weg van de look van Zelda: Phantom Hourglass. Dit lijkt weer een goede titel te worden, zoals altijd, voor de fans.

N+ (U)
[size=160]Video[/size]
25 t/m 31 augustus Screen6225 t/m 31 augustus Screen6125 t/m 31 augustus Screen63
Vele internetters zullen het online spelletje N (klik voor een download) kennen. Het spel werd origineel als flashspelletje op het internet gezet en was later ook te downloaden voor de PC, Mac en Linux. Dit 2D-platform/puzzelspel staat bekend om de physics. Als je wilt weten wat ik daarmee bedoel kun je het beste de video bekijken.
Maar wat is N+? Nou, hetzelfde idee op de DS en PSP! Het spel bevat 350 singleplayer- en 150 multiplayerlevels (multiplayer zit er dus blijkbaar ook in) en een level editor om er nog meer te maken!
N+ lijkt een vermakelijk spelletje te worden. Ik ga het zeker even proberen!

Time Hollow (U)
[size=160]Video[/size]
25 t/m 31 augustus Screen6125 t/m 31 augustus Screen6225 t/m 31 augustus Screen63
Een dag van te voren kondigt de vader van Ethan aan dat hij iets belangrijks te vertellen heeft op zijn zeventiende verjaardag. De jongen gaat nietsvermoedend slapen, en krijgt een nachtmerrie waarin hij een kind van 5 jaar is. Hij is omringt door vuur, en ziet zijn ouders verdwijnen. Badend in het zweet ontwaakt Ethan, om vervolgens te ontdekken dat zijn nachtmerrie werkelijkheid is geworden; 12 jaar geleden zijn zijn ouders op mysterieuze wijze verdwenen.
Het verhaal hierboven is de basis voor Time Hollow, een gloednieuw spel voor de DS. Een bekende Japanse schrijver heeft zich bemoeit met het verhaal, dus daar hoeft niets mis mee te zijn. Je wilt ongetwijfelt weten hoe het verder gaat. Nou, Ethan vindt de Hollow Pen, een pen waarmee hij het verleden kan beïnvloeden. Hiermee moet hij ontdekken wat er in de afgelopen nacht is gebeurd. Dit gebeurt volgens de eerste spelers op een Hotel Dusk-achtige wijze.
Het spel stond voor Amerika oorspronkelijk in de planning voor april. Hopelijk is het spel uiteindelijk goed geworden, want ik verwacht er veel van!

Verder verschijnen vandaag de casual puzzlegame PictoImage (U) en het zoveelste Sims-spel, The Sims 2 Apartment Pets (U).

Donderdag 28 augustus
Vandaag weer wat Japanse releases:
  • Hanshin Tiger DS
  • Johnny no Dasshutsu Daisakusen
  • Norimono Oukoku DS: You! Unten Shichai na Yo!
  • San-X Character Channel: All-Star Daishuugou!
  • Shinseiki Evangelion Ayanami Ikusei Keikaku DS with Asuka Hokan Keikaku
  • Simple DS Series Vol. 40: The Gekai
  • Tactical Guild
  • To Love Ru Trouble: Waku Waku! Rinkangakkou-Hen
  • Umibe de Reach! DS

En wat Australische releases:
  • AMF Bowling Pinbusters!
  • Build-A-Bear Workshop
  • Ferrari Challenge Trofeo Pirelli
  • Imagine Teacher
  • Quick Yoga Training
  • The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor


Vrijdag 29 augustus
Bangai-O Spirits (E)
[size=160]Video[/size]
25 t/m 31 augustus Screen4125 t/m 31 augustus Screen4225 t/m 31 augustus Screen4325 t/m 31 augustus Screen4425 t/m 31 augustus Screen45
Bangai-O schijnt een klassiek spel te zijn. Ik ken het niet, maar het komt nu in ieder geval naar de DS toe.
Het spel is moeilijk te omschrijven. Het speelt zich af in de ruimte en is ontzettend druk. Het spel is een soort horizontale en verticale shooter. Je hebt de beschikking over verschillende wapens om de vijanden (Space Pirates) te verslaan. Deze zijn zowel op korte als lange afstand te gebruiken.
Het is ook mogelijk om zelf levels voor het spel te maken. Via het Touch Screen kan een compleet level in elkaar worden gezet. Zelfgemaakte levels kunnen worden opgeslagen en gedeeld. Dit delen is behoorlijk apart: het kan niet alleen via Nintendo WiFi Connection maar ook lokaal... via de microfoon van de DS. Je plugt simpelweg een koptelefoon in de DS die het bestand moet verzenden en legt het oortje bij de microfoon van de andere DS. Enkele hoge geluidstonen later is het level verstuurd!
Het spel ondersteunt ook multiplayer, zowel competitief als coop. Hiervoor kan echter geen Nintendo WiFi Connection worden gebruikt; alles gebeurt lokaal.
Dit spel lijkt maar op één manier samen te vatten: uniek. Zoals we allemaal weten verdienen unieke spellen het om gespeeld te worden. Iedereen kan zelf uitmaken of dit spel gamen zal veranderen of een belediging voor de DS is.

Driving Theory Training (E)
25 t/m 31 augustus Screen7125 t/m 31 augustus Screen7225 t/m 31 augustus Screen73
Ik verwacht dat dit het "spel" is wat in Frankrijk bekend staat als Code de la Route en in Nederland Rijexamen Training heet. Blijkbaar komt het binnenkort in het Engels uit... of misschien is dit een heel ander "spel".

Garfield's Fun Fest (U)
25 t/m 31 augustus Screen8125 t/m 31 augustus Screen8225 t/m 31 augustus Screen83
Deze nieuwe Garfield-game ziet er weer uit als de vorige games op de DS. Dit is een 2D platformer met een 3D look, en het is nog best leuk ook! De kwaliteit van New Super Mario Bros. wordt niet behaald, maar we doen het hier maar mee (hint hint, Nintendo, breng een nieuwe NSMB uit!).

De laatste games van deze week zijn Imagine Teacher (E), Mahjong (E), My Pet Hotel 2, Pawly Pets: My Pet Hotel en The Sims 2 Apartment Pets.


En dan is het voorlopig wel weer genoeg geweest. Volgende week beginnen we aan een maand die normaal erg veel goede games oplevert. Al in de eerste week van september staan geweldige games gepland als Tornado, Blue Dragon Plus, Spore Creatures en Viva Piñata: Pocket Paradise. Jazeker, we krijgen eindelijk weer genoeg om naar uit te kijken! Ik kan niet wachten op het topic van volgende week, waarin ik jullie alles vertel over deze potentiële toppers!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum