Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

29 oktober t/m 4 november

Ga naar beneden

29 oktober t/m 4 november Empty 29 oktober t/m 4 november

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:40 pm

Ik kan jullie het nu nog niet met zekerheid vertellen, maar waarschijnlijk wordt dit topic door WiZaRDuSS gepost. Als dat zo is heb ik de komende week waarschijnlijk geen internetverbinding.
In deze week komen een stuk minder DS-games uit, maar dat wil niet zeggen dat we niets hebben om naar uit te kijken! Lees snel verder om te zien waar ik het over heb.
Oh ja, deze week komt er ook weer een GBA release aan!

Edit: aangezien mijn vakantie niet doorging heb ik deze week gewoon internet. Helaas ben ik gisteren vergeten om het topic te posten.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Dementium: The Ward is vervroegd naar 26 oktober!
Dr Suess: How the Grinch Stole Christmas komt nu op 1 november.
Boogie komt nu op 13 november
My French Coach komt nu op 6 november in de Verenigde Staten en op 23 november in Europa uit.
My Spanish Coach komt nu op 6 november in de Verenigde Staten en op 23 november in Europa uit.
My Word Coach komt nu op 6 november in de Verenigde Staten en op 16 november in Europa uit.
Shrek: Ogres and Donkeys komt nu op 5 november.

Maandag 29 oktober
Vandaag komen drie spellen uit: Cars Mater-National (U), El Tigre: The Adventures of Manny Rivera (U) en Ratatouille Food Frenzy (U).

Dinsdag 30 oktober
Bee Movie Game (U)
Van dit gloednieuwe spel is nog niet veel bekend, maar ik kan jullie wel vertellen dat het een filmgame van Vicarious Visions (makers van onder andere de Tony Hawk-games voor de DS) is. Misschien wordt dit spel best goed, misschien wordt het heel slecht.

Shrek: Ogres and Donkeys (U)
29 oktober t/m 4 november I7n2uzh37lr5c6b0wwg0dd8xn29 oktober t/m 4 november 4kyx0h6yuzij7chjtdmqecc0j
Shrek heeft kinderen, en jij moet ze verzorgen. Als je daar zin in hebt, vind je dit spel waarschijnlijk geweldig.
Hopelijk propt Activision alle talen in één release, zodat we niet over een paar maanden nog steeds nieuwe releases van dit spel uit zien komen (zoals bij Shrek the Third).

The Simpsons Game (U)

Hierboven zie je één van de vele trailers van The Simpsons Game. Van de consolegames is al best veel bekend, maar van de DS-versie kan ik eigenlijk alleen vertellen dat er een parodie op Nintendogs in zit. En dat is eigenlijk al genoeg reden om dit spel te proberen!
Van dit spel wordt steeds meer bekendgemaakt, dus als je geïnteresseerd bent zou ik de Gamerankings-pagina (klik op de titel van het spel) in de gaten houden.

Ook kunnen we de waarschijnlijk niet al te bijzondere games Ben 10: Protector of Earth (U), Dr Suess: How the Grinch Stole Christmas (U) en Panzer Tactics DS (U) verwachten.

Woensdag 31 oktober
Dementium: The Ward (U)
29 oktober t/m 4 november 24m0s0u3oitvfig4qq2txbc0o29 oktober t/m 4 november T5qvw0oqde93z3h8n3dva8br129 oktober t/m 4 november Uf3x6hg1y2nog4rl3kbws99md29 oktober t/m 4 november Umcw33h9w553cwr496b3nnxyp
Ik hou dit spel al in de gaten sinds het aangekondigd werd als The Ward. De DS heeft namelijk een schreeuwend gebrek aan dit soort spellen! Gelukkig wordt af en toe een titel aangekondigd, en deze keer lijkt het erop dat we ook nog een een topper te zien krijgen!
Hopelijk haalt dit spel de release, en kan ik het zo snel mogelijk spelen. Ik kan niet wachten! Ik kijk hier meer naar uit dan ik bijvoorbeeld uitkeek naar het heilige Zelda: Phantom Hourglass!

Ankh: Curse of the Scarab King (E)
29 oktober t/m 4 november Khpkts56ur0nzzauu3wglrgis29 oktober t/m 4 november 9w6xkl7s0ibjd83vyhknh47bq
Dit spel ziet er iets minder interessant uit, maar misschien wordt deze release (die voorlopig alleen in Europa uitkomt) best aardig.

Donderdag 1 november
Vandaag krijgt iedere regio wel iets. Wat leuk!

Garfield Gets Real (U)
Noord-Amerika ziet vandaag maar één release, en dat is een nieuwe garfield game. Dit spel wordt volgens GameFAQs een Action Adventure, dus eigenlijk kunnen we alle opties open laten.
Ik hoop op een 2D-platformer van de kwaliteit van het vorige spel. Dat was namelijk niet uniek, maar wel leuk. Genoeg om tevreden mee te zijn lijkt me.

Boogie (E)
29 oktober t/m 4 november Em8kvqkhn7sy5apdcyhar2yzc29 oktober t/m 4 november B6797oekmo53zcgxv4svjwx7329 oktober t/m 4 november Xpwmezobwo8bsjn7ehwhnj2i229 oktober t/m 4 november Ospbqjz55cauqbh4ainjwkn37
De Wii-versie van dit spel schijnt niet al te geweldig te zijn, dus van de DS-versie hoeven we waarschijnlijk al helemaal niet veel te verwachten! Toch kan deze dans- en zinggame nog best leuk uitpakken, dus hij is het vermelden waard.

My French Coach (E)
Stel: jij wilt erg graag Frans leren. Waar denk je dan het eerste aan? Aan je leerzame DS natuurlijk! Want wie kan je nou beter Frans leren dan het Franse Ubisoft? Als je vaak in Frankrijk komt is dit een must-have.

My Spanish Coach (E)
Vervolg op het vorige stukje: maar misschien ga jij wel altijd in een Spaanstalig gebied op vakantie! Ook in dat geval laat je DS je niet in de steek. Binnenkort spreek jij misschien wel beter Spaans dan de gemiddelde Spanjaard.

My Word Coach (E)
29 oktober t/m 4 november Vhhop927o4oyuktwkeclm7lvl29 oktober t/m 4 november Viw8btuj08z00xfub3elm1vr429 oktober t/m 4 november 732jpd4xz3zjo89mx0dk5yly329 oktober t/m 4 november Xbuitogngq2kkp9eejsdj5098
Wederom een vervolg op het vorige stukje: maar zonder woordeschat in de Engelse taal ben je natuurlijk helemaal nergens. Zelfs daarmee wil Ubisoft je helpen. Leuk hè?

Steel Horizon (E)
29 oktober t/m 4 november B5wnuqawajfppsw5l6g06l5f429 oktober t/m 4 november 8pzyoy0jkd40dq1nvh3e3zp0529 oktober t/m 4 november Gwhb2b9h0ywoo6zr0qvgi92p2
Al in maart 2007 bracht Konami deze crap uit in Amerika, en deze maand zijn zowel de Europeanen als de Australiërs aan de beurt. De meeste gerespecteerde reviewsites geven dit spel niet veel hoger dan een 3,5. Dat zou al genoeg over het spel moeten vertellen. Maar als je een groot fan van TBS bent: ga je gang en probeer dit spel. Ga er wel van uit dat Konami deze keer totaal de mist in is gegaan.

Donkey Kong Jungle Climber (A)
29 oktober t/m 4 november 6irm8nsvutowswnhi1verd58z29 oktober t/m 4 november Bgy3vq048c3lup6d3swp53yxp29 oktober t/m 4 november 3fsydizk6t6nk0lmux79ta3cx29 oktober t/m 4 november J7r7v600po3xeduy9780jll6i29 oktober t/m 4 november Kqjes6nqokbkb1zpunuy7iy5h
Donkey Kong Jungle Climber is het vervolg van de GBA-game Donkey Kong: King of Swing. Het GBA-spel was een origineel spel, dat alleen door de L- en R-knoppen van de GBA werd bestuurd. Sommigen vonden het spel een topper, ikzelf was er niet erg enthousiast over. Natuurlijk is dit zeer origineel, maar na een korte tijd gaat het toch wel vervelen.
Maar nu is er Jungle Climber voor de DS. Aan de besturing is niet bijster veel veranderd, maar de levels zijn veel diverser, origineler en vooral leuker! Als je zin hebt in een goede platformer is dit spel zeker een aanrader, al is het niet een topper die we nog jaren zullen spelen. De Amerikaanse versie is al een tijdje uit, en de meeste van jullie zullen hem al uit hebben gespeeld. Maar diegenen zullen het met me eens zijn dat dit spel het opnieuw in de spotlights zetten waard is.

Paint By DS (A)
29 oktober t/m 4 november Oeszb0as9ea6srk2sv3jlj4y329 oktober t/m 4 november Tvchrkww2mxtngtshqay12gmw29 oktober t/m 4 november Qx6klz372bpdyb5bzpo596cp6
Nu iedereen alle talen kent en zijn brein en ogen geöptimaliseerd heeft is het tijd voor tekenen. Op dit moment zijn meerdere NDSS-leden daar al mee bezig. Zij kunnen misschien nog iets leren uit dit spel, en er in het gunstigste geval zelfs wat plezier uit halen.

The Legend of Spyro: The Eternal Night (A)
29 oktober t/m 4 november 0gz6tmngixs8rq1t54h60iwfx
Dit is een gloednieuwe 3D-platformer in de Spyro-reeks die ooit op de Playstation begon.
Ik vond het spel net iets té mistig om er veel plezier aan te beleven, maar het spel is verre van slecht!

Japanners kunnen de releases van Dragon Tamer: Sounds Spirits, San Goku Shi DS 2 en Zaidan Houjin Nippon Kanji Nouryoku Kentei Kyoukai Koushiki Soft: 250-Mannin no KanKen verwachten. Een beetje magertjes voor de normaal zo rijk gevulde donderdag!
Verder komen nog wat spellen uit waar ik jullie verder geen informatie over geef: Ed, Edd & Eddy: Scam of the Century (A), Hannah Montana (A) en Nicktoons: Attack of the Toybots (A).

Vrijdag 2 november
Chessmaster: The Art of Learning (E)
29 oktober t/m 4 november Snuvtivp24jxj6y5aewz35h1o29 oktober t/m 4 november 3m5lim3v7pffau854vf1ja1nx
Op de goede oude Gameboy Advance kwam het goed ontvangen spel Chessmaster uit. Nu we in de Brain Training-tijd zitten brengt Ubisoft een vervolg uit waarmee je ook nog kunt leren schaken. Want het blijft natuurlijk een verdomd lastig spelletje.
Misschien krijgen ik en velen andere noeps (met een knipoog naar WiZaRDuSS) het spel nu eindelijk een keer onder de knie dankzij de DS.

Tenslotte komen nog drie Europese spellen uit: The Legend of Spyro: The Eternal Night (scroll omhoog voor meer informatie), The Simpsons Game (ook hierover vind je verder omhoog meer informatie) en Disney Princess: Magical Jewels (een spel dat gewoonweg niet interessant genoeg is om er meer woorden aan te verspillen).

Edit:
Zondag 4 november
remco32
Vandaag is remco32 jarig. Dus allemaal eventjes netjes feliciteren Smile


Tot zover de DS releases. Ik weet dat ik Need For Speed ProStreet en Rayman Raving Rabbids "beloofd" had, maar helaas zijn ze tot 13 november uitgesteld. Binnenkort zie je ze dus weer gewoon terug, samen met een hele lijst andere spellen (waarvan het grootste deel crap is).
Maar ik loop al veel te ver vooruit, want daarvoor komt nog volgende week. Dat is trouwens ook niet de minste: we kunnen dan namelijk einde Call of Duty 4 spelen! En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Japanse versie van Mario Party DS! Ook kunnen we een nieuwe LEGO Star Wars game verwachten en zelfs Jackass the Game. En heb ik het al gehad over een nieuwe Dragon Quest?
Genoeg om naar uit te kijken lijkt me! Tot volgende week!
Neem trouwens ook nog een kijkje bij de GBA releases hieronder.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum