Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

19 t/m 25 mei

Ga naar beneden

19 t/m 25 mei Empty 19 t/m 25 mei

Bericht  Maikel Steneker zo jun 08, 2008 1:18 pm

Het is alweer dik drie weken geleden sinds het laatste topic met verwachte releases is verschenen. Watskeburt?
Dit topic gaat niet al te lang worden, omdat ik er nog niet aan heb kunnen werken tot nu. Vandaar dat ik eens uitgebreid de moeite ga doen om de reden uit te leggen. Zoals ik al aangekondigd had ben ik in de meivakantie (die voor mij begon in de laatste week van Remy's meivakantie) op vakantie geweest in Mallorca. Ik heb me daar vermaakt met onder andere waterbasketbal (denk nu niet aan dribbelen in het water, maar aan waterpolo met baskets). Helaas was ik niet opgewassen tegen een zeventienjarige Nederlander die tijdens het tegen de bal aandrukken mijn arm uit de kom wist te gooien. Het is me gelukt om uit het zwembad te komen, maar helaas is de Spaanse gezondheidszorg niet perfect. Om een lang verhaal kort te maken: het duurde 5 uur voordat mijn arm onder narcose teruggeplaatst werd. Helaas was de betaling voor de Spanjaarden belangrijker dan advies geven over wat ik nou eigenlijk verder met m'n arm moest doen. Vandaar dat het me lukte om 5 dagen later terwijl ik half sliep mijn arm opnieuw uit de kom te trekken. Ik heb meegemaakt dat hier in Nederland een arm ook zonder verdoving (en zonder pijn) kan worden teruggezet, maar ik moest wel mijn rechterarm in een soort wannabe-mitella houden.
Wat heeft dit te maken met de verwachte releases? Niet veel, maar het lijkt me wel een goede reden om een week niet fatsoenlijk te kunnen typen en dus geen topic te maken over de releases van 12 t/m 18 mei. Nu mijn arm weer genoeg hersteld is om te typen flans ik voor deze week nog wel een topic in elkaar, maar aangezien ik er nu pas om 9 uur aan begin voor dezelfde week gaat het niet al te uitgebreid zijn.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Top Spin 3 is uitgesteld naar juli


Donderdag 22 mei
Ik ga in dit topic geen enkel spel uitgebreid bespreken, maar ik kan jullie laten weten dat de volgende spellen uit zullen komen in Japan:
  • Genmu no Tou to Tsurugi no Okite
  • Hercules no Eikou: Tamashii no Shoumei
  • Hiiro no Kakera DS
  • Narnia Kuni Monogatari Dai-2-Shou: Caspian Ouji no Tsunobue
  • Ochaken no Heya DS 3
  • Othello de Othello DS
  • Pro Yakyuu Team o Tsukurou!
  • Shoho Kara wa Hajimeru Otona no Eitango Renshuu
  • Simple DS Series Vol. 36: Arc de Minitsuku! Toeic Test Bunpou Tokkun Hen
  • Simple DS Series Vol. 37: Arc de Minitsuku! Toeic Test Listening Kyouka Hen
  • Simple DS Series Vol. 38: Arc de Manabu! Toeic Test Hajimete Hen

Verder komt vandaag in Australië Apollo Justice: Ace Attorney uit.

Vrijdag 23 mei
Ook voor vandaag bespreek ik geen enkel spel, maar ik laat jullie toch even weten wat diverse gamemakers in de planning hebben.
Voor Europa:
  • Allied Ace Pilots
  • Hi Hamtaro! Little Hamsters Big Adventure
  • The Secret Files: Tunguska

Voor Australië:
  • Top Spin 3
  • Top Trumps: Dr. Who
  • Undercover: Dual Motives



Omdat dit topic tot nu toe op een erg laag niveau ligt verras ik jullie met een nieuwe aanvulling aan mijn topic: de verwachte WiiWare releases! Ik beloof nog niet dat ik dit in toekomstige topics ga volhouden, maar ik doe in ieder geval een poging een lijstje voor jullie samen te stellen.
Ik ga hetzelfde systeem aanhouden als bij de verwachte GBA releases die ik maakte toen de GBA op sterven lag: ik behandel de spellen in een aparte post onder de DS releases. Lees hieronder verder als je hierin geïnteresseerd bent.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum