Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

19 t/m 25 november

Ga naar beneden

19 t/m 25 november Empty 19 t/m 25 november

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:42 pm

Hier ben ik weer met de verwachte releases thread. Hierin zal ik vooruitblikken op de DS releases van de week van 19 t/m 25 november.
Vanaf deze week lijkt het erop dat de GBA qua nieuwe games helemaal dood is. Er is geen enkel spel meer gepland voor de handheld. Gelukkig zijn er nog genoeg DS releases!

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Corvette Evolution GT komt nu op 18 december
CSI: Dark Motives komt nu op 20 november
Strawberry Shortcake 2: The Four Seasons Cake komt nu op 23 november
Orcs & Elves komt nu op 16 november


Maandag 19 november
CSI: Dark Motives (U)
19 t/m 25 november Xpishm44yg9iahw19zycvaenf19 t/m 25 november L5w4cjrrr9z34tsas0b0n3zdr19 t/m 25 november 2ys6cyi7kcautscth6n0onjfo
De Europese versie van dit spel is al een tijdje geleden uitgekomen. Ik heb het toen genegeerd, maar nu ik deze screenshots zie is dat misschien wel onterecht. Ze doen me onmiddelijk aan Phoenix Wright denken in combinatie met het touch screen. Voor de kenners: zoiets als de vijfde zaak van het eerste spel dus. Ik denk dat ik deze toch maar ga proberen...

Mario Party DS (U)
19 t/m 25 november 97otnnk38nher75afg6d6h2h419 t/m 25 november Tjswqhvnwf19qv832ckz8k5eh19 t/m 25 november 9bo1jils1788tmuyeuezs7sui
Wie kent Mario Party niet? In dit bordspel speel je om de beurt een standaard bordspel waarin je zo veel mogelijk sterren en muntjes probeert te verzamelen, en als iedereen aan de beurt is geweest speel je nog een minigame ook!
De Nintendo 64- en GameCube-games waren volgens de meesten mensen erg vermakelijk, en hoewel deel 8 op de Wii tegenviel was daarmee ook veel plezier te beleven. Mario Party Advance was gewoon niet leuk, want je kon maar met één speler spelen. Maar hoe zit het met de DS-versie?
Zoals je in het filmpje en op de screenshots kunt zien hoeven we over graphics absoluut niet te klagen. De DS tovert prachtige DS-beelden op beide schermen en wordt duidelijk maximaal gebruikt.
Hoewel de DS-versie net als de GBA-versie verschillende Single Player-modes kent kun je ook via de Party mode het draadloos tegen anderen opnemen. Met een paar goede minigames en een goed uitgewerkte Party-mode kan dit niet meer misgaan, toch?
Ik heb de Japanse versie zelf kort geprobeerd, en die was zelfs in het Japans al leuk. Hoewel alles ineens erg groot lijkt op de kleine schermpjes van de DS zag alles er fantastisch uit. De minigames waren leuker dan ik had gedacht. Wat wil je nog meer?

Dinsdag 20 november
Final Fantasy XII: Revenant Wings (U)
19 t/m 25 november Atizwzrlioo6wlhym1i441c0e19 t/m 25 november 3esck7c4f2q5k2dygalsi949i19 t/m 25 november Z491ueuzwx9u03ztkv3czsjz319 t/m 25 november 173w7bl1bdmfyb2lbmc4cvfxo
In Japan verscheen dit vervolg op Final Fantasy XII al in april, en nu zijn ook de Amerikanen aan de beurt. Het spel is goed beoordeeld en ziet er goed uit. Fans hebben iets om naar uit te kijken!

Godzilla Unleashed: Double Smash (U)
19 t/m 25 november Im7rc0iau47vgzxjb27dvje7m19 t/m 25 november 8a7exmmaj3cabcu6agd03n2wk19 t/m 25 november 5hu9f68f4c2go2qh5rj8cg9ik
Wat een mooie screens! Dit spel van Atari wordt een Action Adventure, en ik wil 'm best proberen!

Strawberry Shortcake 2: The Four Seasons Cake (U)
19 t/m 25 november 7mekwj2zrr60zzkz3d3aoutkl19 t/m 25 november Vmh4bd1nhbar408lwzbm90fct19 t/m 25 november Gqd01plewff06t88up2kne6cf19 t/m 25 november Jc5oepvvtlm8wqu2wlzgjx0zq19 t/m 25 november Adv7f1gixvmch8vsluf1e8oqx
Hé, zo slecht ziet dit spel er eigenlijk niet uit! Dit spel is een tijdje geleden als het goed is al in Europa uitgekomen, maar ik heb er geen informatie meer over.

Ook komt vandaag de verzameling minigames Clue / Mouse Trap / Perfection / Aggravation (U), het racespel Corvette Evolution GT (U) en Jenga World Tour (U) uit.

Woensdag 21 november
Vandaag komen Barbie as The Island Princess (A) en Hot Wheels: Beat That (A) uit.

Donderdag 22 november
Vandaag komen in Japan nogal veel spellen uit, namelijk 1500DS Spirits Vol. 6: Trump, 1500DS Spirits Vol. 7: Chess, 1500DS Spirits Vol. 8: Darts, 1500DS Spirits Vol. 9: 2 Ninuchi Mahjong, Chou Kantan Boki Nyuumon DS, Harry Potter to Fushichou no Kishidan, Juushin Enbu DS, Kouenji Joshi Soccer 2: Koi wa Nebagiba Kouenji, Nazotte Oboeru Otona no Kanji Renshuu Kanzen-ban, Nounai Aesthe: IQ Suppli DS 2: Sukkiri King Ketteisen, Ryuusei no RockMan 2: Berserk x Dinosaur, Ryuusei no RockMan 2: Berserk x Shinobi, Sankei Sports Kanshuu: Wi-Fi Baken Yosou Ryoku Training: Umania 2007 Nendo-ban, Unou Ikusei: IQ Breeder, Wantame Music Channel: Doko Demo Style en Yomesou de Yomenai Kanji DS.
Verder verschijnt in Australië Code Lyoko. Ook verschijnt het spel dat in Europa als My Pet Dolphin bekend staat: Dolphin Friends.

Dragon Quest IV (J)
19 t/m 25 november Zcxry7n6smbplgjn9q2279xoj19 t/m 25 november Vqquz0k1n2qlfm3soj3usht8919 t/m 25 november L699kiv1zgqqqi3izfoc97qi0
Hoewel vandaag er misschien niet zo boeiend uit zien worden fans van Square Enix beloond met Dragon Quest 4... In het Japans. Misschien kun je er lol aan beleven. Bekijk in ieder geval even de screens.

Vrijdag 23 november
Bomberman Story DS (E)
19 t/m 25 november B07vz66v566ery4xfkenendj219 t/m 25 november Fjzwrpxini8kfugcqltffhkqm19 t/m 25 november Yuz14r7dgtvwh3ap1kvlrx22h
Europeanen als Dragonbear en ik zullen zich weer kostelijk vermaken met de nieuwste Bomberman!
Deze keer wordt Bomberman in een RPG geslingerd. Ik moet toegeven dat ik er m'n twijfels over heb, maar wat maakt het eigenlijk uit? We kunnen sowieso weer online Bomberman spelen in multiplayer, zelfs tegen eigenaars van Bomberman Land Touch! Dus bij de launch van dit spel kunnen we meteen al veel spelers online verwachten!

Garfield Gets Real (E)
In Noord-Amerika verschijnt vandaag een nieuwe garfield game. Dit spel wordt volgens GameFAQs een Action Adventure, dus eigenlijk kunnen we alle opties open laten.
Ik hoop op een 2D-platformer van de kwaliteit van het vorige spel. Dat was namelijk niet uniek, maar wel leuk. Genoeg om tevreden mee te zijn lijkt me.
Dit spel werd eerder uitgesteld, en sindsdien is niet veel meer dan een nieuwe datum bekendgemaakt. Hopelijk komt het spel toch uit.

Looney Tunes: Duck Amuck (U)

Weet je wat zo slecht is aan de videogames van tegenwoordig? Je rent maar wat rond in enge grotten of ruimteschepen. Er is geen uitdaging.
Dat vind Daffy Duck in ieder geval. Als je meer wilt weten over zijn visie op videogames bekijk je gewoon even de filmpjes hierboven. Je hebt dan meteen de teasers van deze actiegame gezien.
Hoewel de teasers leuk blijven laat Daffy Duck in dit spel pijnlijk zien hoe het niet moet. Dit is niet meer dan een verzameling minigames, die je eigenlijk zelfs als grote fan moet mijden.

My French Coach (E)
Stel: jij wilt erg graag Frans leren. Waar denk je dan het eerste aan? Aan je leerzame DS natuurlijk! Want wie kan je nou beter Frans leren dan het Franse Ubisoft? Als je vaak in Frankrijk komt is dit een must-have.

My Spanish Coach (E)
Vervolg op het vorige stukje: maar misschien ga jij wel altijd in een Spaanstalig gebied op vakantie! Ook in dat geval laat je DS je niet in de steek. Binnenkort spreek jij misschien wel beter Spaans dan de gemiddelde Spanjaard.
Deze games zijn een must-have voor je volgende vakantie!

My Horse and Me (E)
19 t/m 25 november 78oio169qy48v8fft2mn22fdo
Als jij wilt paardrijden maar niet naar buiten wil is er nog altijd de DS. Je zult nog wel even op deze game moeten wachten.

Need For Speed ProStreet (E)

Dit spel had eigenlijk begin deze maand moeten uitkomen, maar vandaag wordt ons wachten eindelijk beloond. Iedereen die zin heeft in een racegame op de Xbox 360, Playstation 2 of 3, PSP, PC, DS en Wii kan vanaf vandaag weer aan de slag met een nieuw deel in de NFS-reeks.
Ik kijk hier zeker naar uit, want mijn zoektocht naar de ultieme racegame voor de DS is nog niet tot een goed einde gekomen. En de Wii-versie lijkt ook erg goed te worden...

Orcs & Elves (E)
19 t/m 25 november 0w43somauazll928f107zc2fe19 t/m 25 november 8vg8o5ybzrte4ty5jagi3fou619 t/m 25 november Mj8epcdajbpe0q4h99cty72ye19 t/m 25 november Bsjpcg1mf61ia2rchw2xqaxqc
Laat je niet foppen door het feit dat dit een port is van een game voor mobiele telefoons: deze RPG van id Software (makers van o.a. Doom, Quake en Wolfenstein) schijnt namelijk erg goed te zijn.
Aan de graphics is misschien niet veel gedaan, maar het spel gebruikt wel de unieke eigenschappen van de DS om het spel nog nét iets te verbeteren. Als id-fan moet ik dit spel in ieder geval uitproberen.

Yu-Gi-Oh Duel Monsters GX Card Almanac (A)
19 t/m 25 november Rubjnjhlypzpmz5at4vr91a1e19 t/m 25 november Nu6txlainjvwr6k7wzjlvk4p519 t/m 25 november Mpxmg100xjo9jxmti8bfi928j
De screens doen vermoeden dat dit een soort database van kaarten is. Voor de verzamelaars zal dit dus wel onmisbaar zijn.

Ook komen vandaag in Europa Artic Tale, Code Lokyo, Ferrari Challenge, Mario Party DS, PDC World Championship Darts 2008, Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon en Yamaha Supercross uit.


Hiermee eindigt deze weinig interessante week. Volgende week lijkt helaas niet veel beter te worden: veel interessantere games dan Boogie en Shrek: Ogres and Donkeys zullen we helaas niet tegenkomen. Als deze games toch je interesse wekken kun je volgende week NDSS in de gaten houden voor een nieuwe thread.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum