Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

24 t/m 30 september

Ga naar beneden

24 t/m 30 september Empty 24 t/m 30 september

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:46 pm

En dan nu iets nieuws: de eerste GBA release die ik behandel in deze topics. De reden dat ik dit nu pas doe ligt voor de hand: ik ben pas twee weken bezig met deze topics, en dit is de eerste keer dat er een GBA-spel uitkomt.
Beschouw dit als een soort minithread. Ik vind het onoverzichtelijk om een aparte "GBA release lijst" te maken, en bovendien is het erg vreemd om een release "lijst" te hebben van een week tijd met één release erin.
Je hoort het goed: maar één release. En hopelijk komt deze niet terecht in de volgende lijst:

Uitgestelde spellen
Meestal halen filmgames als deze de releasedate wel. Bovendien is dit een Europese release. Maar als dit spel wordt uitgesteld lees je het hier!

In deze thread kun je aangeven of je het aangeven van GBA releases een goed idee vind of niet. Een DS kan namelijk GBA games afspelen, maar niet vanaf een Slot-1 flashkaart. Bovendien zijn de spellen die nog uitkomen niet al te denderend. Maar misschien wil je toch de GBA releases in de gaten houden, en vind je een thread als deze daarvoor wel handig.

Ook voor GBA releases geldt:
Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Vrijdag 28 september
Ratatouille (E)
24 t/m 30 september 93657720070802screen009zy6.th24 t/m 30 september 93657720070802screen008nz9.th24 t/m 30 september 93657720070802screen004nk6.th
Dit spel schijnt net iets minder te zijn dan de DS-versie, maar de doelgroep voor dit spel heeft misschien alleen een GBA. Hoewel de Amerikaanse versie al lang en breed uit is wil je dit spel misschien pas spelen als de film hier in de bioscopen komt. In dat geval kun je net zo goed voor deze Europese release gaan.

Dat was het alweer. Voor het topic van volgende week kunnen GBA- en DS-bezitters uitkijken naar de nieuwste Spyro, die ook op de GBA uitkomt.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum