Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

7 t/m 13 april

Ga naar beneden

7 t/m 13 april Empty 7 t/m 13 april

Bericht  Maikel Steneker zo apr 20, 2008 9:41 pm

Het is een beetje aan de late kant, maar hier zijn alsnog de verwachte releases van 7 t/m 13 april. Er is waarschijnlijk niet veel om naar uit te kijken, maar zo weet je in ieder geval wat je kunt verwachten.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Fab 5 Soccer is uitgesteld naar 11 april
Plushees is uitgesteld naar 11 april


Dinsdag 8 april
Fab 5 Soccer (U)
Over dit spel is niet al te veel informatie beschikbaar. Het is wel duidelijk dat dit spel Nintendo WiFi Connection ondersteund voor 2 spelers, dus misschien zijn fans van het genre er tevreden mee.

Plushees (U)
In dit spel is het de bedoeling een aantal schattige diertjes op je DS te verzorgen. Verder schijnen er puzzels in het spel verwerkt te zijn.

Donderdag 10 april
Zelfs in Japan komen deze week niet veel spellen uit:
  • Gakken M Bunko Presents: Monoshiri Edo Meijin
  • Shion no Ou


Rhythm Lesson DS (J)
Over dit spel is nog weinig bekend, maar het wordt in ieder geval een ontzettend blij, Japans ritmespel. Spellen als Elite Beat Agents bewezen eerder al hoe geschikt de DS daarvoor is en bovendien hoe laag de taalbariëre is bij dit soort games. Wie weet, dit zou best de beste game van deze week kunnen zijn!

Professor Layton and the Curious Village (A)
[size=160]Video[/size]
Nintendo brengt dit spel op een zondag uit met torenhoge verwachtingen, en dat is terecht: het door Level 5 ontworpen spel dat puzzels, adventure en edutainment mixt is in Japan een groot succes.
Naar mijn mening kunnen we veel verwachten van dit spel. Ten eerste is de stijl geweldig: de DS cartridge is volgepropt met allerlei anime video's die op het DS-scherm haarscherp zullen zijn. Deze zijn voorzien van gesproken tekst, dus niemand zal ontkennen dat er genoeg aandacht aan het spel is besteedt.
De graphics van het spel zijn iets minder geweldig; sommige puzzels zouden op grafisch gebied ook op een Gameboy Color hebben gedraaid. Aan de andere kant gaf dit bij de Brain Training-games ook geen problemen. Aan de andere kant hebben we het natuurlijk over een ander spel, waarin andere gameplayelementen verwerkt zitten.
Dit spel wist mij tot nu toe nog niet te boeien, maar het is verre van slecht en er zijn veel fans die alweer uitkijken naar het volgende deel, dat tot nu toe alleen in Japan is verschenen.

Vrijdag 11 april
Assassin's Creed: Altair's Chronicles (E)
7 t/m 13 april Screen217 t/m 13 april Screen227 t/m 13 april Screen237 t/m 13 april Screen24
Er zijn genoeg redenen om interesse te hebben in dit spel. Ik zal er een paar opnoemen: het spel ziet er goed uit, is waarschijnlijk erg vermakelijk, wordt een prequel van Assassin's Creed op de wat krachtigere consoles/systemen (laten we de PC niet vergeten) en het wordt ontwikkeld door Gameloft, de ontwikkelaar van o.a. het geweldige Brothers in Arms DS.
In het spel kun je zwaardvechten en sluipmoorden met een flink aantal verschillende wapens, en dat allemaal in 3D-werelden.
Ik heb me zeer vermaakt met dit spel. Zoals verwacht is het verre van perfect, maar zeer vermakelijk. Negeer dus de slechte beoordelingen en probeer dit spel gewoon uit!

Tenslotte komt vandaag My Riding Stables (E) uit.


Dit waren de DS-games voor deze week alweer. Gelukkig wordt het volgende topic gevuld met iets interessantere games, waronder Mystery Detective 2, twee nieuwe Pokémon Mystery Dungeon-games en kortingen op de eerste twee Ace Attorney-games. Tot volge... over een paar dagen.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum