Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

26 november t/m 2 december

Ga naar beneden

26 november t/m 2 december Empty 26 november t/m 2 december

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:43 pm

Deze week was ik deze thread helemaal vergeten. Of eigenlijk had ik er geen zin in om 'm te schrijven. Maar hier zijn alsnog de DS releases van 26 november t/m 2 december.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Advance Wars: Days of Ruin komt nu op 25 januari
Alvin and the Chipmunks komt nu op 7 december
Chicken Hunter komt nu ergens in 2008
Tamagotchi Connection: Corner Shop 3 is uitgesteld
LifeSigns: Hospital Affairs komt nu op 8 februari 2008
Godzilla: Unleashed komt nu op 7 december
Panzer Tactics DS komt nu in het eerste kwartaal van 2008


Maandag 26 november
Master of Illusion (U)
Met dit spel is het mogelijk om te goochelen met je DS. Ik vraag me af of een konijn uit een hoed toveren op de DS nog wel indruk maakt, maar vanaf vandaag is de mogelijkheid er in ieder geval.

Dinsdag 27 november
Boogie (U)
26 november t/m 2 december Em8kvqkhn7sy5apdcyhar2yzc26 november t/m 2 december B6797oekmo53zcgxv4svjwx7326 november t/m 2 december Xpwmezobwo8bsjn7ehwhnj2i226 november t/m 2 december Ospbqjz55cauqbh4ainjwkn37
De Wii-versie van dit spel schijnt niet al te geweldig te zijn, dus van de DS-versie hoeven we waarschijnlijk al helemaal niet veel te verwachten! Toch kan deze dans- en zinggame nog best leuk uitpakken, dus hij is het vermelden waard.

Geometry Wars: Galaxies (U)
26 november t/m 2 december Ih615fyst5le067yvi3f4tl96
Wat begon als minigame in een racegame op de Xbox werd later een Xbox Live Arcade-titel... En nu komt het spel ook naar de DS en Wii. Dit spel schijnt helemaal geweldig te zijn, dus op de DS is het ook wel leuk om te proberen.

Woensdag 28 november
Mega Man Star Force: Dragon / Leo / Pegasus (A)
26 november t/m 2 december Qpa209b7633crmwny0duy2f6v26 november t/m 2 december K0ev0bcgb46b548zxahawuyny26 november t/m 2 december Ibqo8byzfkphmwihskdmi2ai9
Als ouder van 3 kinderen heb je het zwaar: nieuwe games zijn vaak in twee edities te krijgen (denk bijvoorbeeld aan Pokémon). Wat doe je nu? Welke van de twee kinderen krijgen hetzelfde spel? Of moet er eentje wachten?
Capcom lost dit op door 3 versies van dit spel uit te brengen. Ze hebben allemaal wel veel overeenkomsten: alledrie de games zijn middelmatig, introduceren een nieuwe hoofdpersoon en zijn een RPG zoals je die op thuisconsoles verwacht.

Shrek: Ogres and Dronkeys (A)
26 november t/m 2 december I7n2uzh37lr5c6b0wwg0dd8xn26 november t/m 2 december 4kyx0h6yuzij7chjtdmqecc0j
Op moment van schrijven is de US-versie van dit spel net uit. Deze release lijkt dus nogal overbodig voor ons flashkaartbezitters die bovendien in Nederland wonen.

Verder komt vandaag World Series of Poker 2008: Battle for the Bracelets (A) uit.

Donderdag 29 november
Laten me maar meteen beginnen met de stortvloed aan Japanse titels, die eigenlijk geen van allen interessant zijn:
  • Catz 2 (Daisuki Nyon Nyon Pack)
  • Disney Princess: Mahou no Jewel
  • Fukoumori: Moririi no Unhappy Project
  • Gouma Reifu Den Izuna Ni
  • Kabushiki Baibai Trainer Kabutore! Next
  • Kageyama Method: Tadashii Kanji Kakitori-Kun - Kondo wa Kanken Taidaku Dayo!
  • Layton Kyouju to Akuma no Hako
  • Mainichi Shinbun 1000 Dai-News
  • Rekishi Gunsou Presents: Monoshiri Sengoku Ou
  • Rika-Chan DS: Onna no Ko Lesson: Oshare mo Oshigoto mo Omakase!
  • Simple DS Series Vol. 23: The Puzzle Quest: Agaria no Kishi
  • Simple DS Series Vol. 26: The Quiz 30000-Mon
  • Simple DS Series Vol. 27: The Misshitsu kara no Dasshutsu: The Suiri Bangai-hen
  • Simple DS Series Vol. 28: The Illust Puzzle & Suuji Puzzle 2
  • Tank Beat 2 Gekitotsu! Deutsch-gun vs. Rengou-gun
  • Yes! PreCure 5
  • Yu-Gi-Oh Duel Monsters: World Championship 2008


Verdere releases van vandaag:
Boogie (A) (eerder deze thread behandeld), Bratz 4 Real (A), Cars Mater-National (A), Enchanted (A), Konami Arcade Classics Hits (A) en Nicktoons: Attack of the Toybots (A).

Vrijdag 30 november
Chicken Hunter (U)
Ik heb dit spelletje al gespeeld een tijdje geleden. Een paar minuten later was het alweer van mijn flashkaartje verdwenen, maar hardcore Duck Hunt-fans willen het misschien een kans geven.

Tamagotchi Connection: Corner Shop 3 (U)
De vorige games in deze serie werden (zoals te verwachten) matig beoordeeld. Waarschijnlijk moet je ook in dit derde deel een Tamagotchi verzorgen. Verder is er eigenlijk weinig te doen, dus een aanrader zal dit niet worden.

Advance Wars: Days of Ruin (E)
26 november t/m 2 december A5uzii8kymi0b76mndy9m6rw926 november t/m 2 december 3424d159muiutsj5097x5ja9826 november t/m 2 december Al4r74l2wg6ob50wdkfvubmt926 november t/m 2 december Apibohb0csy64qsam7bhxxl8326 november t/m 2 december 7s5jc4jsck6klxm4liy11yey026 november t/m 2 december Lloxkhu2c357dnankkz7wti5h
Ik keek zeker naar dit spel uit, maar ik wist niet dat we vandaag al het tweede spel in de Advance Wars-serie op de DS konden verwachten! De Amerikanen moeten misschien nog wachten tot begin januari, maar wij kunnen al met dit spel aan de slag!
Intelligent Systems besloot dat de Advance Wars-serie toe was aan iets nieuws. En wel aan een volwassen look. Het spel speelt zich af in de donkere toekomst, en zo zien de eerste beelden van het spel er ook uit. Het spel heeft qua verhaal niets te maken met eerdere delen in de Advance Wars- (of Famicom Wars-)serie.
Naast een volledig Single Player-spel, dat naar mijn verwachting verder niet al te revolutionair maar zeker wel goed wordt, kunnen we ook een geweldig Multi Player-gedeelte verwachten! Hierin kunnen vier spelers het zowel lokaal als via Nintendo WiFi Connection tegen elkaar opnemen. Gedurende het hele potje kunnen spelers met elkaar voice chatten. Ook kunnen zelfgemaakte maps worden uitgewisseld.
De makers hebben ervoor gekozen om ook de filmpjes bij het aanvallen van eenheden grondig onder handen te nemen. Er zijn voortaan verschillende camerastanden. Dit zal het spel ongetwijfeld verbeteren.
De muziek in het spel is vervangen door de muziek die je ook in de trailer hoort. Verder zijn er nieuwe eenheden en worden wat RPG-elementen aan het spel toegevoegd. Ook wordt het spel strategischer. Zo zijn brandstof en munitie zeker factoren die je in de gaten moet houden.
Jullie begrijpen het wel: ik ben erg enthousiast over dit spel, en ik kan niet wachten tot het uitkomt.

Alvin and the Chipmunks (E)
De laatste tijd lijkt de DS met ritmegames overspoeld te worden. De meeste van deze spellen zijn van redelijke kwaliteit, dus zet deze ook maar op je verlanglijstje.

Big Catch - Bass Fishing
Tenzij je vissen helemaal geweldig vind kun je dit spel beter ontwijken, want helemaal geen enkele respectabele reviewer lijkt het spel een voldoende te willen geven.

LifeSigns: Surgical Unit (E)
Na jaren wachten is pas geleden dit spel eindelijk in de Verenigde Staten uitgekomen. Het spel was namelijk nogal vaak uitgesteld.
Mij beviel het spel niet, maar volgens velen was het lange wachten niet voor niks! Als je meer informatie over dit spel wilt lezen kun je een willekeurige andere verwachte releases thread opzoeken.

Godzilla Unleashed: Double Smash (A)
26 november t/m 2 december Im7rc0iau47vgzxjb27dvje7m26 november t/m 2 december 8a7exmmaj3cabcu6agd03n2wk26 november t/m 2 december 5hu9f68f4c2go2qh5rj8cg9ik
De screens van dit spel bevallen me wel, dus ik ga 'm zeker proberen. Dit wordt trouwens een Sci-Fi Action Adventure.

Panzer Tactics DS (A)
26 november t/m 2 december Ax6elwqxad7ix0lrviu9i7jtw26 november t/m 2 december Gfgpbnpyjua6ay6evf1mqj7y326 november t/m 2 december 771gqonwu3x8jmi3me4ab8wg0
Dit spel is een Turn Based Strategy spel dat zich afspeelt in de tweede wereldoorlog. Het is via hot seat (meerdere spelers spelen omstebeurt op één DS), lokale multiplayer en Nintendo WiFi Connection speelbaar. Na Advance Wars: Days Of Ruin hebben we daar misschien niet meer veel behoefte aan, maar dat wil niet zeggen dat dit geen redelijk spel is.

Vandaag kunnen we ook de nieuwste Pro Evolution Soccer voor de DS verwachten.
Verder komt vandaag Boogie (E) uit. Scroll voor meer informatie over dit spel eventjes naar boven. Verder kun je het simpele Ed, Edd & Eddy: Scam of the Century verwachten. Verder komen de spellen M&M's Kart Racing (E), Steel Horizon, The Golden Compass (E) en SNK vs. Capcom Card Fighters DS (A) uit.
Oh, en dan vergeet ik bijna Jenga World Tour (A en E) en Nicktoons: Attack of the Toybots!


Tot zover de DS games die deze week uitkomen. Volgende week kunnen jullie op maandagmiddag als het goed is weer een nieuw topic lezen. Hierin zullen spellen aan bod komen uit de week van 3 t/m 9 december, zoals Arkanoid DS en Myst. Mis het topic van volgende week dus niet!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum