Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

31 december 2007 t/m 6 januari 2008

Ga naar beneden

31 december 2007 t/m 6 januari 2008 Empty 31 december 2007 t/m 6 januari 2008

Bericht  Maikel Steneker zo jan 06, 2008 5:31 pm

Na het vorige topic dat op 8 december al op NDSS stond was het stil rond de DS. In 3 weken (10 t/m 30 december) kwamen erg weinig interessante spellen uit. Met andere woorden: een waardige afsluiter voor 2007 was het niet! Vandaag kun je de eerste releases van 2008 bekijken. Lees snel verder om te zien of de DS nou eigenlijk dood is of niet!

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
In deze week is geen enkel spel uitgesteld.


Maandag 31 december 2007
Slidatron: Dual Space (A)
31 december 2007 t/m 6 januari 2008 05gcsv6pu8nlpgl5kj1bhlp3b31 december 2007 t/m 6 januari 2008 074ubwk62monj38hhkxovty5k31 december 2007 t/m 6 januari 2008 0cwg6x63sq5e117eglo9jvhtj
Op de laatste dag van 2007 komt er nog een spel uit. De vraag is of iemand zijn portie vuurwerk ervoor laat liggen... Hoe dan ook, deze 2D platformer komt vandaag uit in Australie.
Tenzij het weer vandaag hopeloos wordt zal ik deze platformer niet veel aandacht geven, maar het ziet er in ieder geval uit als een redelijk spel. Met een beetje geluk kun je je er voor een paar uur best mee vermaken.

Donderdag 3 januari 2008
Rune Factory 2 (J)

Het bovenstaande filmpje laat je maar liefst 9 minuten filmmateriaal van Rune Factory 2 zien. Dit is de opvolger van Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon. Dit spel had wel wat weg van de Harvest Moon-games, maar in dit geval kon je ook vechten met monsters! Dit tweede deel, dat opnieuw door Neverland wordt ontwikkeld, lijkt niet veel anders te worden (op een paar kleine verbeteringen na) en wordt waarschijnlijk weer geweldig voor de fans!
Een release voor Engelstalige gamers is nog niet aangekondigd.

Vrijdag 4 januari
Jam Sessions (U)

Huh? Jam Sessions? En de Amerikaanse release nog wel? Die is toch al begin september uitgekomen?
Jazeker, op 11 september was Jam Sessions al in Amerika te koop. De Europese versie volgde kort daarna. Nu brengt Ubisoft pas de luxere Performance Bundle uit. In dit pakket vind je, behalve het spel zelf, ook een versterker (inclusief de benodigde kabel) en een speciale plectrum als vervanging van de stylus.
Als je het spel gemist hebt kun je het bovenstaande filmpje bekijken.
Het "spel" werkt goed. Toch heb ik het niet lang gespeeld. Aan de ene kant komt dat door de stroom aan toptitels die half september uitkwamen, maar aan de andere kant werden naar mijn mening ook veel te weinig liedjes meegeleverd om op te oefenen. Jammer. Toch kan dit stukje software voor jou ideaal zijn!


Tot zover de eerste DS-titels van 2008. Ze zijn nog niet bepaald grandioos te noemen, maar er is in ieder geval al een begin. En maak je geen zorgen: de DS is niet dood. Er zijn genoeg titels aangekondigd, en vanaf volgende week komen elke week weer wat meer games uit. Zo kunnen we in de week van 7 t/m 13 januari maar liefst 4 titels verwachten, waarvan eentje het steeds uitgestelde Jackass is. Tot volgende week!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum