Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

21 t/m 27 januari

Ga naar beneden

21 t/m 27 januari Empty 21 t/m 27 januari

Bericht  Maikel Steneker ma jan 28, 2008 11:55 pm

... Zullen we de intro gewoon een keer overslaan? Er komen namelijk weer wat goede DS-games uit!

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
[s]Advance Wars: Days of Ruin komt nu op 23 januari[/s]
Advance Wars: Days of Ruin komt gewoon op 21 januari
Pro Evolution Soccer 2008 is uitgesteld naar 1 februari


Maandag 21 januari
Advance Wars: Days of Ruin (U)

21 t/m 27 januari 9xwz4wd377znzteen5mdni4nn21 t/m 27 januari Rdqt87ja7fzqwckuf6l5i6nmw21 t/m 27 januari J629lwrpcan9jo7pdnbgywlu821 t/m 27 januari G24ueq3aj3m5k18ke8us5awib21 t/m 27 januari 37yfrwmkr6o80pit1e4tcfxaz
Eindelijk. Het lange wachten is beloond. Na Advance Wars: Dual Strike komt nu eindelijk een nieuw deel in de Advance Wars-serie naar de DS.
Intelligent Systems besloot dat de Advance Wars-serie toe was aan iets nieuws. En wel aan een volwassen look. Het spel speelt zich af in de donkere toekomst, en zo zien de eerste beelden van het spel er ook uit. Het spel heeft qua verhaal niets te maken met eerdere delen in de Advance Wars- (of Famicom Wars-)serie.
Naast een volledig Single Player-spel, dat naar mijn verwachting verder niet al te revolutionair maar zeker wel goed wordt, kunnen we ook een geweldig Multi Player-gedeelte verwachten! Hierin kunnen vier spelers het zowel lokaal als via Nintendo WiFi Connection tegen elkaar opnemen. Gedurende het hele potje kunnen spelers met elkaar voice chatten. Ook kunnen zelfgemaakte maps worden uitgewisseld.
De makers hebben ervoor gekozen om ook de filmpjes bij het aanvallen van eenheden grondig onder handen te nemen. Er zijn voortaan verschillende camerastanden. Dit zal het spel ongetwijfeld verbeteren.
De muziek in het spel is vervangen door de muziek die je ook in de trailer hoort. Verder zijn er nieuwe eenheden en worden wat RPG-elementen aan het spel toegevoegd. Ook wordt het spel strategischer. Zo zijn brandstof en munitie zeker factoren die je in de gaten moet houden.
Jullie begrijpen het wel: ik ben erg enthousiast over dit spel, en ik kan niet wachten tot het uitkomt. Wat een heerlijk begin van de week!

Dinsdag 22 januari
Mario & Sonic at the Olympic Games (U)
21 t/m 27 januari U6t1qbnhdl3s5moa9r6cjm8d621 t/m 27 januari P6tssccov44xhc0t6jpiyphfm21 t/m 27 januari Kpzitvxpfg8ijn3dirlki5grk21 t/m 27 januari Pg0xld712fko30t9y2ibvmjdx

Het was een behoorlijke verrassing toen de Japanse versie van Mario & Sonic at the Olympic Games via een hack een Engelse taaloptie tevoorschijn toverde. Het vermakelijk maar volgens velen wel erg makkelijke spel was nu een stuk makkelijker te begrijpen.
Helaas was niet het hele spel vertaald, en zijn dingen als het invoeren van een naam erg vervelend. En laten we niet vervelen dat het rommelen via DSLazy in veel gevallen Download Play molt.
Ik heb me al goed vermaakt met dit spel. Het spel is goed uitgewerkt, de graphics zijn niet slecht, er is genoeg keuze en er is een optie voor DS Download Play. Kortom, deze release is er eentje om naar uit te kijken.

Donderdag 24 januari
Japanners hebben ook deze week geen reden om zich te vervelen, kijk maar eens naar de indrukwekkende lijst games die voor vandaag gepland is:
  • Brickdown (SuperLite 2500)
  • Hijouguchi: Exit DS
  • Joshikousei Nigeru! Shinrei Puzzle Gakuen
  • Kawaii Koneko DS
  • Takahashi Shoten
  • Kanshuu: Saihinshutsu! SPI Perfect Mondaishuu
  • Tennis no Oujisama: Driving Smash! Side King
  • The Sims 2: Survival


Powershot Pinball Constructor (A)
21 t/m 27 januari G6z3f1xcq2ude4vbiu1x2lp6f21 t/m 27 januari 88kw9a350xbskd8cxbgrxi0h921 t/m 27 januari O9k35q240o31izr509f48hrao
Op Metroid Prime Pinball was niet al te veel aan te merken, maar sinds de release van dat spel zijn er geen goede Pinball-games meer voor de DS uitgekomen.
Dit wordt misschien wel een goede. Het spel belooft uitgebreid genoeg te worden; als het goed is kun je zelfs je eigen tafels maken. Hopelijk stelt dit spel ons niet teleur. Hint: we verwachten minstens Rumble Pak-ondersteuning, gewoon omdat dat aangeeft hoeveel moeite er in het spel is gestoken.

Vrijdag 25 januari
Vandaag komen Advance Wars: Dark Conflict (E) en Pro Evolution Soccer 2008 (E) uit. De naam van de nieuwe Advance Wars verwart je misschien, maar dit is gewoon hetzelfde spel dat hierboven ook al besproken is.


Daarmee zijn we alweer op de laatste games van deze week aangekomen. Gelukkig hebben we genoeg om naar uit te kijken! Volgende week is het aanbod weliswaar iets minder, maar ik denk dat er genoeg fans zijn van... een nieuwe Bomberman?
Hoe dan ook, met de games van deze week kunnen DS-bezitters zich nog een hele tijd vermaken. De enkeling die dat niet kan kan volgende week weer een nieuw topic verwachten.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum