Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

17 t/m 23 september

Ga naar beneden

17 t/m 23 september Empty 17 t/m 23 september

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:36 pm

Hier ben ik weer, met alweer de tweede thread met nieuwe DS releases. Voortaan hoef je ze niet meer zo kort op elkaar te verwachten, want ze komen voortaan als het goed is elke maandag. Je leest dan niet over de releases van die week, maar alvast van de week erop.

Uitgestelde spellen
Wars DS komt nu op 5 oktober
Tank Battles komt nu op 5 oktober

Feedback kan nog steeds richting deze thread worden gestuurd. En onthoudt:
Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Maandag 17 september
Juiced 2: Hot Import Nights (U)
17 t/m 23 september 93845420070906screen001sl2.th17 t/m 23 september 93845420070906screen003fx5.th17 t/m 23 september 93845420070906screen010fx8.th
Ik heb twee racespellen op de DS gespeeld: Need For Speed: Underground 2 en Ridge Racer DS. Need For Speed was wel aardig, maar het begon snel te vervelen. Ridge Racer DS heb ik al uitgespeeld.
Dus is het tijd voor een nieuw racespel. Wordt het zo goed als Ridge Racer DS, of zo matig als Need For Speed: Underground 2? Ik ga het in ieder geval uitproberen, want de screenshots zien er niet slecht uit.

7 wonders (U)
17 t/m 23 september 93867420070711screen001oh1.th17 t/m 23 september 93867420070711screen005qq3.th
Over dit puzzelspel is nog niet veel bekend. Maar er zit in ieder geval een historisch verhaal in, het spel is gericht op actie en de screenshots hierboven zijn opgedoken op internet.
Het spel was eerst gepland voor 11 september maar werd uitgesteld naar 25 september. Volgens de laatste berichten komt het uit op 17 september. We wachten af...


Vandaag komt ook Animates uit... Jippie.

Dinsdag 18 september
Backyard Basketball (U)
Ik kan jullie niet eens wat screenshots van dit spel laten zien, zo weinig is erover bekend! Wel kan ik wat over de makers vertellen. Ik weet namelijk zeker dat ik niet de enige op NDSS ben die vroeger de Freddi Fish games speelde. Deze spellen werden gemaakt door een bedrijfje genaamd Humongous Entertainment. Ze werden opgekocht door GT Interactive, wat weer op werd gekocht door Infogrames wat zijn naam in Atari veranderde. Op dit moment zijn de makers bezig met de nieuwste Backyard Sports games. Één van die games is Backyard Basketball voor de DS. Het spel is gericht op gamers van 5 tot 10 jaar, maar ik probeer 'm in ieder geval nog even uit!

Digimon World: Dawn en Digimon World: Dusk
17 t/m 23 september 93734520070731screen003sc8.th17 t/m 23 september 93734520070712screen005ts1.th17 t/m 23 september 93734420070731screen001ig2.th17 t/m 23 september 93734520070712screen004rr0.th
Vroeger had ik een ontzettend grote hekel aan Digimon. Het geweldige Pokémon was gewoon gekopieerd, en er waren nog losers die het leuk vonden ook!
Nu volg ik zowel Pokémon als Digimon niet meer, dus dat er weer twee nieuwe games voor de DS uitkomen boeit me niet zoveel. De fans van digimon hebben weer wat screens te bekijken totdat beide games in Amerika zullen uitkomen.
In Japan zijn de spellen overigens al uitgekomen als Digimon Story Sunburst en Digimon Story Moonlight.

MySims (U)

Wij Europeanen moeten wachten tot 21 september terwijl de Amerikanen al eerder in de week aan de slag mogen met de nieuwste Sims-game voor de Wii en de DS. EA heeft deze games exclusief voor Nintendo-platforms ontwikkeld, en ze hebben een geheel nieuwe stijl.
De Sims-gameplay blijft natuurlijk weer gewoon hetzelfde. Dus je zusje, vriendin of moeder zal je DS weer moeten lenen in de komende maanden.

Namco Museum DS (U)
17 t/m 23 september 93898320070712screen011ay7.th17 t/m 23 september 93898320070712screen004zb3.th17 t/m 23 september 93898320070712screen009az3.th
Ik zal duidelijk zijn: dit spel is duidelijk bedoeld als een snelle manier om geld te verdienen. Oude Namco games worden netjes in één pakketje afgeleverd, en waarschijnlijk niet voor een al te hoge prijs. Als je al die oude games niet interessant vindt kun je dit pakketje met een gerust hard weigeren, maar als jij graag klassiekers als Pac-Man, Dig Dug II, Galaga, Galazian, Mappy, Tower of Druaga en Xevious op je DS speelt kun je dit best interessant vinden. Dit spel bevat ook een geüpdate versie van Pac-Man Vs, een spel dat op de E3 werd gebruikt om de mogelijkheden van linken tussen de Gamecube en GBA te demonstreren. Later zat het gratis bij R: Racing. In dit spel bestuurt één speler Pac Man, en de anderen de spookjes. Als jij Pac-Man te pakken krijgt wordt jij 'm zelf.

Sonic Rush Adventure (U)
(Nieuwe trailer, niet dezelfde als vorige week)
Ik denk dat de GC2007 trailer het spel kort opsomt. Sonic is terug! Beleef Sonic weer in 2D, zoals het bedoeld is, met bossfights in 3D zoals we gewend zijn uit Sonic Rush, 3D minigames, online functies, een adventuregehalte, een redelijk verhaal... Voor Sonic-fans is dit zeker een aanrader.
Online multiplayer en leaderboards zijn door Sega bevestigd, en er is ook ondersteuning voor DS Download Play. De eerste reviews zijn redelijk positief, de gemiddelde score ligt op het moment rond de 7,5.
Wil je weten of dit spel iets voor je is? Probeer Sonic Rush. Als platform-/Sonic-fan zul je er niet mee kunnen stoppen, en zul je niet kunnen wachten tot dit vervolg uit is.

Lifesigns: Hospital Affairs (A)
17 t/m 23 september 92956720070821screen003wp7.th17 t/m 23 september 92470920070605screen002it0.th17 t/m 23 september 92956720070626screen006ef9.th
Mensen die Japans kunnen lezen hebben dit spel al lang kunnen spelen. Engelstalige gamers zitten echter al twee jaar op dit spel te wachten. Een tijd geleden zou het spel in Amerika uitkomen, maar dat ging niet door.
Dit is de Australische release. De kans is redelijk groot dat Spike nog schuift met de datum. Verder worden Australische spellen over het algemeen laat gedumpt.

Vandaag komt ook de Amerikaanse versie van de puzzelgame Jewel Quest: Expeditions uit. Ook Master Jin Jin's IQ Challenge (U) komt naar het Westen (en dat terwijl de meeste edutainment voor de DS nooit de Japanse grenzen verlaat). Ook kunnen we voor de zoveelste keer honden verzorgen met Puppy Luv: Spa & Resort (U).
Ook komen de Amerikaanse versies van Nancy Drew: Deadly Secret of Olde World Park en Super Collapse 3 eraan.

Donderdag 20 september
Nadat woensdag geen enkel spel is uitgekomen komen vandaag 9 games uit. Allemaal in het Japans.
We zien de RPG Deltora Quest, Elemental Monster (een actiegame van Hudson), Gachapin Nikki DS (ook van Hudson), een actiespel genaamd Katekyoo Hitman Reborn!! DS Flame Rumble Kaien Ring Soudatsuen!, een zeldzaam Strategiespel: Kyouryuu Monster, Baken DS, het racespel The Zero-Yon * Shinya (volume 22 uit de Simple DS Series), Tanoshii Youchien: Kotoba to Asobo! en Uwasa no Midori-Kun!! Natsuiro Striker.

Vrijdag 21 september
Drawn to Life (E)

Dit is een goed voorbeeld van een origineel spel dat de eigenschappen van de DS goed gebruikt. Dit spel is niet alleen een platformer à la Super Mario. Je tekent namelijk je eigen held! Vervolgens loop je met je eigen poppetje door verschillende levels, en het ziet er naar uit dat je zelfs dan je stylus niet kunt opbergen!
De Amerikaanse versie van dit spel is eerder deze maand al verschenen.

Prism: Light the Way (E)
17 t/m 23 september 94229620070809screen001ah9.th
Ik heb niet veel informatie over dit spel kunnen vinden, maar het wordt in ieder geval een puzzelspel. Het Amerikaanse blad Npower beoordeelde het spel met een hoge 8.5, dus we kunnen wat verwachten.


Verder zien we vandaag de Europese releases van MySims (scroll omhoog voor meer informatie) en Cake Mania. Ook komt het Japanse spel Touch Game Party uit in Europa als New Touch Party Game. Als het goed is komt ook het spel Paws & Claws Best Friend uit in Europa.
Edit: bijna vergeten: The New York Times Crosswords (E).

Wars DS (E)
17 t/m 23 september Glorydaysds200611010915sc9.th17 t/m 23 september Glorydaysds200611010915is8.th17 t/m 23 september Glorydaysds200611010915pa1.th
In Amerika is dit spel al een tijdje uit onder de naam Glory Days 2. Ikzelf vond het niet al te geweldig, maar het spel heeft redelijk wat fans. Als je een fan was van Glory Days 2 op de GBA zul je dit geweldig vinden, al voegt de nieuwe DS-besturing (naar keuze) weinig toe volgens de meeste mensen.
Dit spel schijnt vervroegd te zijn naar vandaag, maar op o.a. GameFAQs wordt 5 oktober nog altijd aangegeven als Europese release.

Tank Battles (E)
17 t/m 23 september 93464920070418screen015lm8.th17 t/m 23 september 93464920070418screen016dx3.th
Een tijd geleden kwam dit spel al uit in Amerika onder de naam Tank Beat. Ik vond het een best aardig spelletje, vooral via Download Play, maar niemand die ik ken was het met me eens. Aangezien dit soort spellen niet veel voorkomen op de DS, raad ik fans van het genre aan mee te doen aan dit gevecht tussen tanks.
Dit spel schijnt vervroegd te zijn naar vandaag, maar op o.a. GameFAQs wordt 5 oktober nog altijd aangegeven als Europese release.

Ook kunnen we het spel Kameleon verwachten. Ik vraag me af waarom ik niets over dit spel kan vinden.
Edit: toch wat informatie!
17 t/m 23 september 98066ss5.th17 t/m 23 september 98067wh3.th17 t/m 23 september 98068ne2.th
InsideGamer schreef:Kameleon is een nieuwe puzzelgame met unieke gameplayelementen. Het doel van de game is het innemen van een gekleurd raster door je kameleons te verspreiden en feeënmagie te gebruiken. De game heeft een uiterlijk dat erg tekenfilmachtig is. Dit uiterlijk wordt gecomplimenteerd door special effects zoals flitsen, knipperende panelen en explosies.
Kameleon bevat enorme hoeveelheden levels voor de drie verschillende gamemodi. In de Normal-modus moet je meer dan 50% van de gebieden veroveren. In Race moet je het doel bereiken voor je tegenstander. In King moet je alle “king-gebieden” veroveren voordat je tegenstander dat doet. Je kunt met allerlei verschillende personages spelen en bovendien nog meer personages vrijspelen.


Dat waren de releases alweer. Volgende week vertel ik jullie meer over het eerder uitgestelde Donkey Kong Jungle Climber, het ook uitgestelde 7 Wonders, wat gloednieuwe Japanse games, een paar oudere Europese games en hopelijk nog wat andere goede spellen.

Edit: Volgens Hadrian's thread heb ik redelijk wat spellen gemist.

Een aantal lijken ineens vervroegd te zijn, want ik weet zeker dat ze eerst niet op GameFAQs stonden.

Edit 2: Ik heb eens goed rondgezocht, en de games in Hadrian's lijst blijken bevestigd te zijn. Ik heb nog mijn twijfels of ze ook daadwerkelijk uitkomen. De spellen zijn hierboven toegevoegd. Kijk bij de reacties voor alleen de later toegevoegde spellen.

Edit 3: Ik had wat info over Kameleon gemist. Zie hierboven meer informatie.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum