Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

7 juli t/m 10 augustus

Ga naar beneden

7 juli t/m 10 augustus Empty 7 juli t/m 10 augustus

Bericht  Maikel Steneker zo aug 17, 2008 4:54 pm

Door een enorm gebrek aan motivatie en wat andere dingen waar ik mee bezig ben geweest (klikerdeklikerdeklik voor wat voorbeelden, en dan heb ik het niet eens over m'n verjaardag) hebben jullie helaas een week van verwachte releases moeten missen. Maar niet getreurd, hier ben ik weer, met deze keer de langverwachte releases van 7 juli t/m 10 augustus - met andere woorden een maand aan verwachte releases!

Nu ga ik dat doen op precies dezelfde manier die ik al vaker heb gebruikt. Hier staat een voorbeeldje. Het idee is simpel: elke week staat in een aparte post, om het geheel duidelijk te houden. De uitgestelde spellen veeg ik wel bij elkaar, maar ze zullen pas vrij laat worden bijgewerkt.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Als spellen die ik in dit topic bespreek worden uitgesteld lees je het hier veel te laat.

Hier is een overzicht van de verschillende weken die binnen dit topic worden besproken:
Verwachte DS releases 7 t/m 13 juli
Verwachte DS releases 14 t/m 20 juli
Verwachte DS releases 21 t/m 27 juli
Verwachte DS releases 28 juli t/m 3 augustus
Verwachte DS releases 4 t/m 10 augustus

Op het volgende topic zullen jullie natuurlijk wel een lange tijd moeten wachten!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

7 juli t/m 10 augustus Empty 7 t/m 13 juli

Bericht  Maikel Steneker zo aug 17, 2008 4:55 pm

Zie de eerste post van dit topic voor een lijst van uitgestelde spellen.

Dinsdag 8 juli
Sid Meier's Civilization Revolution (U en E)
7 juli t/m 10 augustus Screen117 juli t/m 10 augustus Screen127 juli t/m 10 augustus Screen13
Het klassieke Sid Meier's Civilization krijgt in de nabije toekomst op de huidige generatie consoles een nieuw deel met de naam Revolution. Aangezien het kleine dubbelschermige kastje van Nintendo nog steeds erg populair is is Firaxis Games ingezet om ook een vermakelijke DS-versie te maken, en die komt vandaag uit in zowel Amerika als Europa.
De DS-versie van de game lijkt erg veel op de vroegere PC-games, maar er wordt wel gebruik gemaakt van het Touch Screen. De bedoeling van het spel, namelijk het opbouwen van een welvarende samenleving, is nog steeds exact gelijk, maar dankzij de besturing voelt het spel tegelijkertijd nieuw en retro aan.
Hoewel er qua gameplay niet veranderd is is het spel wel wat gebruikersvriendelijker geworden. Voor spelers zoals ikzelf is dit een groot pluspunt, want bij de vroegere PC-games waren er maar weinig instructies. Op de DS zijn die er wel.
Helaas zijn de DS-schermpjes wel wat kleiner dan het gemiddelde beeldscherm voor de PC. In een spel als Civilization is dit volgens de reviewers erg duidelijk te merken.
Tenslotte is er grafisch niet veel indrukwekkends te bespeuren, en is het geluid ook niet fantastisch. Maar voor de strategisch ingestelde gamer maakt dat natuurlijk allemaal niets uit; zij zullen dit spel toch wel spelen!

Verder kunnen we vandaag een release van Carnival Games (U) verwachten.

Donderdag 10 juli
Voor elke DS-bezitter betekent donderdag een dag van Japanse releases. Ook voor deze week is er weer een hele lijst van titels gepland:
  • Cosmetic Paradise: Make no Kiseki
  • Custom Beat Battle: Draglade 2
  • Gakken Chuugokugo Sanmai DS
  • Gegege no Kitarou: Youkai Daigekisen
  • Hanayori Danshi: Koi Seyo Onago
  • Jan Sangoku Musou (Koei the Best)
  • Naruto Shippuuden: Saikyou Ninja Daikesshuu - Gekitou! Naruto vs. Sasuke
  • Pet Shop Monogatari DS
  • San Goku Shi DS (Koei the Best)
  • Touch de Ni-Hao Hitsudan
  • Yokojiku de Manabu Sekai no Rekishi: Yoko-Gaku DS

Hier zitten enkele goede titels bij, maar ze zijn alleen interessant als ze in het Engels uitkomen. Gelukkig is één van de titels ook best speelbaar in het Japans:
Densetsu no Stafi: Taiketsu! Dire Kaizokudan
[size=160]Video[/size]
De Densetnu no Stafi-games zijn games van het Japanse bedrijf TOSE, bekend van onder ander de Game & Watch Gallery-games, maar ook enkele Dragon Quest-games op de DS en vele ports van klassieke Square Enix-games.
Dit spel is alweer het vijfde deel in de serie, en veel Engelse gamers hebben nog steeds geen enkele game in de serie geprobeerd. Helaas hoor ik daar bij, maar ik ga daar binnenkort verandering in brengen. Ik heb namelijk, net als vele anderen, nog steeds de kans om de 3 GBA-delen of het vorige DS-deel te proberen!
De Stafy-games schijnen wel wat weg te hebben van de Kirby-games (vanwege de grafische stijl, maar ook de lage moeilijkheidsgraad), maar ze concentreren zich niet op rondrennen en springen maar op zwemmen onder water! De games bestaan uit een aantal levels achter elkaar, gevolgd door een boss battle.
Helaas kan ik verder weinig zinnigs zeggen, omdat er weinig informatie beschikbaar is en ik de vorige delen nooit gespeeld heb. Maar dit is een game om in de gaten te houden!

Vrijdag 11 juli
Bakushow (U)
7 juli t/m 10 augustus Screen317 juli t/m 10 augustus Screen327 juli t/m 10 augustus Screen33
Vaste lezers herkennen in de screenshots hierboven waarschijnlijk het waardeloze spel LOL dat onlangs in Amerika verscheen. Of de maker erachter is gekomen dat de naam verschrikkelijk is of gewoon Europese gamers met een andere naam voor de gek wil houden weet ik niet, maar dit spel moet je vermijden.

Doodle Hex (E)
7 juli t/m 10 augustus Screen217 juli t/m 10 augustus Screen227 juli t/m 10 augustus Screen23
De screenshots van deze puzzelgame zien er misschien vreemd uit, maar dat betekent niet dat het geen vermakelijk spel wordt. Sterker nog: het maakt het spel misschien wel beter! Deze game is specifiek voor de DS ontworpen, en zou van de ultieme eigenschappen gebruik moeten maken.
De bedoeling van het spel is een boze schoolgeest, Kalamazoo, bekogelen met spreuken. Als student van een toverschool moet dit geen groot probleem zijn. Volgens enkele Britse tijdschriften is het spel in ieder geval erg leuk, aangezien ze het gemiddeld met een 8 beoordelen.

Top Spin 3 (E)
7 juli t/m 10 augustus Screen717 juli t/m 10 augustus Screen727 juli t/m 10 augustus Screen73
De DS-versie van Top Spin 3 maakt gebruikt van besturing via het Touch Screen, en de graphics zien er ook nog redelijk uit. Hopelijk is dit een betere game dan de tegenvaller die Sega Superstars Tennis heette... Al is Nintendo Power niet al te positief met hun zesje als reviewscore.


Dit waren de games die voor deze week gepland staan. De pret houdt hier gelukkig nog niet op, want je hebt nog vier keer zoveel tekst om door te worstelen! Scroll vooral even naar onder!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

7 juli t/m 10 augustus Empty 14 t/m 20 juli

Bericht  Maikel Steneker zo aug 17, 2008 4:55 pm

Zie de eerste post van dit topic voor een lijst van uitgestelde spellen.

Maandag 14 juli
Vandaag komt het spel Yamaha Supercross (E) uit, maar ik weet niet meer dan wat de titel al duidelijk maakt.

Dinsdag 15 juli
Mister Slime (U)
7 juli t/m 10 augustus Screen217 juli t/m 10 augustus Screen227 juli t/m 10 augustus Screen23
Mister Slime is één van de weinige games die voor het eerst in Australië worden uitgebracht. Het spel wordt een 2D platformer met ondersteuning voor het Touch Screen en de microfoon.
Aan de screenshots is het nog niet direct te zien, maar dit spel gaat erg veel lijken op Donkey Kong: Jungle Climber en diens voorganger. De maker van het spel heeft vooral ervaring op de PC, maar misschien is hun eerste DS-project niet eens zo slecht.
Ik heb van dit spel al een Duitse dump gezien, maar helaas is er verder nog niks bekend over dit spel. Terwijl ik de Duitse versie probeer wacht ik op deze Engelstalige versie.

Puchi Puchi Virus (U)
7 juli t/m 10 augustus Screen317 juli t/m 10 augustus Screen32
Natuurlijk is er op de DS geen gebrek aan puzzelgames, maar toch spits ik mijn oren als ik wat informatie over een nieuw spel hoor. Waarom? Vrijwel elk van deze spelletjes is vermakelijk voor een paar uurtjes, en dankzij de vele concurrentie proberen veel ontwikkelaars wat unieke dingen aan hun games toe te voegen.
Puchi Puchi Virus, een spel dat voorheen alleen in Japan verscheen, probeert dit ook, maar slaagt maar gedeeltelijk. Dit is duidelijk een spel dat helemaal gemaakt is voor de DS en gebruikmaakt van de unieke mogelijkheden, maar dat betekent niet dat het spel ook goed is. Volgens de reviewers is het idee wel degelijk origineel, maar gaat het spel al snel vervelen. De humor in het spel maakt dit gedeeltelijk (maar niet helemaal) goed.

Verder kunnen we vandaag Nancy Drew: The Mystery of the Clue Bender Society (U) verwachten.
Ook ontvangt de DS een versie van de platform- en filmgame Space Chimps (U), maar hierover is nog helemaal geen informatie naar buiten gebracht.

Donderdag 17 juli
Behalve een release van Animal Genius (A) hoeven we vandaag alleen Japanse release te verwachten:
  • Denjirou Sensei no Fushigi na Jikkenshitsu
  • Gachapin Challenge DS
  • Gakkou no Kaidan DS
  • Hello Kitty no Panda Sport Stadium
  • Konnichiwa Akachan


Dragon Quest V (J)
7 juli t/m 10 augustus Screen417 juli t/m 10 augustus Screen427 juli t/m 10 augustus Screen437 juli t/m 10 augustus Screen44
Deze klassieke RPG is in Japan al verschenen op de SNES (of eigenlijk dus Super Famicom) en PlayStation 2, en vandaag verschijnt ook de DS-versie... in Japan wel te verstaan!
Dit deeltje kan gezien worden als een voorloper van de Pokémon-serie. In dit spel kwam je op willekeurige momenten namelijk monsters tegen die je team konden versterken.
Deze DS-versie is, samen met Dragon Quest VI, al aangekondigd voor Amerika. Dat betekent dat Engelstalige fans deze beide nooit verschenen delen nu eindelijk kunnen spelen. Later dit jaar zal ik verder ingaan op dit spel.

Metal Slug 7 (J)
7 juli t/m 10 augustus Screen517 juli t/m 10 augustus Screen527 juli t/m 10 augustus Screen53
Van dit spel kun je hetzelfde zeggen als Dragon Quest V: de Japanse versie komt nu uit, de Engelstalige versie staat gepland voor later in dit jaar. Op Metal Slug 7 kan ik wel wat dieper ingaan, aangezien tekst in de Metal Slug-serie nooit zo belangrijk geweest is.
Dit spel is door reviewers al volop gespeeld. Volgens hen wordt dit een geslaagd nieuw deel in de serie (die tot nu toe geport is uit de arcadehallen). Metal Slug 7 draait weer om op alles schieten wat beweegt in een 2D-omgeving, en dat lukt op een DS net zo goed als op een andere console - en dat is maar goed ook, want dit deel komt exclusief uit voor de DS!
Fans met een flashkaartje of genoeg geld op zak voor een importversie kunnen deze Japanse versie al volop spelen; de taalbariëre kan nooit al te groot zijn!

Vrijdag 18 juli
Guitar Hero: On Tour (E)
[size=160]Cheesy Trailer 1[/size]
[size=160]Cheesy Trailer 2[/size]
7 juli t/m 10 augustus Screen817 juli t/m 10 augustus Screen827 juli t/m 10 augustus Screen83
Tegenwoordig is het niet meer nodig om met veel pijn en moeite een instrument te leren bespelen. Voor de gemiddelde console is al wel een deeltje van Guitar Hero uit. Door deze reeks van games is het mogelijk om los te gaan op een plastic gitaartje en er geluid uit te krijgen dat bands al Metallica evenaart.
Omdat ongeveer een derde van de gemiddelde schoolklas volledig verslaafd is aan Guitar Hero mag een draagbare versie natuurlijk niet ontbreken. Het probleem is: wat doen we met het gitaartje. Nee, je moet geen minigitaar meenemen; Activision zet je nog veel meer voor schut met de Guitar Grip voor de DS.
Zoals de bovenstaande trailers je laten zien schuif je de Guitar Grip in de onderkant van de DS, waar oorspronkelijk een GBA-game thuishoorde. Maak het bandje goed vast, start het spel en spelen maar! Snaren aanslaan doe je met het Touch Screen, en de knoppen van de GH-gitaar zijn verwerkt op de Guitar Grip. Je mist misschien de vijfde knop, maar dat mag de pret niet drukken.
Guitar Hero: On Tour bevat ook een multiplayer voor diegenen die zich ook graag samen voor schut zetten. Om samen een bandje te vormen in een trein verbind je de DSsen draadloos met elkaar. Nu kun je elkaar ook nog eens pesten door af en toe een hindernis te gebruiken! Zo kun je bijvoorbeeld de DS-schermen omwisselen.
Het idee is misschien belachelijk, en de filmpjes nog belachelijker, maar Guitar Hero: On Tour spreekt me wel aan. Ik kan niet wachten om voor het eerst een Guitar Hero-game te proberen, en dat doe ik graag op de DS! Dankzij deze patch is de Guitar Grip niet meer 100% nodig, maar degenen die oprecht in dit spel geïnteresseerd zijn kunnen het beter kopen.

Verder verschijnen vandaag Animal Genius (E) en Margot's Word Play (E).


Tot zover de DS releases van deze week. Als er niks voor je bij zat kun je gewoon verder lezen, want hieronder ga ik gewoon verder met het bespreken van nieuwe DS-games.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

7 juli t/m 10 augustus Empty 21 t/m 27 juli

Bericht  Maikel Steneker zo aug 17, 2008 4:56 pm

Zie de eerste post van dit topic voor een lijst van uitgestelde spellen.

Dinsdag 22 juli
Final Fantasy IV (U)
[size=160]Video[/size]
7 juli t/m 10 augustus Screen617 juli t/m 10 augustus Screen627 juli t/m 10 augustus Screen637 juli t/m 10 augustus Screen647 juli t/m 10 augustus Screen65
Final Fantasy IV (origineel in Amerika uitgebracht als Final Fantasy II) staat bekend als één van de allerbeste RPG's aller tijde. Het spel verscheen oorspronkelijk in 1991 op de SNES, en het werd later opnieuw uitgebracht voor de PlayStation, WonderSwan Color en GameBoy Advance. Je zou misschien verwachten dat de DS-versie een vlugge port van de GBA-versie is, maar niets is minder waar! Dit spel is volledig opnieuw gemaakt voor de DS, met prachtige graphics en prachtige muziek van kwaliteit waar de DS trots op kan zijn. En dat allemaal in een cartridge van slechts 128 MB.
Final Fantasy IV speelt op de DS precies zo als in alle andere versies. Het spel ziet er misschien anders uit, maar aan de gameplay is totaal niet gesleuteld. Voor de meeste fans is dat echter geen enkel probleem. Zij zullen weer genieten van deze game.

Izuna 2: The Unemployed Ninja Returns (U)
7 juli t/m 10 augustus Screen717 juli t/m 10 augustus Screen727 juli t/m 10 augustus Screen73
Ongeveer anderhalf jaar geleden verscheen een RPG over een Ninja zonder werk. Ik heb het spel nooit gespeeld, maar volgens enkele mensen die hun mening op internet zetten was het spel ondanks de lage reviewscores wel vermakelijk. Vandaag brengt Atlus deel 2 uit, en het lijkt nog niet beter te gaan met de Ninja, aangezien ze nog steeds geen werk heeft. Izuna 2 wordt meer van hetzelfde: meer dungeons, meer voorwerpen en meer vijanden. Met andere woorden: als deel 1 je beviel is dit een aanrader.

Verder kunnen we vandaag New International Track & Field (U) en The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (U) verwachten.

Donderdag 24 juli
Vandaag kunnen we weer een lijst Japanse games verwachten. Wat dacht je bijvoorbeeld van:
  • Kangaeru Ryoku o Gungun Nobasu! DS Youji no Nou Tre
  • Katekyoo Hitman Reborn! DS Flame Rumble Hyper - Moeyo Mirai
  • Kikansha Thomas DS 2: Asonde Manabu DS Youchien
  • Kirarin * Revolution: Minna de Odorou Furi Furi Debut!
  • Koma Neko DS
  • Korg DS-10
  • Kung Fu Panda
  • Kuwagata Tsumami: Kuttsuke! Tsumami Hako
  • Machi-Ing Maker DS
  • Mezase Seishun! Koushien DS
  • Moetan DS
  • New International Hyper Sports DS
  • Speed Racer
  • Steal Princess: Touzoku Oujo
  • Touch de Taikyaku! Yawaraka Sensha
  • Twilight Syndrome: Kinjiratera Toshi Densetsu

Hier lijkt niet veel interessants tussen te zitten, en de overige releases, Imagine Rock Star (A) en Petz Dogz Fashion (A), verergeren dat alleen maar.

Vrijdag 25 juli
Race Driver: GRID (E)
[size=160]Video[/size]
7 juli t/m 10 augustus Screen117 juli t/m 10 augustus Screen127 juli t/m 10 augustus Screen13
Race Driver: GRID lijkt een heel aardig racespel te worden. Uitgaande van het filmpje zijn de graphics goed, en volgens de screenshots is er voor degenen die daar behoefte aan hebben ook aardig wat aan te passen. Zo is er een complete track editor die exclusief voor de DS gemaakt wordt.
Dit spel wordt een soort opvolger van Race Driver: Create and Race. Ook dat spel was vrij goed, maar het blonk niet uit tussen andere racegames. Wie weet maakt dit deel dit goed, als het tenminste eindelijk eens uitkomt...

Pirates: Duels on the High Seas (E)
7 juli t/m 10 augustus Screen817 juli t/m 10 augustus Screen827 juli t/m 10 augustus Screen83
Met de release van WiiWare in Europa verscheen ook meteen het spel Pirates: The Key of Dreams van de Nederlandse ontwikkelaar Oxygen Interactive Ltd. Het spel zou een prequel zijn van de DS-versie, maar die blijkt nu pas te verschijnen.
Voorlopig komt het spel, een simpel maar degelijk actiespel, alleen uit in Europa, en op dezelfde dag als het eveneens van Oxygen Interactive King of Clubs.

De overige releases voor vandaag zijn International Athletics (E), King of Clubs (E), Mary King's Riding School (E), Shining Star Super Starcade (E), Yamaha Supercross (E) en Sid Meier's Civilization Revolution (A).


Dit waren de releases van deze week alweer. Maar neem zeker even een kijkje hieronder, want ik heb nog meer releases beschreven!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

7 juli t/m 10 augustus Empty 28 juli t/m 3 augustus

Bericht  Maikel Steneker zo aug 17, 2008 4:56 pm

Zie de eerste post van dit topic voor een lijst van uitgestelde spellen.

Dinsdag 29 juli
De enige release van vandaag is Puzzle Collection (U).

Woensdag 30 juli
Ook vandaag is er niet veel te beleven, met alleen een release van Air Traffic Chaos (U).

Donderdag 31 juli
Vandaag sluiten we de maand af met vele Japanse releases:
  • DS de Yomu Series: Tezuka Osamu Hi no Tori 1
  • DS de Yomu Series: Tezuka Osamu Hi no Tori 2
  • DS de Yomu Series: Tezuka Osamu Hi no Tori 3
  • Major DS: Dream Baseball
  • Mame Goma 2: Uchi no Ko ga Ichiban!
  • Moe Star: Moeru Toudai Eigojuku
  • Motto Me de Unou o Kitaeru DS: Sokudoku Jutsu
  • Nippon Futsal League Kounin: Minna no Futsal
  • Nobunaga no Yabou DS 2
  • Panda-San Nikki
  • Pururun! Shizuku-Chan Aha-* DS Drill Kokugo
  • Pururun! Shizuku-Chan Aha-* DS Drill Sansuu
  • Remyuouru no Renkinjutsushi
  • Shinreigari: Ghost Hound DS
  • Windy x Windam


Gelukkig zijn er deze week een aantal Japanse titels die het waard zijn om te bespreken:
Doki Doki Majo Saiban 2 Duo (J)
7 juli t/m 10 augustus Screen917 juli t/m 10 augustus Screen927 juli t/m 10 augustus Screen93
Ik ben een groot voorstander van originele games. Als deze van hoge kwaliteit zijn kunnen ze namelijk heel erg goed zijn. Dat volwassenen er dan tegen in opstand komen vanwege een teveel aan geweld (zie de Grand Theft Auto-serie) of seks (zie ook de Grand Theft Auto-serie) maakt me niets uit.
Maar toen ik Doki Doki Majo Saiban voor het eerst zag vond ik het toch wel iets te ver gaan. Maar gaat het dan niet om een bepaalde Japanse stijl of iets dergelijks?
Daar lijkt het misschien wel op. Dit spel gaat namelijk over het ontmaskeren van heksen. De manier waarop je dit doet is iets minder onschuldig: je zult met de stylus de meisjes moeten betasten om te zien of ze misschien vreemde plekken hebben die aantonen dat ze een heks zijn. Hoe SNK Playmore het nu al voor de tweede keer voor elkaar krijgt een spel als dit uit te brengen op de DS en dan ook nog met een leeftijdsbeoordeling van 15+ in Japan is mij een raadsel...
Dit spel wordt trouwens ook als Limited Edition Box uitgebracht, maar ik wil niet weten wat voor extra's erbij zitten...

Dokapon Journey! Nakayoku Kenka Shite (J)
Sinds de release van de eerste Mario Party voor de N64 is er weinig aan de serie veranderd en is ook het hele genre er nauwelijks op vooruit gegaan. Dit obscure Japanse spelletje is daar een uitzondering op: net als de Wii-game uit dezelfde serie combineert dit spel Pary-elementen met een multiplayer RPG! Dit is ongetwijfeld een unieke ervaring! Hopelijk verkoopt het spel zodanig dat ook een Engelstalige versie wordt aangekondigd, want ik ben wel toe aan een nieuwe partygame op de DS die ook nog eens origineel is!

Rhythm Tengoku Gold (J)
Klik op TOON voor screenshots:
Rhythm Tengoku voor de GBA was geweldig! Het spel verscheen erg laat in het leven van de goede oude handheld (pas op 3 augustus 2006 kwam het in de winkel te liggen) en het sprak me al meteen aan. Omdat ik nog geen idee had dat importeren van games zo makkelijk kon speelde ik het spel pas toen ik een flashkaartje had, en vanaf toen vind ik het één van de beste GBA-games die er is.
Het spel is, zoals de titel al verraad, een ritme-game. Het idee is extreem simpel: druk op het juiste moment op de A-knop. Het spel is gemaakt door de makers van WarioWare, en dat geeft ook al meteen aan dat het spel veel beter is dan je zou denken. Het spel zit vol leuke minigames met leuke muziekjes, en iedereen die ik ken die het spel ooit geprobeerd heeft heeft het in één ruk uitgespeeld.
Rhythm Tengoku Gold is de opvolger van dit geweldige spel. Je houdt de DS vast in boekvorm, net zoals in o.a. Brain Training en Hotel Dusk. De screenshots lijken zeer simpel, maar dat zal de gameplay niet tegenwerken!
Helaas is er verder weinig informatie over het spel beschikbaar, maar dit is waarschijnlijk weer een spel wat ik ga importeren, puur omdat het spel het waard is. Maak je geen zorgen over de taalbariëre; het spel is er makkelijk te begrijpen dankzij de beelden en zelfs de geluiden!

Vrijdag 1 augustus
Tenslotte komt vandaag Imagine Figure Skater (E) uit.


Dit waren de verwachte releases van deze week. Hoewel de Engelstalige releases niet al te geweldig waren is dit toch een goede week voor DS-bezitters. Lees nog even verder voor mij toegift met (voorlopig) de laatste verwachte releases.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

7 juli t/m 10 augustus Empty 4 t/m 10 augustus

Bericht  Maikel Steneker zo aug 17, 2008 4:56 pm

Zie de eerste post van dit topic voor een lijst van uitgestelde spellen.

Dinsdag 5 augustus
Race Driver: GRID (U)
[size=160]Video[/size]
7 juli t/m 10 augustus Screen117 juli t/m 10 augustus Screen127 juli t/m 10 augustus Screen13
Race Driver: GRID lijkt een heel aardig racespel te worden. Uitgaande van het filmpje zijn de graphics goed, en volgens de screenshots is er voor degenen die daar behoefte aan hebben ook aardig wat aan te passen. Zo is er een complete track editor die exclusief voor de DS gemaakt wordt.
Dit spel wordt een soort opvolger van Race Driver: Create and Race. Ook dat spel was vrij goed, maar het blonk niet uit tussen andere racegames. Wie weet maakt dit deel dit goed.

Los van deze game komen vandaag ook Little League World Series 2008 (U) en Quick Yoga Training (E) uit.

Donderdag 7 augustus
De lijst van Japanse DS-games wordt wekelijks weer flink aangevuld op donderdag. Zo ook deze week:
  • Chou Shittou Caduceus 2
  • Code Geass: Hangyaku no Lelouch R2 - Banjou no Geass Gekijou
  • DS Pico Series: Sanrio no Party e Ikou! Oryouri - Oshare - Okaimono
  • Gakkou no Kowai Uwasa: Hanako-San Gakita!!
  • Long Vacation: Iruka to Watashi
  • Marl Oukoku no Ningyou Hime: Tenshi ga Kanaderu Ai no Uta
  • Mite wa Ikenai
  • Monster Farm DS 2: Yomigaeru! Master Breeder Densetsu
  • Ron-Q! Highland in DS
  • San Goku Shi Taisen Ten
  • Summon Night 2
  • Umibe de Reach! DS
  • Wantame Variety Channel


Fire Emblem: Shin Ankoku Ryuu to Hikari no Ken (J)
7 juli t/m 10 augustus Screenb17 juli t/m 10 augustus Screenb27 juli t/m 10 augustus Screenb37 juli t/m 10 augustus Screenb47 juli t/m 10 augustus Screenb5
Fire Emblem is een serie van Nintendo die al bijna net zo oud is als Advance Wars. Net als Advance Wars werd deze serie pas in het Westen uitgebracht toen de GBA uitkwam. Fire Emblem DS (zoals ik het spel maar even noem voor het gemak, de eigenlijke titel is New Dark Dragon and the Sword of Light) is alweer het elfde deel uit de serie. Het wordt echter geen compleet nieuw spel; Nintendo heeft besloten een remake te maken van het allereerste Fire Emblem-spel dat origineel op de Japanse Famicom (NES) verscheen.
Verwacht nu niet meteen dat het spel een goedkope cashin wordt, want er is wel degelijk aandacht aan het spel besteed: alle dingetjes die verouderd waren aan het originele eerste deel zijn verbeterd! De originele gameplay (een combinatie van RPG en TBS) is nog steeds behouden, maar karakters die uit het origineel waren weggelaten zijn toegevoegd, de graphics en muziek zijn verbeterd, de twee schermen van de DS worden gebruikt, de "weapon triangle" (een "driehoek" van wapens die sterk of juist zwak tegen elkaar zijn, vergelijkbaar met de vuur/water/gras-driehoek uit de Pokémongames) is toegevoegd en misschien nog wel de belangrijkste verbetering: het spel maakt gebruik van de online mogelijkheden van de DS! Fire Emblem DS is dus het eerste deel in de serie dat online gaat, en ik kan niet wachten om te zien hoe het is uitgewerkt!
Fire Emblem DS wordt een hoogtepunt in het genre, maar helaas voorlopig alleen voor Japan. Over een Europese of Amerikaanse release is nog niets bekend, maar Nintendo zou wel gek zijn om dit eerste deel uit de serie niet alsnog in de rest van de wereld uit te brengen.

Vrijdag 8 augustus
Mr. Slime Junior (E)
7 juli t/m 10 augustus Screen217 juli t/m 10 augustus Screen227 juli t/m 10 augustus Screen23
Mister Slime is één van de weinige games die voor het eerst in Australië worden uitgebracht. Het spel wordt een 2D platformer met ondersteuning voor het Touch Screen en de microfoon.
Aan de screenshots is het nog niet direct te zien, maar dit spel gaat erg veel lijken op Donkey Kong: Jungle Climber en diens voorganger. De maker van het spel heeft vooral ervaring op de PC, maar misschien is hun eerste DS-project niet eens zo slecht.
Tot nu toe is dit spel alleen in Duitsland uitgekomen, maar daar lijkt eindelijk verandering in te komen.

Tenslotte verschijnt vandaag The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (E).


Dit waren de releases van de afgelopen vijf weken. Over vier of vijf weken zal ik misschien weer eens een nieuw topic schrijven, maar tot die tijd hebben jullie genoeg om naar uit te kijken! In het volgende topic kunnen jullie trouwens besprekingen verwachten van onder andere de nieuwe Elebits, Line Rider 2 en N+. Tot over een paar weken!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

7 juli t/m 10 augustus Empty Re: 7 juli t/m 10 augustus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum