Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

18 t/m 24 augustus

Ga naar beneden

18 t/m 24 augustus Empty 18 t/m 24 augustus

Bericht  Maikel Steneker ma sep 01, 2008 9:53 pm

Vorige week hoopte ik op een flinke verrassing. Ik hoopte dat er ineens heel veel DS-games zouden uitkomen. Nu ik zit te kijken wat er tussen 18 en 24 augustus uitkomt wordt ik niet echt vrolijk...

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Commando: Steel Disaster is uitgesteld naar 25 augustus


Dinsdag 19 augustus
Commando: Steel Disaster (U)
18 t/m 24 augustus Screen5118 t/m 24 augustus Screen5218 t/m 24 augustus Screen53
Dit spel is een 2D-platformer met de nadruk op schieten, waarschijnlijk net zoals in Contra. Ik heb het nooit geprobeerd, maar dat komt door mijn gebrek aan interesse voor het genre.

Donderdag 21 augustus
  • Harukanaru Toki no Naka de: Yumenoukihashi
  • Sigma Harmonics
  • Tokyo Majin Gakuen: Kenfuuchou
  • Uwasa no Midori-kun!! 2 Futari no Midori!?

Dat waren de Japanse games weer. Eentje om in de gaten te houden is Sigma Harmonics, een aparte RPG van Square Enix met een Famitsu-score van 31/40.

Verder kunnen we Fantasy Aquarium (A) verwachten.

Vrijdag 22 augustus
Inazuma Eleven (J)
[size=160]Video[/size]
18 t/m 24 augustus Screen1118 t/m 24 augustus Screen1218 t/m 24 augustus Screen13
Om te beginnen: dit is een voetbalgame voor de DS. Maar lees nog even door! Dit is behalve een voetbalspel ook nog een RPG! En dan ook nog eens een RPG van Level 5, de maker van onder andere de Professor Layton-serie!
Ik vind persoonlijk dat Level 5 beter kunnen opschieten met de Engelse vertaling voor het tweede deel van Professor Layton, maar dit is misschien wel een aardig tussendoortje.
In het spel loop je wat rond om mensen te zoeken voor je voetbalteam. Als je genoeg mensen hebt krijg je de kans om in 3D een potje te voetballen. Dit doe je door tikken en slepen op het Touch Screen. Het is de bedoeling dat je controle hebt over je hele team tegelijk.
Verder is er een multiplayermodus voor twee spelers. Helaas kun je deze alleen lokaal gebruiken, en je hebt nog meerdere cartridges nodig ook!
Of dit spel in het Japans wel speelbaar is weten we nog niet, maar dit spel is hoe dan ook een hoogtepunt van deze week. De vraag is of dat meer zegt over het spel zelf dan de rest van de spellen...

De rest van de games van deze week komen naar Europa:
  • AMF Bowling Pinbusters!
  • Ducati Racing
  • Mary King's Riding School
  • Road To Vegas



Dit waren de releases van deze week alweer. Opnieuw niet veel interessants, en eigenlijk niet eens goed genoeg om een topic erover te maken. Volgende week lees je op NDSS hoe de maand toch niet helemaal rampzalig eindigt met games als Time Hollow en N+. Vanaf dat moment liggen de releases weer op redelijk niveau, en kunnen we in ieder geval de maand september wel doorkomen. Maar we willen meer! Het wordt tijd dat Nintendo eens wat steengoede, first party games aankondigt!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum