Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

15 t/m 21 september

Ga naar beneden

15 t/m 21 september Empty 15 t/m 21 september

Bericht  Maikel Steneker zo okt 19, 2008 4:08 pm

Het is weer druk druk druk. Druk. Maar ik kan, zeker in een week als deze, het niet over mijn piratenhart verkrijgen om jullie niet te vertellen welke games jullie kunnen verwachten. Dus hier komen ze: de verwachte DS releases van 15 t/m 21 september.
Vanaf dit topic ga ik mezelf aanwennen om in plaats van (E), (U), (A) en (J) voortaan (EU), (US), (AU) en (JP) te typen. Ik weet zeker dat het nog wel een paar keer fout zal gaan, maar binnenkort weet ik niet meer beter.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Lees hier alles over uitgestelde games.


Maandag 15 september
Drawn to Life: Spongebob Squarepants Edition (US)
Klik op TOON voor de screenshots:
Een dik jaar geleden (de eerste keer verwachte DS releases als ik me niet vergis) zaten veel gamers te wachten op Drawn to Life. Dit zou een platformer worden waarbij je je eigen poppetje kon tekenen. Nu bleek het platformgedeelte behoorlijk tegen te vallen (zoek een gemiddelde flashgame op en je vindt betere uitdagingen), maar de tekengedeeltes waren geweldig! De "engine" achter het spel liet de poppetjes ook vrij goed en realistisch bewegen, dus het spel was dankzij de revolutionaire elementen vrij vermakelijk.
Dit jaar komt Altron (niet de maker van het vorige deel trouwens) met een nieuwe game, waarin alles draait om Spongebob Squarepants en zijn avonturen. Helaas is de revolutionaire functie van Drawn to Life nu niet meer revolutionair, dus ben ik bang dat er alleen nog een matige platformer overblijft. Toch ga ik deze weer proberen, al is het maar om opnieuw een poppetje te kunnen tekenen. Wacht... die functie zouden ze er toch niet uit hebben gesloopt voor Spongebob hè?...

Dinsdag 16 september
Dragon Quest IV (US)
15 t/m 21 september Screen3115 t/m 21 september Screen3215 t/m 21 september Screen33
De Australiërs hebben de laatste tijd weinig reden tot klagen. In het verleden kregen ze hun games vaak het allerlaatste van de wereld tegen de hoogste prijs, nu betalen ze om het spel ook als eerste te hebben.
Dragon Quest kwam origineel uit op Nintendo's NES. Nieuw in het spel was dat het uit verschillende delen bestond met ieder een eigen hoofdpersoon. In het vijfde en laatste deel kwamen zij allemaal bij elkaar en redden ze de wereld. Het spel werd naar 3D vertaald op de PlayStation, en in de DS zijn de fantastische graphics behouden.
In de DS-versie is extra hoofdstuk toegevoegd in de vorm van een proloog en er zijn wat verbeteringen in de gameplay aangebracht. Verder is er een nieuwe vertaling.
Mensen die echt niet kunnen wachten om dit spel op de DS te spelen kunnen gebruik maken van een hack voor de Japanse versie die een klein jaar geleden verscheen. Deze bevat het Engelse script voor de delen die niet voor de DS-versie zijn toegevoegd. Het spel is op die manier zelfs volledig uit te spelen.

Line Rider 2 (US)
15 t/m 21 september Screen2115 t/m 21 september Screen2215 t/m 21 september Screen23
Ik vroeg me altijd al af waarom Line Rider zo ontzettend populair was. Het was best eeen vermakelijk flashspelletje, maar dat was ook alles. Ik ben daarom ook niet al te overhyped voor Line Rider 2, maar ik zal het wel uitproberen. Het is namelijk best leuk.
Volgens IGN doet Line Rider 2 wat het moet doen. De gameplay is terug, en deze keer is er een storymodus die je wat dingen aanleert, een puzzelmodus om je hersenen te laten maken en een freestylemodus, waarin je kunt doen wat je wilt. Het spel heeft een paar kleine foutjes, maar over het algemeen werkt de Touch Screen-besturing goed. Dus wat willen jullie nog meer, Line Rider-fans?

Star Wars: The Force Unleashed (US)
15 t/m 21 september Screen3115 t/m 21 september Screen32
De nieuwe Star Wars-game komt naar de DS. Moeten we er blij mee zijn? Ik zeg nee, en de reviewers zijn het met me eens. De game is tot nu toe alleen beoordeeld met een vijfje en een zesje.

Unsolved Crimes (US)
15 t/m 21 september Screen4115 t/m 21 september Screen4215 t/m 21 september Screen43
Deze nieuwe game van Empire Interactive wordt een nieuwe adventure voor de DS. Deze lijkt niet snel te zijn afgeraffeld, en nog best leuk te zijn! Elke omgeving in het spel is 3D, waardoor de graphics ook te pruimen moeten zijn. Een leuk verhaal erbij en dit wordt een onweerstaanbare titel voor de adventure-fans onder ons.

Enkele andere games die we vanaf vandaag kunnen kopen zijn Animal Paradise, Bratz Ponyz 2, My Secret World by Imagine en Red Bull BC One. Deze games lijken me zo saai dat ik er niet eens links voor wil zoeken.

Woensdag 17 september
Vandaag worden we getrakteerd op Ankh: Curse of the Scarab King (EU) en Star Wars: The Force Unleashed (AU).

Donderdag 18 september
Vandaag een lijstje. Twee lijstjes zelfs.
Één van Japanse games:
  • Dragon Ball DS
  • Illumi Slight: Hikari no Puzzle
  • Long Vacation: Iruka to Watashi
  • Ochishi Keiji: Keiji-San, Watashi ga Arimashita
  • Yajuu Keiji: Tokyo Douji Tahatsu Tero o Chinatsu Seyo!

En dan nog wat Australische:
  • Doodle Hex
  • My Secret World
  • PictoImage


Vrijdag 19 september
Ook voor vandaag een lijstje, deze keer met Europese games. Ook deze zijn niet interessant trouwens:
  • Allied Ace Pilots
  • Jackass
  • Jewel Quest: Expeditions
  • Mah Jong Quest: Expeditions
  • Mahjong UK
  • My Secret World
  • Star Wars: The Force Unleashed
  • Tim Stockdale's Riding Star


Zondag 21 september
Games die op zondag uitkomen zijn meestal grote releases, maar dat lijkt niet altijd te gelden. AMF Bowling Pinbusters! (AU) is namelijk niet de meest interessante game die ik me kan indenken...


Je zou wel kunnen stellen dat deze week erg tegenviel, zowel qua releases als het topic zelf. Voor sommigen maakt het gelukkig niets uit, dankzij Line Rider 2. Voor de volgende keer hoop ik jullie wat meer te bieden. Ik heb zeker genoeg te doen in het weekend, want ik moet jullie alles vertellen over onder andere Kirby Super Star Ultra, SimCity Creator, Lego Batman, Rhapsody, Time Hollow en Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood. Blijf NDSS in de gaten houden, want die games wil je niet missen! Tot volgende week!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum