Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

5 t/m 11 november

Ga naar beneden

5 t/m 11 november Empty 5 t/m 11 november

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:40 pm

De herfstvakantie is alweer voorbij. Je hebt dus al je DS-games nu wel uitgespeeld. Het is dus tijd voor gloednieuwe spellen. Maar waar moet je je nou precies op verheugen? Om daar achter te komen lees je deze (en andere) verwachte releases thread(s).
Misschien heb je ze al ooit eerder gelezen (ik heb er namelijk al heel wat geschreven) maar de kans is groot dat je er nu voor het eerst eentje leest. Dat komt omdat ik vanaf zaterdag nieuwsposter ben. Voortaan kan ik dus op de voorpagina van NDSS een berichtje neerzetten wanneer er een nieuwe thread uitkomt.

Hoewel ik het al een paar weken niet meer vermeld kun je natuurlijk nog steeds je commentaar in deze thread kwijt. Om de zoveel tijd kijk ik nog steeds of iemand een goede suggestie heeft gedaan. Ik zal misschien niet overal op reageren, maar als jouw suggestie goed was kun je hem in één van de volgende threads verwachten.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Build-A-Bear DS komt een dagje vroeger.
The Simpsons Game is vervroegd naar 6 november
Dolphin Friends komt nu op 16 november
My Pet Dolphin komt nu op 16 november
Jackass komt nu op 16 november


Maandag 5 november
Heeft de eerste dag dat je weer naar school toe moet of moet werken ook nog iets positievers in de planning dan Bratz 4 Real? Ja hoor, niets minder dan het lang verwachte...

Call of Duty 4: Modern Warfare (U en A)

Vandaag komt Call of Duty 4: Modern Warfare in zowel Australië als de Verenigde Staten uit voor de Xbox 360, PS3 en PC.
Én de DS! Eindelijk zien we weer een First Person Shooter voor onze favoriete handheld, en het belooft een goede te worden! Als je het filmpje bekijkt zie je dat het spel er erg goed uitziet. Goed, de ontploffingen konden iets mooier uitgewerkt worden en de textures zijn niet zo scherp als op de thuisconsoles waarvoor dit spel uitkomt, maar ik denk dat we absoluut niet mogen klagen.
Wat kun je verwachten van dit spel? Nou, een DS-spel van de makers van Geist met de geniale besturing uit Metroid Prime Hunters, en dat alles zoals je het van Call of Duty gewend bent. Maar vergeet niet: het gaat om een DS-versie, en het spel zal ongetwijfeld niet perfect zijn.

Dinsdag 6 november
Build-A-Bear DS (U)

In Amerika vind je een winkel waar je aanpasbare beren (of andere knuffelbeesten) kunt kopen. Zo'n knuffel bouwen is natuurlijk hardstikke leuk. En als van elke film een game wordt gemaakt en uit elke bezigheid in het leven een training ontstaat voor de DS kun je toch ook best een spel maken dat gebaseerd is op een winkel?
Als jij op de laatste vraag ja hebt beantwoord kun je de trailer bekijken, en misschien ook nog wel plezier beleven aan het spel.

Dragon Quest Monsters: Joker (U)
5 t/m 11 november Abndq6p9zju4dtkquatd7l6yf5 t/m 11 november R3oc8rd94gp1wpq6ak9tvqev95 t/m 11 november Hskehqvb4y9l19f7p7u5oq5yq
Ben jij een Dragon Quest-fan? Of ben je meer een Pokémon-fan? Als je één van de twee bent ben je vast wel geïnteresseerd in het nieuwste Square Enix-spel. In dit spel worden namelijk de eigenschappen van de gemiddelde Dragon Quest-game gecombineerd met het verslavende vangen van honderden verschillende monstertjes.
In Japan is het spel al vanaf eind vorig jaar uit. De eerste Amerikanen die het spel hebben kunnen spelen waren er positief over. Wordt dit een topper?

Enchanted (U)
5 t/m 11 november Pk6t561og5vxrwrfw26v84b5o5 t/m 11 november 7j528lhjh1edtskoe760obmh8
Dit spel is als het goed is tegen de tijd dat je dit leest al een tijdje uit voor de GBA. Ik hoop dat het geen toeval is dat de screens er zo... GBA-achtig uit zien.

LEGO Star Wars: The Complete Saga (U)

Hoewel de andere versies van dit spel een verzameling van de eerdere delen in de serie zijn wordt de DS-versie van de grond af aan opnieuw opgebouwd. Het eerste deel verscheen immers niet op de DS. Nu kunnen we het complete verhaal doorspelen in één spel.
De vorige game voor de DS werd helaas niet al te goed beoordeeld. Sommige reviewers wilden het spel best een redelijke voldoende geven, en er was zelfs een uitschieter. Maar het spel scoorde ook redelijk wat onvoldoendes.
De console-versies werden een stuk beter beoordeeld, en ze hoeven dus ook niet opnieuw gemaakt te worden. De vorige slechte DS-game kan nu worden rechtgezet. Ik geef TT Games nog een kans, want de console-versies schenen toch erg leuk te zijn. Jij ook?

Lifesigns: Surgical Unit (U)
5 t/m 11 november Rhtz97sl33ufwgdblic5g8z1d5 t/m 11 november 50qvsucuyl9paw0pi9mgbdykr
Dit spel heeft nu echt al té vaak in deze threads gestaan. Ik hou het kort: dit wordt een soort Trauma Center kloon. Ik kijk er best naar uit, maar ik verwacht 'm voorlopig niet; de release wordt gewoon té vaak verschoven.
Dit is trouwens hetzelfde spel als LifeSigns: Hospital Affairs.

My French Coach (U)
Stel: jij wilt erg graag Frans leren. Waar denk je dan het eerste aan? Aan je leerzame DS natuurlijk! Want wie kan je nou beter Frans leren dan het Franse Ubisoft? Als je vaak in Frankrijk komt is dit een must-have.

My Spanish Coach (U)
Vervolg op het vorige stukje: maar misschien ga jij wel altijd in een Spaanstalig gebied op vakantie! Ook in dat geval laat je DS je niet in de steek. Binnenkort spreek jij misschien wel beter Spaans dan de gemiddelde Spanjaard.
Deze games zijn een must-have voor je volgende vakantie!

Ontamarama (U)
5 t/m 11 november 8f3abi7ld0ko8twzyzig9xl7t5 t/m 11 november Bmvotunzno0wlc0cmea60zuq8
We hoeven voorlopig geen vervolg op het ontzettend goede Elite Beat Agents te verwachten, dus doen we het in de tussentijd maar met Ontamore... Anto... Ontmaro... Ontamarama.
De naam van dit spel is allesbehalve gewoon voor een spel dat buiten Japan verschijnt. En het spel zelf lijkt ook niet al te gemiddeld te worden. In dit spel help je gelukbrengende wezentjes te vechten tegen het kwijt. Dit doe je in principe gewoon door de cheerleader te spelen zoals in Elite Beat Agents, maar nu zul je vooral moeten wrijven en figuren moeten tekenen in plaats van alleen tikken. Dit spel moeten we gewoon met z'n allen uitproberen, alleen al om de schattige trailer.

Puzzle de Harvest Moon (U)
5 t/m 11 november 1qvcnfez1sil67zkylw0bydgy
Ik ben absoluut geen fan ben Harvest Moon. Maar wanneer ik iets hoor over een ontzettend originele en leuke puzzelgame ben ik wel geïnteresseerd. Geniet nog even van de screenshots en ga binnenkort zelf met de game aan de slag! Als je van puzzels houdt tenminste...

Ook kunnen we vandaag Horse Life (U), Hot Wheels: Beat That (U) en World Series of Poker 2008: Battle for the Bracelets (U) verwachten.


Laatst aangepast door op za dec 01, 2007 5:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

5 t/m 11 november Empty Re: 5 t/m 11 november

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:41 pm

Woensdag 7 november
Vandaag komen LEGO Star Wars: The Complete Saga (A) (zie hierboven voor meer informatie), Indy 500 (U) en Disney Princess: Magical Jewels (A) als het goed is uit.

Donderdag 8 november
Mario Party DS (J)
5 t/m 11 november 97otnnk38nher75afg6d6h2h45 t/m 11 november Tjswqhvnwf19qv832ckz8k5eh5 t/m 11 november 9bo1jils1788tmuyeuezs7sui
Wie kent Mario Party niet? In dit bordspel speel je om de beurt een standaard bordspel waarin je zo veel mogelijk sterren en muntjes probeert te verzamelen, en als iedereen aan de beurt is geweest speel je nog een minigame ook!
De Nintendo 64- en GameCube-games waren volgens de meesten mensen erg vermakelijk, en hoewel deel 8 op de Wii tegenviel was daarmee ook veel plezier te beleven. Mario Party Advance was gewoon niet leuk, want je kon maar met één speler spelen. Maar hoe zit het met de DS-versie?
Zoals je in het filmpje en op de screenshots kunt zien hoeven we over graphics absoluut niet te klagen. De DS tovert prachtige DS-beelden op beide schermen en wordt duidelijk maximaal gebruikt.
Hoewel de DS-versie net als de GBA-versie verschillende Single Player-modes kent kun je ook via de Party mode het draadloos tegen anderen opnemen. Met een paar goede minigames en een goed uitgewerkte Party-mode kan dit niet meer misgaan, toch?
Als je Japans niet meer is wat het is geweest kun je op de eerstvolgende Engelstalige release wachten. Dit zal de Amerikaanse versie worden die op 19 november verschijnt.

Yosumin. DS (J)
Over dit spel is nog niet al te veel bekend, maar het wordt in ieder geval een puzzlegame van het bekende Square Enix.

EA Playground (A)

De Amerikaanse versie van dit spel is al uit, maar vanaf vandaag kunnen ook Australiërs aan de slag met EA's nieuwste speelgame. Zelf heb ik hem niet geprobeerd, dus veel zinnigs kan ik er niet over zeggen. Gelukkig laat de trailer erg goed zien wat je kunt verwachten.

The Simpsons Game (A)

Hierboven zie je één van de vele trailers van The Simpsons Game. Van de consolegames is al best veel bekend, maar van de DS-versie kan ik eigenlijk alleen vertellen dat er een parodie op Nintendogs in zit. En dat is eigenlijk al genoeg reden om dit spel te proberen!
Van dit spel wordt steeds meer bekendgemaakt, dus als je geïnteresseerd bent zou ik de Gamerankings-pagina (klik op de titel van het spel) in de gaten houden.
Tegen de tijd dat deze Australische versie uitkomt zal zowel in Amerika als Europa het spel al zijn uitgekomen.

WWE SmackDown! vs. RAW 2008 (A)
5 t/m 11 november Issdxzdye57ngqedpdw2yl6iq
Als jij je aggressie liever op een virtuele DS-speler afreageert dan op een echte boxer zul je wel blij zijn met dit spel. De Australische versie komt vandaag eerder dan welke andere dan ook uit. Europeanen moeten nog een hele dag wachten.

Ook komen vandaag nog twee Edutainment-games uit, namelijk Katei no Igaku: DS de Kitaeru Shokuzai Kenkou Training (J) en Left Brain Right Brain (U).

Vrijdag 9 november
My Pet Dolphin (U)
5 t/m 11 november V0oelwm4fqs4tg9pemvvrzbum5 t/m 11 november 3ixzrelhsqte2njj5e2ceihq35 t/m 11 november 37t4s5x1tnixzqff9k8nthjya
Het lijkt erop dat sommige bedrijven bepaalde lijsten hebben die ze afwerken. Na het succes van Nintendogs kwamen talloze kloons op de markt. Vervolgens werden de honden vervangen door katten, die vervolgens weer door paarden vervangen werden. Nu komt alweer de tweede verzorg-je-dolfijn-game uit! Ik kijk er niet naar uit, maar misschien wordt jij wel enthousiast van de screenshots.

Dolphin Friends (E)
5 t/m 11 november V0oelwm4fqs4tg9pemvvrzbum5 t/m 11 november 3ixzrelhsqte2njj5e2ceihq35 t/m 11 november 37t4s5x1tnixzqff9k8nthjya
Misschien komen de screens hierboven je nog vaag bekend voor. Dat kan wel kloppen. 505 Games brengt namelijk weer eens dezelfde game onder een andere naam uit in een andere regio. Als je nog steeds niet snapt waar ik het over heb moet je een stukje omhoog scrollen.

Catz 2 (E)
5 t/m 11 november Cats
Nu we het er toch over hebben: van de Petz-serie zijn we ook nog lang niet af. Want als je het lijstje afgewerkt hebt breng je toch gewoon een jaartje later een nieuw deel uit?
Inderdaad, het is geen echte screenshot. Maar wat voor plaatje er ook staat, het is een kat en hij/zij is grappig!

Deal or No Deal (E)
5 t/m 11 november L2iticmgvgzq4qahzx7f3dfdb5 t/m 11 november Twj2kjedsxlu9sgfhw9ywhnkf5 t/m 11 november Sdiygjh3tae2ehl1s60bc6jz6
Ik kan me nog voorstellen dat je het TV-programma leuk vind, maar de DS-game (die overigens in Amerika al vanaf eind juli in de winkels ligt) wil je echt ontwijken. Klik op de link voor een reden.

Hamsterz 2 (E)
Oh ja, hamsters. Die stonden ook nog op het lijstje.

Jackass (E)
Dit spel hebben we al een tijdje niet teruggezien! Veel is er nog niet over bekend. Toch laat ik deze game even opvallen. Want ik ben vast niet de enige die Johnny Knoxville en de rest van de Jackass-crew wat extra virtuele pijn wil laten lijden!
Ik hoop echt dat dit spel vandaag uitkomt, maar als ik zie dat de Amerikaanse versie is uitgesteld tot 1 augustus 2008 heb ik er niet al te veel vertrouwen meer in.

Strawberry Shortcake 2: The Four Seasons Cake (E)
5 t/m 11 november 7mekwj2zrr60zzkz3d3aoutkl5 t/m 11 november Vmh4bd1nhbar408lwzbm90fct5 t/m 11 november Gqd01plewff06t88up2kne6cf5 t/m 11 november Jc5oepvvtlm8wqu2wlzgjx0zq5 t/m 11 november Adv7f1gixvmch8vsluf1e8oqx
Hé, zo slecht ziet dit spel er eigenlijk niet uit! Dit is een gloednieuwe platformer voor de DS die als het goed is nog niet eens in Amerika is uitgekomen. Voor de liefhebbers lijkt me dit best leuk worden.

Tenslotte komen vandaag de Europese versies van EA Playground, LEGO Star Wars: The Complete Saga en WWE SmackDown! vs. RAW 2008 uit (waarvan je meer informatie kunt vinden als je een stukje omhoog scrollt). Ook komt Ben 10: Protector of Earth vandaag in Europa en Australië uit.

Zaterdag 10 november
Bij wijze van hoge uitzondering komt vandaag het boxspel Showtime Championship Boxing in de Amerikaanse winkels te liggen. Er is nog niet veel over bekend, maar voor fans van vechtspellen lijkt dit in ieder geval een mooie afsluiting van de week.

Zaterdag 11 november
Of toch niet! Sega snapt namelijk niet helemaal dat op zondag de winkels dicht zijn... of ik heb het mis. Hoe dan ook, Sega brengt vandaag Dinosaur King - 7 Pieces uit in Japan.


En daarmee wordt de week afgesloten. Ook volgende week zien we weer een aantal goede spellen uitkomen. Ik heb het over Need for Speed ProStreet, Orcs & Elves, Rayman Raving Rabbids 2 en Mario & Sonic at the Olympic Games. Ik kan niet wachten!
Als je een Slot-2 kaart hebt ben je waarschijnlijk ook wel geïnteresseerd in de GBA-releases hieronder.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum