Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

7 t/m 13 januari

Ga naar beneden

7 t/m 13 januari Empty 7 t/m 13 januari

Bericht  Maikel Steneker ma jan 14, 2008 11:05 pm

Ondanks de tot nu toe niet al te denderende DS games van 2008 (en overigens ook niet denderend veel reacties op mijn laatste topic) zit ik alweer klaar om een aantal DS-games te behandelen. Als je wilt weten welke dat zijn moet je gewoon omlaag scrollen, maar lees wel even het volgende bericht:

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Deze week is er geen enkel spel uitgesteld.


Maandag 7 januari
Sea Monsters: A Prehistoric Adventure (U)
7 t/m 13 januari 1doy9u3ax2gog4fcl7t63ye1s7 t/m 13 januari Ssv92605kp55i5tbb7h6dkib4
Voordat je een spel gaat spelen/kopen is het altijd aan te raden een review te lezen. Natuurlijk kan de mening van een reviewer afwijken van jouw mening, maar de experts weten vaak wel toppers van slechte spellen te onderscheiden.
Ik heb dit spel niet geprobeerd, maar volgens IGN is dit spel niet alleen weinig leerzaam, maar ook ontzettend saai. De menu's en graphics zijn lelijk, het geluid is niet al te geweldig en de gameplay is nog triester. Kortom: niet echt een goed spel om 2008 mee te beginnen. Sla deze maar snel over, het volgende spel is waarschijnlijk interessanter.

Dinsdag 8 januari
Jackass the Game (U)
7 t/m 13 januari F4skvb2ex16ts238xzgsihugp7 t/m 13 januari Rkz0lt5fcf1e851z2kiuegh3n
Over dit spel is nog steeds niet veel bekend. De eerste screenshots zijn in ieder geval op het internet gezet. Die zien er niet slecht uit (beter dan ik verwacht had) maar of dit een topper wordt... Ik zal dit spel op z'n minst proberen!
Nu er screenshots beschikbaar zijn is de kans dat dit spel de releasedatum haalt ook wat aannemelijker.

Donderdag 10 januari
Dat voor de DS het jaar 2008 nog niet eens is begonnen bewijst de donderdag, die normaal afgeladen is met Japanse games. Het enige spel dat vandaag uit zal komen is namelijk Chishiki-Ou Series: Train Master (J). Meh.

Vrijdag 11 januari
Alvin and the Chipmunks (A)
De laatste tijd lijkt de DS met ritmegames overspoeld te worden. De meeste van deze spellen zijn van redelijke kwaliteit, dus dit is misschien geen slechte start voor 2008.


Meer DS-games zullen in deze week niet uitkomen. Misschien wordt volgende week wat interessanter. Het aantal DS-games zal in ieder geval verdubbelen. Er staan onder andere twee racespellen gepland. Verder komt Nanostray 2 uit (een ouderwetse shooter voor de fans) en komt in Japan alvast Mario & Sonic at Bejing Olympics uit. Je leest er volgende week meer over op NDSS.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum