Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

28 april t/m 11 mei

Ga naar beneden

28 april t/m 11 mei Empty 28 april t/m 11 mei

Bericht  Maikel Steneker za apr 26, 2008 5:13 pm

Voordat ik begin met dit topic zal ik even verduidelijken wanneer nieuwe topics gaan verschijnen. Normaal verschijnt aan het begin van elke week een nieuw topic met de releases van de week erna. Omdat ik het soms erg druk heb en er een vakantie aan zit te komen post ik vandaag een overzicht van spellen die in de meivakantie uit zullen komen. Ik zal deze keer niet bijhouden of spellen worden uitgesteld, maar misschien vul ik het naderhand nog in.
Tot zover de korte introductie, tijd voor de verwachte releases van 28 april t/m 11 mei!

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Ik zal deze week niet bijhouden welke spellen worden uitgesteld!


Maandag 28 april
Het enige spel dat vandaag verschijnt kun je gerust missen. Het is namelijk Fish Tycoon (A).

Dinsdag 29 april
Vanaf vandaag kunnen we genieten van de Brain Training-kloon Brain Voyage (U). Ook kunnen we met de DS afvallen met Let's Pilates (U) en yoga beoefenen met Let's Yoga (U). Verder kunnen we genieten van één van de slechtste DS-games ooit: Toy Shop (U).

Donderdag 1 mei
Na het verschrikkelijke einde van april begint mei met een reeks nietszeggende Japanse titels:
  • Anpanman to Asobo: ABC Kyoushitsu
  • Emblem of Gundam
  • Katekyoo Hitman Reborn! Fate of Heat
  • Keikishi Gunzou Presents: Monoshiri Bakumatsu-Ou

Zo nietszeggend als deze Japanse games kunnen Europese games trouwens ook zijn. Wat dacht je bijvoorbeeld van Di-Gata Defenders (E)? En wat moeten we nou eigenlijk precies verwachten van Mystery Mansion (E)? Op de DS verschijnt trouwens ook een versie van Don King Presents: Prizefighter (E).

Verder verschijnen nog wat andere titels:
Ninja Reflex (A)
28 april t/m 11 mei Screen2128 april t/m 11 mei Screen2228 april t/m 11 mei Screen23
Gamers die altijd al eens wilden weten of ze een goede ninja zijn kunnen dat nu testen op de DS, met dit spel. Dit wordt een minigame-compilatie, maar gelukkig schijnt het wel een goede te zijn. In het spel zit verder een hotseat multiplayer (waarbij je de DS dus doorgeeft).
Ik heb dit spel nog steeds niet gespeeld, maar dat zal ik binnenkort maar eens doen.

Race Driver: GRID (E)
[size=160]Video[/size]
28 april t/m 11 mei Screen1128 april t/m 11 mei Screen1228 april t/m 11 mei Screen13
Race Driver: GRID lijkt een heel aardig racespel te worden. Uitgaande van het filmpje zijn de graphics goed, en volgens de screenshots is er voor degenen die daar behoefte aan hebben ook aardig wat aan te passen. Zo is er een complete track editor die exclusief voor de DS gemaakt wordt.
Dit spel wordt een soort opvolger van Race Driver: Create and Race. Ook dat spel was vrij goed, maar het blonk niet uit tussen andere racegames. Wie weet maakt dit deel dit goed.

Vrijdag 2 mei
Iron Man (U en E)
[size=160]Video[/size]
Iron Man gaat over een miljonair die het leuk vindt om miljoenen te spenderen aan een pak waardoor hij een soort menselijke tank wordt. Vervolgens gaat hij natuurlijk een potje knokken.
Het spel draait op een 3D engine, maar de gameplay is volledig 2D. Het spel lijkt vrij goed te worden. Vooral aan het geluid is aandacht besteed; dat geldt zowel voor muziek als de volledig ingesproken tekst door de acteurs uit de film.
Ik kijk hier zelf niet zo naar uit, maar dit spel lijkt in ieder geval geen shovelware te worden. Wat sowieso een pluspunt is is dat het spel op dezelfde dag in Amerika en Europa uitkomt!

Mister Slime (A)
28 april t/m 11 mei Screen2128 april t/m 11 mei Screen2228 april t/m 11 mei Screen23
Mister Slime is één van de weinige games die voor het eerst in Australië worden uitgebracht. Het spel wordt een 2D platformer met ondersteuning voor het Touch Screen en de microfoon.
Aan de screenshots is het nog niet direct te zien, maar dit spel gaat erg veel lijken op Donkey Kong: Jungle Climber en diens voorganger. De maker van het spel heeft vooral ervaring op de PC, maar misschien is hun eerste DS-project niet eens zo slecht.

Verder verschijnt vandaag My Pet Hotel 2 (A).

Maandag 5 mei
Crosswords DS (U)
28 april t/m 11 mei Screen3128 april t/m 11 mei Screen3228 april t/m 11 mei Screen33
Over dit spel kan ik niet veel zeggen... Als je van kruiswoordpuzzels houdt en ze graag op de DS speelt zul je dit spel ongetwijfeld fantastisch vinden, maar als je puzzels haat zal dit spel dat niet veranderen. Met de kwaliteit zal het wel in orde zijn, want het spel wordt niet voor niets uitgegeven door Nintendo zelf.

Dinsdag 6 mei
Speed Racer (U)
28 april t/m 11 mei Screen4128 april t/m 11 mei Screen4228 april t/m 11 mei Screen43
Dit spel, dat gebaseerd is op de film die ik niet ken, lijkt een F-Zero- en Wipeout-achtig racespel te worden. Hopelijk valt de kwaliteit niet tegen, dan kan dit zeker voor veel plezier zorgen. Er is verder geen informatie over het spel beschikbaar.

Donderdag 8 mei
Draglade (A)
28 april t/m 11 mei M0enwu0x1f6qf57rw5fmpxk1w28 april t/m 11 mei Fdzv8vdzb4c06k6yxdxurm0cy28 april t/m 11 mei Agesjgxm5jlrmashdienf2aiq
Als je alweer toe bent aan een nieuw vechtspel heb je vast wel interesse voor Draglade. Veel bijzonders lijkt het niet te worden, maar een spel dat tot nu toe alleen nog maar met een 8,5 beoordeeld is mag je toch niet zomaar negeren!
Voor degenen die er op letten: dit spel is 2D.

Vrijdag 9 mei
Apollo Justice: Ace Attorney (E)
[size=160]Video[/size]
Apollo Justice is de opvolger van Phoenix Wright. De Ace Attorney-games zijn toppers in het genre, en alle delen zijn het kopen waard. Eindelijk komt het vierde deel in de serie nu ook naar Europa.
Het spel is misschien de moeite waard om te kopen, maar ik raad geïnteresseerden aan wel even in importshops te gaan kijken. Niet alleen de Japanse versie maar ook de Amerikaanse versie is voor een veel lagere prijs te koop dan het bedrag dat we gewend zijn om in Europa voor games te betalen.
Dit spel viel qua Touch Screen-gebruik misschien tegen, maar verder was het een geweldig spel. Vooral het verhaal, toch het belangrijkste element in een Ace Attorney-game, was dik in orde.

Commando: Steel Disaster (E)
28 april t/m 11 mei Screen5128 april t/m 11 mei Screen5228 april t/m 11 mei Screen53
Dit spel wordt een 2D-platformer met de nadruk op schieten, waarschijnlijk net zoals in Contra. Of de kwaliteit van dit spel net zo hoog ligt valt nog te bezien, maar als je ervan houdt zal dit spel in ieder geval de moeite waard zijn.

De vakantie wordt afgesloten met een paar verschrikkelijk slechte spellen, namelijk Jackass (E) en High School Musical: Work This Out! (E). Oh, en de Europese versie van het hierboven besproken Draglade verschijnt ook nog.


Dit waren alweer de DS-games van deze vakantie. Tegen het einde van de vakantie kun je een nieuw topic verwachten met de verwachte releases van 12 t/m 18 mei, waarin onder andere Myst, een Chronicles of Narnia-game en Luminous Arc 2 worden uitgebracht. Het zal nog even duren voordat de DS weer op volle sterkte is, maar in ieder geval verschijnt iedere paar weken minstens één vermakelijk spel.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum