Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

31 maart t/m 6 april

Ga naar beneden

31 maart t/m 6 april Empty 31 maart t/m 6 april

Bericht  Maikel Steneker ma apr 07, 2008 10:39 pm

In dit topic zal ik een vooruitblik werpen op de DS-games die in de week van 31 maart t/m 6 april zullen uitkomen. Ik had het zelf niet meer verwacht, maar voor deze game zijn toch wel interessante games gepland! Lees snel verder om te zien waar ik het over heb.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Halo DS was een ontzettend opvallende 1 april-grap


Maandag 31 maart
Deze maand wordt teleurstellend afgesloten met de release van Professor Brainium's Games (U).

Dinsdag 1 april
Halo DS (U)
31 maart t/m 6 april Screen1131 maart t/m 6 april Screen1231 maart t/m 6 april Screen13
In 2001 bracht Microsoft de Xbox uit. De nieuwe console had aanvankelijk niet veel steun van gamers, die al jaren Sega-, Nintendo- en Sonyconsoles hadden gebruikt. Dankzij goede, exclusieve games werd de Xbox toch nog aardig populair. Één van deze games was Halo: Combat Evolved.
Microsoft heeft al eerder games voor Nintendo-handhelds ontworpen, en heeft Viva Piñata DS al in de planning staan. Vandaag lanceren ze één van de grootste Xbox-titels na de PC- en Mac-versie ook eindelijk op de DS.
Het spel wordt een nieuw deel in de serie met hetzelfde verhaal als Halo: Combat Evolved. Microsoft heeft belooft volledig nieuwe locaties te laten zien, dus het spel zal in ieder geval niet exact gelijk zijn. Net als de andere delen kan ook dit spel volledig in coop worden gespeeld, ook via Nintendo WiFi Connection. Verder ondersteunt het spel alle multiplayermodus die we tegenwoordig verwachten van een FPS.
De besturing is grotendeels gelijk aan die van o.a. Metroid Prime Hunters en Call of Duty 4. Ervaren spelers zullen hier alleen blij om zijn.
Halo DS is ontwikkeld door Rareware, het bedrijf dat verantwoordelijk was voor onder andere Banjo Kazooie en Perfect Dark op de N64, Conker: Live and Reloaded en Kameo op de Xbox en Diddy Kong Racing op de DS. Voor deze game hebben ze nauw samengewerkt met Bungie, de ontwikkelaars van de Halo-games voor de Xbox en Xbox 360.
Omdat de Halo-games volgens vele gamers toppers in het genre zijn is Halo DS zeker een titel om naar uit te kijken. De DS heeft een schreeuwend tekort aan shooters en Rare is zeker niet de minste ontwikkelaar. Dit spel kan eigenlijk niet anders dan geweldig worden, en is zeker een aankoop waard.

Verder komen vandaag Toy Shop (U) en Holly Hobbie & Friends (U) uit.

Donderdag 3 april
In Japan komen vandaag de volgende nietszeggende titels uit:
  • 1-Nichi-10-Pun de E ga Jouzu ni Kakeru DS
  • Kouchan no Shiawase! Kantan! Oryouri Recipe!
  • Meitantei Conan: Kieta Hakase to Machigai Sagashi no Tou
  • Mitamekara Yomigaeru: Otona no Kikonashi Training
  • SimpleLite 2500: Chotto Aima no Colpile DS
  • Tottadoo! Yoiko no Mujintou Seikatsu


Vrijdag 4 april
Vandaag komen Berlitz English Dictionary (E) en Mystery Mansion (E) in de Europese winkels te liggen.


Tot zover de releases die voor de DS gepland staan. Begin volgende week verschijnt een nieuw topic waarin ik onder andere een nieuwe ritmegame, Professor Layton en Assassin's Creed DS bespreek.Tot volgende week!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum