Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

26 mei t/m 1 juni

Ga naar beneden

26 mei t/m 1 juni Empty 26 mei t/m 1 juni

Bericht  Maikel Steneker zo jun 08, 2008 1:19 pm

Terwijl ik een poging doe mijn kleine achterstand qua topics in te halen kunnen jullie alvast deze verwachte DS releases van 26 mei t/m 1 juni.
De verwachte WiiWare releases ontbreken deze week, simpelweg omdat er zover ik weet geen WiiWare-games in de planning staan. Als iemand meer informatie heeft over WiiWare-releases of websites kent buiten de officiële Nintendo-site hoor ik dat graag.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Looney Tunes: Cartoon Conductor is uitgesteld naar 10 juni
USA Today Crossword Challenge is uitgesteld naar 30 mei
Race Driver: GRID is uitgesteld naar 27 juni
Di-Gata Defenders is uitgesteld naar 13 juni


Dinsdag 27 mei
Looney Tunes: Cartoon Conductor (U)
26 mei t/m 1 juni Screen1126 mei t/m 1 juni Screen1226 mei t/m 1 juni Screen13
Terwijl vele gamers zitten te wachten op een vervolg van Elite Beat Agents wordt het geïmiteerd door het ene na het andere spel. Sommige spellen voelen nog anders aan, maar in sommige gevallen lijkt een spel gewoon een goedkope kloon. Hoewel er nog geen fatsoenlijke informatie over dit spel beschikbaar is gemaakt lijkt dit me daar een perfect voorbeeld van.
Mocht je één van de best beoordeelde DS-games nog niet kennen: het is de bedoeling op het goede moment de bolletjes aan te tikken, en dit lijkt makkelijker en saaier dan het in werkelijkheid is. Door middel van je prestaties het verhaal aangepast. De vraag is of hetzelfde idee met Bugs Bunny, Porky Pig, Daffy Duck, Sylvester the Cat en Tweety even leuk is.

Super Dodgeball Brawlers (U)
[size=160]Video[/size]
Super Dodgeball gaat al een tijdje mee. Delen uit deze serie verschenen al op consoles als de NES. Na het onopgemerkte GBA-deel komt er nu een deeltje uit op de DS.
Het is goed mogelijk dat je de serie niet eens kent, dus eerst even een korte uitleg: het spel is in principe een lomp potje trefbal... op dezelfde manier als Mario Kart een racespel is. Naast de regels die je uit de gymzaal kent worden namelijk flink wat items en dergelijken toegevoegd, waardoor het spel meer één grote warboel wordt.
De grootste vernieuwing van het spel zit in de sterk opgekrikte snelheid en de uitgebreide mogelijkheid om je teamgenoten tot in detail samen te stellen. Super Dodgeball Brawlers lijkt een leuk spelletje te worden, en dan vooral voor degenen die al verliefd zijn op de vroege delen in de serie.

Woensdag 28 mei
Vandaag verschijnt alleen de Australische versie van Monster Jam.

Donderdag 29 mei
Vandaag verschijnen USA Today Crossword Challenge (U), High School Musical 2: Work This Out! (A) en de volgende lijst Japanse games:
  • 13-Sai no Hello Work DS
  • Deep Aquarium: Kiseki no Shinkai
  • Front Mission 2089: Border of Madness
  • Fushigi? Kagaku: Nazotoki Quiz Training - NazoTore
  • Kuukan * Zukei: Hirameki Training - KuuTore
  • Mugen no Frontier: Super Robot Taisen OG Saga
  • Ohimesama Debut
  • Quiz no Tabi: Tetsudou Ryojou Hen (SuperLite 2500 Series)
  • Sudoku DS: Nikoli no Sudoku Ketteiban
  • Tokutei! Metabo Juku


English of the Dead (J)
[size=160]Demo[/size]
In de tijd dat Sega's laatste console, de Dreamcast, nog niet dood was kwam één of andere mafkees op het idee het toetsenbord te gebruiken voor een unieke versie van House of the Dead. Typing of the Dead voor de Dreamcast werd een spel waarbij je zombies kon neerschieten door snel woorden in te typen. Nu de Japanners massaal Engels proberen te leren is English of the Dead voor Sega een inkoppertje.
English of the Dead kent verschil modi. Zo kun je ervoor kiezen woorden te schrijven die worden uitgesproken, maar je kunt ze ook vanuit het Japans vertalen.
Het spel draait op een aangepaste port van de HoD2-engine voor de DS. Het spel zal hoogstwaarschijnlijk nooit buiten Japan verschijnen, maar het is misschien best vermakelijk om een keer te proberen.

Vrijdag 30 mei
Commando: Steel Disaster (E)
26 mei t/m 1 juni Screen2126 mei t/m 1 juni Screen2226 mei t/m 1 juni Screen23
Dit spel wordt een zijwaardste shooter / actiegame / platformer. De screenshots zijn niet al te indrukwekkend, maar wie weet wordt dit een vermakelijk spel dat het vermelden waard is.

Race Driver: GRID (E)
[size=160]Video[/size]
26 mei t/m 1 juni Screen1126 mei t/m 1 juni Screen1226 mei t/m 1 juni Screen13
Race Driver: GRID lijkt een heel aardig racespel te worden. Uitgaande van het filmpje zijn de graphics goed, en volgens de screenshots is er voor degenen die daar behoefte aan hebben ook aardig wat aan te passen. Zo is er een complete track editor die exclusief voor de DS gemaakt wordt.
Dit spel wordt een soort opvolger van Race Driver: Create and Race. Ook dat spel was vrij goed, maar het blonk niet uit tussen andere racegames. Wie weet maakt dit deel dit goed.

Verder verschijnen vandaag Di-Gata Defenders (E) en Monster Jam (E).

LOL (U)
26 mei t/m 1 juni Screen3126 mei t/m 1 juni Screen3226 mei t/m 1 juni Screen33
Ah, een nieuwe partygame, natuurlijk. Even kijken of er nog iets vernieuwends is aan deze... LOL! ROFL!
Volgens mij ben je vrij triest als je een spel wil laten verkopen door de naam. Laten we eerlijk zijn: een zelf respecterende gamemaker noemt zijn spel toch niet serieus LOL? Of is het spel toch meer dan een goedkope marketingtruc?
LOL is alleen bedoeld voor multiplayer. Als je geen vrienden hebt (LOL) kun je er dus geen LOL aan beleven. De LOL begint pas wanneer je vrienden uitnodigd.
Het idee van het spel is dat één iemand een opdracht geeft en de anderen die opdracht zo goed mogelijk uitvoeren. De opdrachtgever kiest vervolgens de beste speler uit, en de volgende ronde begint. De mogelijkheden zijn eindeloos, want er kan iets willekeurigs getekend of geschreven worden op het Touch Screen.
Vind je het spel nu saai? Daar heeft de maker een hele goede reden voor: jij bent zelf gewoon saai. Wat ik me als saaie persoon alleen afvraag is waarom iemand geld zou willen uitgeven aan een aantal DSsen en een spel als je evenveel... LOL kunt beleven met een paar stukken papier en wat pennen. Bezitters van een flashkaart zouden dit spel kunnen overwegen in verband met het milieu...


Tot zover de verwachte DS releases van volgende week. Aan het begin van de volgende week hoop ik een nieuw topic te schrijven met DS- en WiiWare-games. Helaas staat voor de DS op dit moment bar weinig gepland; de E3 die eraan zit te komen hebben we hard nodig! Hoe dan ook, tot volgende week!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum