Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 t/m 8 juni

Ga naar beneden

2 t/m 8 juni Empty 2 t/m 8 juni

Bericht  Maikel Steneker ma jun 23, 2008 2:31 pm

Het is op het moment erg druk, maar dat betekent niet dat ik niet even een overzicht geef van de verwachte DS releases van de aankomende week, 2 t/m 8 juni. Helaas heeft Nintendo of Europe ook deze week geen WiiWare-releases gepland, maar in de toekomst zou dat goed moeten komen: elke week moeten een paar nieuwe spellen af zijn, en er zijn er op dit moment meer dan 100 in de maak.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
The Incredible Hulk is uitgesteld naar 5 juni


Dinsdag 3 juni
Kung Fu Panda (U)
2 t/m 8 juni Screen112 t/m 8 juni Screen122 t/m 8 juni Screen13
Als er één diersoort is waar we ons absoluut geen zorgen over hoeven te maken is het de panda. Deze dieren zullen nooit meer uitsterven dankzij hun uitstekende Japanse vechtkunsten. Dat is de boodschap van de film die dit jaar nog verschijnt en het bijbehorende spel, dat verrassend genoeg een 3D Platformer is. Dit spel wordt gemaakt door Vicarious Visions, bekend van o.a. de goede Tony Hawk-games en het aankomende Guitar Hero: On Tour maar ook van spellen als Transformers Autobots en Decepticons.
Het spel lijkt een standaard platformer te worden, maar wel een vermakelijke. De Touch Screen-elementen schijnen iets toe te voegen aan het spel. Dit is er eentje om te proberen.

Lego Indiana Jones: The Original Adventures (U)
2 t/m 8 juni Screen212 t/m 8 juni Screen222 t/m 8 juni Screen23
Traveller's Tales brengt van hun nieuwste Adventure-game ook een DS-versie uit. Ik was zelf geen fan van Lego Star Wars voor de DS, maar het lijkt erop dat ik in de minderheid ben. Volgens Nintendo Power verdient dit spel een 7,5, dus de fans van de eerdere Lego-games hebben zeker iets om naar uit te kijken!

Summon Night: Twin Age (U)
2 t/m 8 juni Screen312 t/m 8 juni Screen322 t/m 8 juni Screen33
Atlus brengt ons vandaag een nieuw deel in de Summon Night-serie. Deze serie startte op de Playstation, maar pas sinds het GBA-deel komen de spellen ook uit in het westen. Het nieuwste deel in de serie doet eens een keer iets anders. Behalve RPG-elementen bevat dit spel ook RTS-elementen.
De graphics van dit spel zijn niet al te indrukwekkend (op de GBA was dit ook mogelijk). Hopelijk zorgt de gameplay voor wat compensatie.

Verder komen vandaag My Baby Boy (E) en My Baby Girl (E) in de winkels te liggen.

Woensdag 4 juni
Speed Racer (A)
2 t/m 8 juni Screen412 t/m 8 juni Screen422 t/m 8 juni Screen43
Dit spel, dat gebaseerd is op de film die ik niet ken, lijkt een F-Zero- en Wipeout-achtig racespel te worden. Hopelijk valt de kwaliteit niet tegen, dan kan dit zeker voor veel plezier zorgen. Er is verder geen informatie over het spel beschikbaar, ondanks dat de Amerikaanse versie van dit spel al een tijdje uit is.

Ook komt vandaag Lego Indiana Jones: The Original Adventures (A) uit.

The Incredible Hulk (U)
2 t/m 8 juni Screen412 t/m 8 juni Screen422 t/m 8 juni Screen43
Dit standaard actie-spel wordt ontwikkeld door Sega. Er is weinig informatie over beschikbaar, maar het zal waarschijnlijk een middelmatige game worden.

Ook komen vandaag 3 Japanse games uit, waaronder 99 no Namida (J) en DS Yamamura Misa Suspense: Maiko Kogiku - Kisha Katherine - Sougiya Isa Akashi - Koto ni Maru Hana Sanrin: Kyoto Satujin Jinken File (J). De derde game is nog wel het vermelden waard: Deep Aquarium (J) heeft het namelijk voor elkaar gekregen een 1.0 te scoren op IGN. Wow, dit spel moet slecht zijn...

Vrijdag 6 juni
Vandaag is geen beste dag qua DS releases. Ten eerste kunnen we een nietszeggend Japans spel, Nandoku Kanji DS: Nandoku - Yojijukugo - Koji Kotowaza, verwachten, en verder komen er alleen games uit die óf oud zijn, óf niet boeiend zijn óf al besproken zijn in dit topic:
  • Berlitz English Dictionary
  • Bratz Ponyz 2
  • Code Lyoko: Fall of X.A.N.A.
  • Etrian Odyssey
  • Lego Indiana Jones: The Original Adventures
  • Looney Tunes: Cartoon Concerto



Dit waren de releases van deze week alweer. Ze bleken achteraf nog best mee te vallen: aan het begin van de week zijn nog best wat interessante titels gepland. De verwachte releases van 9 t/m 15 juni, waarover binnenkort een topic verschijnt, lijken wat minder interessant. Het hoogtepunt wordt waarschijnlijk een detective-spel dat eerder in Japan verschenen is, maar daarover vertel ik jullie later meer. Tot volgende week... of zo!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum