Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

9 t/m 15 juni

Ga naar beneden

9 t/m 15 juni Empty 9 t/m 15 juni

Bericht  Maikel Steneker ma jun 23, 2008 2:35 pm

Nu ik weer wat tijd over heb is het tijd om een inhaalslag te maken wat betreft verwachte DS releases. Er is deze week (en de komende week) niet erg veel om naar uit te kijken, maar ik zal toch even samenvatten welke games we binnenkort op onze DS kunnen spelen.
De verwachte WiiWare releases komen waarschijnlijk niet meer terug. Dit komt omdat Nintendo voortaan wekelijks één of meerdere WiiWare-games uitbrengt (ongeveer net zo als met VC-games) zonder het van tevoren aan te kondigen. Tenzij dit veranderd zal ik in deze topics niets meer over WiiWare-games melden.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Jake Hunter: Detective Chronicles is uitgesteld naar 11 juni


Dinsdag 10 juni
Looney Tunes: Cartoon Conductor (U)
9 t/m 15 juni Screen119 t/m 15 juni Screen129 t/m 15 juni Screen13
Terwijl vele gamers zitten te wachten op een vervolg van Elite Beat Agents wordt het geïmiteerd door het ene na het andere spel. Sommige spellen voelen nog anders aan, maar in sommige gevallen lijkt een spel gewoon een goedkope kloon. Hoewel er nog geen fatsoenlijke informatie over dit spel beschikbaar is gemaakt lijkt dit me daar een perfect voorbeeld van.
Mocht je één van de best beoordeelde DS-games nog niet kennen: het is de bedoeling op het goede moment de bolletjes aan te tikken, en dit lijkt makkelijker en saaier dan het in werkelijkheid is. Door middel van je prestaties het verhaal aangepast. De vraag is of hetzelfde idee met Bugs Bunny, Porky Pig, Daffy Duck, Sylvester the Cat en Tweety even leuk is.

Jake Hunter: Detective Chronicles (U)
[size=160]Video[/size]
[size=160]Screenshots[/size]
Het DS-deel van de Tantei Jinguji Saburo-serie komt voor het eerst naar Amerika toe! De kans is groot dat je, net als ik, geen idee hebt wat dat wil zeggen, dus ik zal even uitleggen wat voor soort spel dit is.
Jake Hunter is een vrij standaard adventure-game. Als de game nog geen GBA- en PSP-delen had gehad zou je bijna verwachten dat het een kloon is van Phoenix Wright. Het spel is een budgettitel en gaat voor slechts 20 dollar over de toonbank.
Volgens degenen die het spel al hebben gespeeld is de soundtrack vrij monotoom en ziet alles er niet bepaald indrukwekkend uit, maar is dit toch een aanrader voor Hotel Dusk- en in mindere mate Ace Attorney-fans.
In het spel los je moordzaken op. Het spel is te beschrijven als interactive novel, zoals de Ace Attorney-gedeeltes buiten de rechtzaal dus eigenlijk. Een aparte feature van het spel is dat de hoofdpersoon als hij het even niet meer weet met een sigaretje nieuwe ideeën krijgt.
Het spel is tot nu toe vrij slecht beoordeeld; de scores komen niet ver boven de 6 uit. Dat wil echter niet zeggen dat dit geen vermakelijk spel wordt. Mocht het bevallen: het vervolg staat ook alweer klaar voor een release.

Donderdag 12 juni
Vandaag komen enkele nieuwe DS-games uit in Japan:
  • Hisshou Pachinko*Pachi-Slot Kouryaku Series DS Vol. 2: CR Shinseiki Evangelion - Shito, Futatabi
  • Majin Tantei Nougame Neuro: Neuro to Miko no Bishoku Sanmai
  • Motto Toeic Test DS Training
  • Sekai wa Atashi de Mawatteru


The Incredible Hulk (A)
9 t/m 15 juni Screen419 t/m 15 juni Screen429 t/m 15 juni Screen43
Dit standaard actie-spel wordt ontwikkeld door Sega. Er is weinig informatie over beschikbaar, maar het zal waarschijnlijk een middelmatige game worden.
De beveiliging op deze game lijkt bijzonder goed te zijn, want de Amerikaanse versie werkt niet op de M3 Real, M3Sakura, DSTT, CycloDS Evolution, R4 en M3 Simply!

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian (A)
[size=160]Video[/size]
9 t/m 15 juni Screen219 t/m 15 juni Screen229 t/m 15 juni Screen23
Disney heeft misschien Fall Line Studio geopend om DS- en Wii-games van hoge kwaliteit te produceren, maar met games als Hannah Montana hebben ze heel wat goed te maken. Disney probeert het opnieuw met deze Actie-RPG, een vrij simpel spelletje dat confrontaties laat uitvechten met minigames. Dit is het eerste spel van Fall Line Studio.
Volgens de eerste reviewers is het spel vrij kort en repetititief. De lengte van het spel is echter wel verlengd door een gloednieuwe online service van Fall Line Studio: DGamer.
Laten we deze service vooral niet onderschatten! DGamer wordt ingebouwd in elk Disney-spel voor de DS vanaf nu, en het biedt features zoals downloadable content, een Disney-versie van de achievements die we van Microsofts Xbox 360 kennen (genaamd "honors"), de mogelijkheid online voorwerpen uit te wisselen, het aanmaken van een profiel en wat andere dingen die ik alweer ben vergeten.
DGamer zal niet alleen in dit spel worden ingebouwd, maar ook in games als Spectrobes 2, Ultimate Band en... Hannah Montana 3. Niet elk van deze spellen is even goed, maar het netwerk is zeker interessant en dit spel is de eerste mogelijkheid om er gebruik van te maken.

Vrijdag 13 juni
De enige games die voor vandaag nog over zijn kennen we al of zijn niet interessant. Ik heb het over de Europese releases van:
  • Di-Gata Defenders
  • Ecolis: Save the Forest
  • Hannah Montana: Music Jam
  • Soul Bubbles
  • The Incredible Hulk



Hiermee eindigt deze week alweer. Voor volgende week kunnen we o.a. Arkanoid DS en Space Invaders Extreme verwachten. Tevens komen de nieuwe Pokémon Mystery Dungeon-games naar Europa en komt Cooking Guide: Can't Decide What To Eat? uit. Tot volgende week!

Omdat ze ietsje te groot uitvielen zijn de Jake Hunter screenshots hier los:
9 t/m 15 juni Screen119 t/m 15 juni Screen129 t/m 15 juni Screen13

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum