Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

29 oktober t/m 4 november

Ga naar beneden

29 oktober t/m 4 november Empty 29 oktober t/m 4 november

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:48 pm

Geleidelijk aan komen er nog steeds nieuwe games uit voor onze goede oude trouwe GameBoy Advance. Zo zijn er voor deze week alweer drie gloednieuwe spellen aangekondigd. Al moeten we er misschien niet al te blij over zijn...

In deze thread kun je aangeven of je het aangeven van GBA releases een goed idee vind of niet. Maar eigenlijk moet ik wel doorgaan met die paar releases die voor een handheld uitkomen die ooit zo goed was en nu uiteindelijk aan het sterven is.

Dinsdag 30 oktober
Barbie as The Island Princess (U)
De meesten van jullie zullen deze titel waarschijnlijk links laten liggen. Ik ook.

Donderdag 1 november
Enchanted (U)
In de laatste dagen van de GBA laat Disney de oude handheld niet in de steek. Vandaar dat ze hun nieuwste Actie-titel uitbrengen. Waarschijnlijk het zoveelste meh-spel, maar misschien worden we verrast.

The Legend of Spyro: The Eternal Night (A)

De derde legende van deze week is een gloednieuw deel in de Spyro-reeks, en volgens GBA-traditie een 2D platformer. Op de DS zou dat misschien enigzins teleurstellend zijn, maar als ik de speciale GBA trailer zie (ja, de GBA heeft in tegenstelling tot de DS een aparte trailer!) ben ik niet teleurgesteld. Dit spel blijkt een erg goede platformer te zijn, en bovendien eentje die de GBA-hardware tot het maximum benut. Een waardige afsluiter wat mij betreft.


Negeer de laatste zin maar, want volgende week komt The Bee Game alweer voor de GBA uit. Tot dan!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum