Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 t/m 7 oktober

Ga naar beneden

1 t/m 7 oktober Empty 1 t/m 7 oktober

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:46 pm

Deze week post ik voor de tweede keer een GBA release. Deze keer een heel wat interessantere dan vorige week, maar na het ontdekken van deze fout (na bijna een week!) heb ik niet echt het idee dat er veel interesse in GBA releases is.

Uitgestelde spellen
Crash of the Titans komt nu op 4 oktober

In deze thread kun je aangeven of je het aangeven van GBA releases een goed idee vind of niet. Tenzij ik erg positieve reacties krijg is dit waarschijnlijk de laatste keer dat ik de GBA releases vermeld. Spyro was het laatste GBA-spel waar ik nog naar uitkeek. Verder krijgen we ook alleen nog het Disney-spel Enchanted en Hamsterz Life 2 te zien. Deze spellen zijn wel gloednieuw, maar niemand zal ze nog spelen...

Ook voor GBA releases geldt:
Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Dinsdag 2 oktober
The Legend of Spyro: The Eternal Night (U)

De derde legende van deze week is een gloednieuw deel in de Spyro-reeks, en volgens GBA-traditie een 2D platformer. Op de DS zou dat misschien enigzins teleurstellend zijn, maar als ik de speciale GBA trailer zie (ja, de GBA heeft in tegenstelling tot de DS een aparte trailer!) ben ik niet teleurgesteld. Dit kan nog wel eens een vermakelijke platformer worden, en bovendien eentje die de GBA-hardware tot het maximum benut.

Edit: ik heb gelezen dat ook dit spel vandaag uitkomt, maar meerdere sites laten juist weten dat dit niet zo is. Als het niet uitkomt kun je het aan het eind van de maand verwachten.
Crash of the Titans (U)
1 t/m 7 oktober 93900920070822screen002wh6.th1 t/m 7 oktober 93900920070822screen003yf0.th1 t/m 7 oktober 93900920070822screen005yi8.th
Zo, weer een gelegenheid om die geniale trailer te posten, want dit spel komt ook uit voor de goede oude GBA. Hopelijk kunnen we vandaag al aan de gang met dit spel, anders wordt het waarschijnlijk volgende maand.
De GBA-versie is een 2D platformer die hopelijk net zo goed is als Crash Bandicoot XS (ook een 2D platformer voor de GBA). De screenshots laten echter niet erg veel goeds zien...

En dat was de GBA-release van deze week. (Edit: nu zijn het er dus 2.) Verder verwacht ik niet veel interessants meer voor de GBA, dus dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik een stukje over GBA releases schrijf. Wie weet zien jullie in de toekomst iets soortgelijks met de Wii of misschien wel een hele andere console (een opvolger van de DS zou ik zeker behandelen!).

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum