Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

22 t/m 28 oktober

Ga naar beneden

22 t/m 28 oktober Empty 22 t/m 28 oktober

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:39 pm

Vanaf vrijdag ben ik al ziek (nu eindelijk ongeveer beter), en door een storing is ook nog eens het internet uitgevallen. Toch ben ik maar een dagje later met de verwachte DS re;eases. En dan bedoel ik niet die van deze week, maar die van volgende week!
Degenen die mijn threads al langer lezen weten dat natuurlijk al lang, maar toch vond ik een introductie wel passend. Vanaf deze week gaan de threads er namelijk anders uitzien. Heel groot wordt de verandering niet, maar voortaan staan alle afbeeldingen gehost op ImgDUMPER.com. Dit vonden veel mensen fijner. Hoewel uiteindelijk bijna iedereen stemde voor ImageShack optie 2, heb ik toch voor ImgDUMPER gekozen. Deze site is namelijk veel sneller, en ik kan makkelijk mijn afbeeldingen uploaden en ordenen.
Dan komen nu de gebruikelijke berichten van deze topics (niemand klaagt ooit over uitgestelde games, en dat wil ik zo houden). Daarna zal ik beginnen met de release voor maandag. Mensen die op zoek zijn naar GBA releases kunnen dit topic overslaan, want er staan er nog geen gepland voor deze week.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Bijna elke week zijn er wel een paar, dus waarom niet in een week waarin meer dan 50 games uitkomen?

Maandag 22 oktober
The Sims 2: Castaway (U)
22 t/m 28 oktober Iv74lzwmtpy3brubtlj9ozd4q22 t/m 28 oktober 9j0gutpfrjrg63zmrso9dpsoz22 t/m 28 oktober R2oux5t6v0qffwwpd2m7sypac22 t/m 28 oktober Oer6sgolv98qt4cjlhp745axh22 t/m 28 oktober 8f5ng81kpy3wcehccyv705i8l22 t/m 28 oktober G2ghqofwjs2ijdx76kaarcdfy22 t/m 28 oktober A6ti44oxbvdp1zzjs7svvqr5r
Maxis en EA Games brengen vandaag de nieuwste uitbreidingsset voor The Sims 2 naar Amerika. Dat op de DS uitbreidingssets eigenlijk niet mogelijk zijn maakt niet uit: dan brengen ze het nieuwste deeltje toch standalone uit?
In Castaway wordt je op een eiland gedropt. Dat eiland kun je gaan verkennen. Je kunt er onder andere relaties starten en minigames spelen.
Ik weet zeker dat veel mensen erg geïnteresseerd zijn in dit spel (vooral meisjes/vrouwen), maar mij interesseert het niet zo veel. Toch komt dit spel misschien nog op mijn M3, alleen al omdat het de enige release van vandaag is.

Dinsdag 23 oktober
Vandaag komt de echte stroom releases pas op gang!
Backyard Football (U)
Net zoals de andere Backyard-games is dit spel gehuld in raadsel. Er is nog niet eens een screenshot van te vinden (wel een box, maar die post DjoeN nog wel). Helaas schijnen de Backyard-games niet zo goed te zijn (ik moet er nog steeds eentje proberen) maar als je zin hebt in een American Football-game is dit spel misschien niet eens zo'n slechte keuze.

Chessmaster: The Art of Learning (U)
22 t/m 28 oktober Snuvtivp24jxj6y5aewz35h1o22 t/m 28 oktober 3m5lim3v7pffau854vf1ja1nx
Op de goede oude Gameboy Advance kwam het goed ontvangen spel Chessmaster uit. Nu we in de Brain Training-tijd zitten brengt Ubisoft een vervolg uit waarmee je ook nog kunt leren schaken. Want het blijft natuurlijk een verdomd lastig spelletje.
Misschien krijgen ik en velen andere noeps (met een knipoog naar WiZaRDuSS) het spel nu eindelijk een keer onder de knie dankzij de DS.

EA Playground (U)

Het filmpje hierboven legt meer uit dan ik jullie kan uitleggen. Ik kijk eerlijk gezegd best uit naar dit spel. Het kan best leuk worden, al is het een cashin.

Front Mission 1st (U)

In Japan is de remake van de strategiegame Front Mission al een tijdje uit. Front Mission verscheen eerder al op de SNES, WonderSwan Color en Playstation, maar dit is de eerste keer dat het eerste deel uit de serie buiten Japan wordt uitgebracht.
Dit spel werd oorspronkelijk in 1995 uitgebracht door Squaresoft. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van dit spel, en de kwaliteit van de remake.

Lifesigns: Surgical Unit (U)
22 t/m 28 oktober Rhtz97sl33ufwgdblic5g8z1d22 t/m 28 oktober Rbeip1zwkowi78c0sinylpats22 t/m 28 oktober 50qvsucuyl9paw0pi9mgbdykr
Dit spel heeft nu echt al té vaak in deze threads gestaan. Ik hou het kort: dit wordt een soort Trauma Center kloon. Ik kijk er best naar uit, maar ik verwacht 'm voorlopig niet; de release wordt gewoon té vaak verschoven.
Dit is trouwens hetzelfde spel als LifeSigns: Hospital Affairs.

Napoleon Dynamite (U)
22 t/m 28 oktober Nv6nfoj555op88dj8tkuk02kd22 t/m 28 oktober 9mgywxbhupm9yi5uxksvo2t8c22 t/m 28 oktober Ej27t666cus0w0lbdk0lfk9q322 t/m 28 oktober U5ve3xicqfwmcspwbgi1rk42a
De screens wijzen misschien naar een crappy game, en als ik erbij vertel dat dit een filmgame is word je waarschijnlijk niet veel vrolijker. Maar dit spel kan nog best wel eens grappig worden! Zo is het ook bedoeld trouwens. De makers van het spel beweren dat het spel origineel is. Dat zou een first zijn voor een filmgame...
Als je nog tijd overhebt zou je deze game misschien kunnen uitproberen. Maar ik verwacht dat je teleurgesteld wordt.

Naruto: Path of the Ninja (U)
22 t/m 28 oktober G8lfpe0kz5emeh3k3gmmw9n2h22 t/m 28 oktober Fkr9dsgc3lr7c1w759bc3l69x22 t/m 28 oktober Iwxwp410m03565yimwkejh9ji22 t/m 28 oktober Ccu8cihy53e0u4dlx8htwq6j0
Goed nieuws voor Narutofans: de nieuwste game, Path of the Ninja, komt naar de VS.
Dit spel is een turnbased RPG waarin je speelt met 6 verschillende karakters. Dit spel was oorspronkelijk bedoeld voor de GBA (en is zo ook uitgekomen in Japan), maar spellen als Phoenix Wright bewijzen dat dat niet veel uitmaakt. Bovendien is de game niet onveranderd gebleven sinds de GBA-versie: denk aan meer ingesproken tekst en mooiere graphics, dit keer over twee schermen verdeeld.
Het spel schijnt best goed te zijn, maar houd er wel rekening mee dat het spel zijn oorspong vond op de GBA.

Phoenix Wright: Ace Attorney: Trials and Tribulations (U en E)

De Japanse versie (inclusief Engelse vertaling) is al een tijdje uit, maar nu kunnen ook Westerlingen van dit heerlijke spel genieten. In deze versies zijn de taalfouten die over waren in de Japanse versie als het goed is verbeterd.
Als je de Phoenix Wright (of beter gezegd: Ace Attorney) serie al kent weet je dat het ontzettende goede spellen zijn, of ontzettend saaie spellen zijn. Dat hangt namelijk nogal af van wie degene is die het speelt. Maar als je het spel leuk vind, vind je het waarschijnlijk een reden om een DS voor te kopen.
Bekijk mijn avater en sig, en je ziet dat ik een groot fan van de serie ben. Ik heb de Japanse versie al uitgespeeld, en ik kan bevestigen dat deel het beste uit de serie is. De zaken lopen goed in elkaar over en hebben veel met elkaar te maken, en het plot is ontzettend goed. Het wijst ook meerdere keren terug op eerdere games in de serie. Hoewel het spel goed te volgen is als je de eerdere games niet hebt gespeeld, raad ik je toch aan om deel 1 en 2 eerst uit te spelen. Op die manier kom je er het beste achter hoe geniaal het verhaal is.
In dit spel speel je voor het eerst ook met andere personen (Maya's kleine stukjes in deel 2 niet meegerekent). Dit hoeven niet altijd advocaten te zijn! Een kleine spoiler: in de eerste zaak is dat wel het geval; je begint te spelen met Mia Fey, Phoenix' mentor.
En nu maar wachten op de Europese/Amerikaanse release van deel 4 (Appollo Justice: Ace Attorney), want de Japanse versie van dat spel heeft geen Engelse taaloptie.

Pocket Pets (U)
22 t/m 28 oktober As7a1gc41b69iv5czvwty8hwg22 t/m 28 oktober 0jwxtmxbkx3r0xj2uibfed5z022 t/m 28 oktober Ooywa5nkra34y5flywcm546e6
Dit spel ziet er niet slecht uit, maar het is waarschijnlijk minstens net zo slecht als alle andere Nintendogs kloons. Dit spel geeft je de kans om op je DS 18 verschillende dieren in 7 verschillende plaatsen te verzorgen. Ook krijgen we er 10 gratis minigames bij, en kunnen we een fotoalbum van onze schattige virtuele huisdieren bijhouden. Ik ben benieuwd hoe positief de reviews worden.

Rhythm 'n Notes (U)
22 t/m 28 oktober Bi9780mmp8mklx2mqwam1maoo22 t/m 28 oktober Mjjjoflwfiu6u7lskw47ogoah22 t/m 28 oktober 01t1f8dphn3nyqs6boq809im322 t/m 28 oktober G0au0hks1byzfe6s8kgo3dqht22 t/m 28 oktober P8sykm4bmo2uzkl19a7d7pbhw
De DS leert ons van alles: we leren verschillende talen, houden ons brein in goede staat en trainen onze ogen. Maar ook muziek is zeer belangrijk voor je opvoeding. Vandaar dat we ook een muziekspel op de DS vinden. Iets vertelt me dat dit niets weg gaat hebben van de topper Elite Beat Agents...

Spanish for Everyone (U)
Ik kan jullie geen beelden laten zien, maar in dit spel leer je blijkbaar Spaans. Goh, wat is de DS toch een leerzaam apparaat!

Spongebob: Atlantis Squarepantis (U)
22 t/m 28 oktober Qaz6ijmg1ard4sqjka9vl0umx22 t/m 28 oktober Yjdzqzgrpdzyp6qpnuk5atgbt22 t/m 28 oktober 1njmz6a8a0pz67f9w4otk464e22 t/m 28 oktober 25y86hzjrb9oc8o2oeyljx7dc
Nee, het is geen typefout: dit is de naam van de nieuwste platformer in de Spongebob-reeks die voor de GBA, DS, Wii en PS2 verschijnt.
De vorige delen schijnen matig tot goed te zijn. Vooral de handheld-versies blinken uit. Dus wie weet wordt dit spel nog best aardig.

Zoo Hospital (U)
22 t/m 28 oktober Qo6nibfd0da73kp5j37hhzvlo22 t/m 28 oktober 7vb5zemdazmb4q28q020fya8w22 t/m 28 oktober Igm4s01e2w36876xj8sz0rfqk
Vraag de gemiddelde 10-jarige wat hij later wil worden, en de kans is groot dat hij "dierenarts" antwoordt. Ik heb dat zelf nooit gehad, maar voor degenen die zo'n beroep wel eens willen proberen zonder een veel te lange opleiding is er de DS. In dit spel mag je dierentuindieren onderzoeken en verzorgen. Een Trauma Center voor dieren?

Verder komen vandaag nog de platformer Ed, Edd & Eddy: Scam of the Century (U), Imagine Animal Doctor, Babyz en Fashion Designer (U), Super Collapse 3 (U) en The Suite Life of Zack & Cody: Circle of Spies (U) uit.

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

22 t/m 28 oktober Empty Re: 22 t/m 28 oktober

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:39 pm

Donderdag 25 oktober
Japanners kunnen vandaag de Adventure Apathy: Narugami Gakuen Toshi Densetsu Tantei Kyoku verwachten. En dat niet alleen: ook Code Geass: Hangyaku no Lelouch, Hudsons Crossword DS + Sekai 1-Shuu Cross, DS Dengeki Bunko: Iria no Sora, UFO no Natsu I-II, DS Dengeki Bunko: Iria no Sora, UFO no Natsu II, de RPG Dungeon Maker: Mahou no Shovel to Chiisana Yuusha, de leerzame spellen Eigo o Taberu Fushigi na Ikimono Marsh en ESSE Shikkari Kakeibo DS, Illust Logic DS + Colorful Logic, Keiba Navi: Uma no Suke 2, Mainichi Happy! Ayanokouji Kimimaro no Life Kit, Maru Kaite DonDon Oboeru: Kyoui no Tsugawa Shiki Kanji Kioku Jutsu - Kiso Gakushuu Hen, Mensetsu no Tatsujin: Tenshoku-Hen, het bordspel Sekai no Shougi, Sugar Bunnies DS, Tengen Toppa Gurren-Lagann, The Frogman Show: DS Datte, Shouganaijanai. en Tomodachi Tsukurou! Mahou no Koukan Nikki komen naar het land van de rijzende zon.
Tenslotte zien we Simple DS Series Volume 24 en 25: The Sensha en The Koushounin.

Maar daarmee houden de releases voor vandaag niet op! We moeten nog op een totaal aantal komen dat boven de 50 ligt. Vandaar ook de volgende games:

Final Fantasy Tactics A2: The Sealed Grimoire (J)
22 t/m 28 oktober 6v87uuf069jx1npnglldi9ngs22 t/m 28 oktober C7aiokfajcu4hl1hvo883lffx22 t/m 28 oktober Jnxwugysg76rc60erum3lto0r22 t/m 28 oktober Nt3szr1cfoxldfsac9c9zhrkt22 t/m 28 oktober Kwczmud6ovv6nyc2ln5r66t58
Japanse games krijgen in mijn threads vaak niet veel aandacht. Er is namelijk nog niet veel van bekend, en bijna geen enkele lezer zal één van de spellen uitproberen.
De nieuwste Final Fantasy Tactics geef ik graag wat extra aandacht. Het spel ziet er namelijk goed uit, en ik kan er wat informatie over geven; het spel was tenslotte al gedeeltelijk speelbaar op de Tokyo Gaming Show 2007.
In dit vervolg op de eerdere topstrategiegames kiezen spelers weer waar ze heen zullen gaan op de kaart. Vervolgens zetten ze hun spelers neer, en beginnen ze een potje Turn Based Strategy.
Als dit spel op tijd in het Engels uitkomt kan het wel eens een goed zoethoudertje worden tot Fire Emblem DS en Advance Wars DS 2 uitkomen.

ATV / Monster Truck Mayhem (A)
22 t/m 28 oktober 1451
Misschien kun je je de crappy 2 in 1 game voor de DS van een tijdje geleden nog herinneren. Deze game komt nu ook in Australië uit. Vermijdt hem.
Sorry DjoeN: toch een boxshot. Het is tenslotte voor een goed doel.

ATV: Quad Frenzy (A)
22 t/m 28 oktober Svg96zks2a5nd21znydc05oe0
Oh, en deze game moet je ook vermijden. Klik op de link voor een goede reden. De screen hierboven laat trouwens ook al een goede reden zien. Nee, het is echt niet bedoeld als een LEGO Racers kloon!

Avatar: The Burning Earth (A)
De Australiërs zijn de eersten op de wereld die deze actiegame van THQ op hun DS kunnen verwachten. Morgen zijn de Europeanen aan de beurt.
Er zijn nog geen beelden vrijgegeven.

Crash of the Titans (A)
22 t/m 28 oktober 5awo6v7r17nrh6ji1wltoa7ce22 t/m 28 oktober 939n80j8my48wm0tzh1wr9nel22 t/m 28 oktober 7sm4vq4opimfrlsggr2shlipc22 t/m 28 oktober 47cibnftz9ff3tuc60tii0ozs
Noem me een debiel, maar ik heb me helemaal kapotgelachen bij het zien van deze trailer. En ik blijf hem posten tot het spel overal op de wereld is uitgekomen! De nieuwe look van Crash bevalt me niet helemaal, maar de humor des te meer! En wat maakt het ook allemaal uit als we een 3D platformer krijgen die net zo goed is als de Crash Bandicoot-games op de PSone!
Dit deel zou als het goed is moeten terugkeren naar de "roots" van de serie, en ik kan me niet voorstellen dat iemand daar problemen mee heeft. Het spel viel me een beetje tegen, maar het is zeker niet slecht!

Disney Friends (A)
22 t/m 28 oktober 773gn6ak8jmmo5bobgiu1krr422 t/m 28 oktober Zzuepcbm6hz3ia2rme5ifjjms
Ik weet dat op dit forum redelijk wat ouders rondsurfen die naar DS games voor hun kinderen op zoek zijn. Die ouders zouden hier wel eens in geïnteresseerd kunnen zijn. In dit spel kun je allerlei Disney-figuren in 3D-omgevingen verzorgen. Je zult veel omgevingen herkennen uit de films. Voor kleine kinderen zal dit fantastisch zijn, want het spel ziet er helemaal niet slecht uit.

Honeycomb Beat (A)
22 t/m 28 oktober 4d2mvwbkhf0khcgo2ax32ef7a22 t/m 28 oktober Ockyp2stu5eh6pocfykh5ya6m22 t/m 28 oktober 3yr9vroy2ceuvxfq1nng2plrz
Ik heb het nooit gespeeld, maar dit spel is nogal wisselend gewaardeerd. Sommige tijdschrijften wilden het spel gerust met een dikke 8 belonen, anderen vonden het op z'n hoogst een twee waard.
Vandaag komt het spel uit in Australië.

Tank Battles (E)
22 t/m 28 oktober Tnouj1n7intz1is4mdpai62wj22 t/m 28 oktober 8ozk5p4i4osv2q3g9t8ib2vei
Een tijd geleden kwam dit spel al uit in Amerika onder de naam Tank Beat. Ik vond het een best aardig spelletje, vooral via Download Play, maar niemand die ik ken was het met me eens. Aangezien dit soort spellen niet veel voorkomen op de DS, raad ik fans van het genre aan mee te doen aan dit gevecht tussen tanks.
Dit spel schijnt vervroegd te zijn naar vandaag, maar op o.a. GameFAQs wordt 5 oktober nog altijd aangegeven als Europese release.

Ook verschijnen vandaag de Australische versies van Avatar: The Burning Earth, Dolphin Island, Imagine: Happy Cooking, Operation Vietnam, The Sims 2: Castaway (scroll omhoog voor meer informatie) en World Championship Poker.

Vrijdag 26 oktober
Vandaag verschijnen in Amerika deel 2 en 3 in de Interactive Storybook Series. Deel 1 verscheen 18 september al. Ook verschijnt Smart Girls Playhouse daar in de winkels.
Ook in Europa komen nog een paar spellen uit, zoals Artic Tale, Avatar: The Burning Earth, Balls of Fury, Cars Mater-National, Crash of the Titans (scroll voor meer informatie omhoog), Konami Classics Series: Arcade Hits, Nicktoons: Attack of the Toybots, The Sims 2: Castaway (ook de informatie over dit spel vind je verder omhoog) en World Snooker Championship: Season 2007-2008.


Tot zover de DS games van de herfstvakantie. In de week erna kunnen we weer een behoorlijke lijst spellen verwachten, waaronder The Simpsons Game, Dementium: The Ward, Boogie, My French Coach, Need For Speed ProStreet, Rayman Raving Rabbids 2 en nog wat andere spellen.
Oh, voor ik het vergeet: ook voor de Gameboy Advance staat nog een spel gepland, namelijk Enchanted. Ik kan jullie nu nog niet veel vertellen over dit Disney-spel, maar misschien volgende week wel!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum