Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

22 t/m 28 oktober

Ga naar beneden

22 t/m 28 oktober Empty 22 t/m 28 oktober

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:47 pm

Hier komt toch nog een GBA-release! Heb je een GBA en ben je fan van Nicklodeon? Lees snel verder!

Uitgestelde spellen
Hopelijk wordt dit ene spel niet uitgesteld, want dan doe ik al dit werk voor niets!

In deze thread kun je aangeven of je het aangeven van GBA releases een goed idee vind of niet. Voorlopig zal ik ermee doorgaan, maar erg opvallend zijn ze niet met de paar GBA releases elke week.

Ook voor GBA releases geldt:
Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Dinsdag 23 oktober
Nicktoons: Attack of the Toybots (U)
Ben jij fan van spongebob, Jimmy Neutron, Danny Phantom en andere Nicklodeon-figuren? Dan wil je ze vast wel helpen in hun nieuwe 2D-platformer voor de GBA!
Screenshots zijn er nog niet, maar dit spel kan best nog eens aardig worden. Verveelde GBA-bezitters die nu wel weer klaar zijn met Crash en/of Spyro kunnen hier best naar uitkijken.

Tot zover de GBA-game voor deze week. Maar treur niet; in mijn volgende thread staan er weer twee!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum