Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

24 t/m 30 maart

Ga naar beneden

24 t/m 30 maart Empty 24 t/m 30 maart

Bericht  Maikel Steneker za apr 05, 2008 5:01 pm

Zoals beloofd zal ik ook deze week wat vertellen over aankomende DS-games, ondanks mijn late verslaving aan Apollo Justice: Ace Attorney.
Is er verder nog iets te melden? Oh ja, de links naar Video's zijn een klein beetje veranderd. Volgens Remco32 zijn de links beter als ze een grootte van 160 hebben. Ik zie geen reden om me niet aan te passen, dus de links zijn in dit topic groter. Mocht iemand zin hebben om Remco's voorstel af te kraken: dat kan in dit topic.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Uitgestelde spellen
Mazes of Fate DS is uitgesteld
Dungeon Explorer: Warriors of Ancient Arts is uitgesteld naar 3 april
Double Sequence is uitgesteld naar 4 april


Dinsdag 25 maart
Harvest Moon DS Cute (U)
24 t/m 30 maart Screen1124 t/m 30 maart Screen1224 t/m 30 maart Screen13
De Harvest Moon-serie staat al bekend als behoorlijk schattig... maar het kan nog schattiger! Dit wordt bewezen door Harvest Moon DS Cute, een deel in de reeks dat in 2005 met de subtitel "For Girls" in Japan verscheen.
Verwacht nu geen compleet nieuw deel, want dit spel is in essentie hetzelfde als Harvest Moon DS... maar nu voor meisjes. Je speelt in het spel als meisje en er zijn wat extra leukigheidjes aan het spel toegevoegd. Liefhebbers van het eerste deel op de DS willen het misschien nog eens spelen, maar veel is er niet veranderd.

Het enige spel dat overblijft is Plushees (U).

Woensdag 26 maart
Mazes of Fate DS (U)
24 t/m 30 maart Screen2124 t/m 30 maart Screen22
Mazes of Fate voor de GameBoy Advance was volgens de meeste gamers erg middelmatig, maar er waren ook genoeg mensen die de dungeon crawler wisten te waarderen. Fans van het genre zullen uitkijken naar de remake voor de DS. Mazes of Fate DS is qua verhaal gelijk, maar de besturing is fundamenteel veranderd. Het spel gebruikt namelijk het Touch Screen om alle aanvallen uit te voeren tegen de monsters die de spelers zullen tegenkomen.
Dit spel is alleen bedoeld voor dungeon crawler fans.

Donderdag 27 maart
Lux-Pain (J)
[size=160]Video[/size]
24 t/m 30 maart Screen2124 t/m 30 maart Screen22
Deze adventure-game lijkt best veel weg te hebben van de Ace Attorney-serie. Ook in deze game moet je geheimen uit mensen zien te trekken, maar dat doe je op een iets andere manier. Wat dacht je van... krassen? Jazeker, je krast over iemands lijf met de stylus, tot er een geheim uit komt vallen.
Misschien doe ik iets te cynisch; dit kan best een vermakelijke game worden. Verwacht er alleen niet te veel van.

Dungeon Explorer: Warrior of the Ancient Arts (A)
24 t/m 30 maart Screen1124 t/m 30 maart Screen1224 t/m 30 maart Screen13
Hudson brengt met dit spel de RPG Dungeon Explorer weer helemaal terug! De graphics van het spel zien er niet geweldig uit, maar zijn acceptabel. De besturing van het spel bestaat alleen uit knoppen en de D-pad; het Touch Screen wordt dus niet gebruikt.
Het verhaal gaat over een verwoest land met allerlei gemene wezens die jij als speler natuurlijk moet vernietigen. Hier sta je trouwens niet helemaal alleen voor; het spel kan ook in coop worden gespeeld. Dit is makkelijker als je personage al is getraind.

Sega Superstars Tennis (A)
[size=160]Video[/size]
24 t/m 30 maart Screen2124 t/m 30 maart Screen2224 t/m 30 maart Screen2324 t/m 30 maart Screen2424 t/m 30 maart Screen25
Toen Sega vlak na de release van Mario & Sonic at the Olympic Games alweer aankondigde dat alle historische figuren die Sega heeft voortgebracht in een tennisgame voor de DS, PS2, PS3, Wii en Xbox 360 zouden spelen was ik allesbehalve positief.
Toen ik hoorde dat Sumo Digital, maker van de Virtua Tennis-games, voor de games zou zorgen werd ik wat positiever. Toen ik zojuist de trailer bekeek kon ik het niet ontkennen: ik kijk alweer uit naar deze game, ook al is het een Sega cashin.
In dit tennisspel, dat er verrassend mooi uitziet voor de DS, spelen alle Sega-figuren die we allemaal kennen mee. Dan heb ik het niet alleen over Sonic en Dr. Eggman, maar ook over Aiai uit Super Monkey Ball, Amigo uit Samba de Amigo en NiGHTS uit... NiGHTS.
De DS-versie wordt iets minder uitgebreid dan de console-versie, maar dat betekent niet dat je een lekker potje kunt tennissen in 60 fps. Maar bij tenissen houdt Sega niet op; er zijn ook verschillende minigames beschikbaar die tennis combineren met oude Sega-games. Virtua Cop met tennisballen anyone?
Het spel is volledig met het Touch Screen bestuurbaar, maar de reviewers (die trouwens erg positief zijn) merken al op dat de knoppen wel voor een flinke toevoeging zorgen.

De overige games die voor vandaag gepland zijn zijn allemaal Japans:
  • Business Ryoku Kentei DS
  • Katekyoo Hitman Reborn! Bongole Shiki Taisen Battle Sugoroku
  • Kidou Senshi Gundam 00
  • Lyra no Bouken: Ougon no Rashinban
  • Minna Atsumare! Quiz Party
  • Minna de Flash Anzan DS
  • Mokushise! Zenko Kutaikai!! Let's! Brass!!
  • Number Place Infinity Mugen
  • Odenkun: Tanoshii Oden Mura
  • Sakana to Asobou! Aquazone DS - Kaisuigyo
  • Simple DS Series Vol. 35: The Genshijin DS
  • Tetsudou Seminar: JR-Hen
  • The Eigyoudou
  • Vitamin X Evolution


Vrijdag 28 maart
Crayola Treasure Adventures (E)
24 t/m 30 maart Screen3124 t/m 30 maart Screen3224 t/m 30 maart Screen33
Ik had bij het lezen van de titel van dit spel niet veel verwacht, maar kunnen we niet meer eisen dan... dit?

Double Sequence (E)
24 t/m 30 maart Screen41
Het is bijna pijnlijk om aan te kondigen dat de boeiendste release van deze week dit simpele puzzelspelletje is. Toch moeten we het niet onderschatten. Dit spel kan vermakelijk worden. Het is, zoals altijd, nog niet bekend wat voor spel dit precies gaat worden, maar dat weten we vanzelf wanneer het spel gedumpt wordt.
In deze puzzlegame zit ook een verhaal dat je absoluut niet wilt lezen.

George of the Jungle (A en E)
24 t/m 30 maart Screen5124 t/m 30 maart Screen5224 t/m 30 maart Screen5324 t/m 30 maart Screen5424 t/m 30 maart Screen55
George heeft zijn jungle gelaten voor wat het is om een leuke platformer voor ons in elkaar te zetten. Bedankt George, we zullen er veel lol aan beleven!

Hurry Up Hedgehog! (E)
24 t/m 30 maart Screen6124 t/m 30 maart Screen6224 t/m 30 maart Screen63
Het lijkt erop dat ook dit een puzzlegame gaat worden, waarin het de bedoeling is een stel egels veilig thuis te brengen. Meer informatie dan de screenshots heb ik niet.

Neves (E)
24 t/m 30 maart Screen7124 t/m 30 maart Screen7224 t/m 30 maart Screen7324 t/m 30 maart Screen7424 t/m 30 maart Screen75
In Neves is het de bedoeling een stel houten blokken zo te rangschikken dat ze een figuur vormen. Dit kan heel simpel zijn, maar de moeilijkheidsgraad in dit spel stijgt tot een verrassend hoog niveau!

Teenage Zombies: Invasion of the Alien Brain Thingys! (E)
[size=160]Video[/size]
24 t/m 30 maart Screen8124 t/m 30 maart Screen8224 t/m 30 maart Screen8324 t/m 30 maart Screen84
Dit spel wordt een sidescrolling platformer, waarin ook minigames en puzzels in verwerkt zijn. Verder is er niet veel informatie beschikbaar, maar de enige beoordeling van het spel is een verpletterende 85%, dus we kunnen wat van dit spel verwachten! Ik kijk er zelf zeker naar uit, want het lijkt me een geniaal grappig spel. Een soort Barnyard Blast... maar beter!

De overige spellen die voor vandaag gepland staan zijn Dungeon Explorer: Warriors of Ancient Arts (E), El Tigre: The Adventures of Manny Rivera (E), Petz Bunnyz (E), Powershot Pinball Constructor (E) en Yu-Gi-Oh! World Championship 2008 (E).


Tot zover de releases voor deze week. Zoals je ziet zijn de toptitels voorlopig weer op, en dus hoeven we volgende week ook niet veel te verwachten. Toch zal er weer een nieuw topic verschijnen, dus houdt NDSS in de gaten!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum