Verwachte releases
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

15 t/m 21 oktober

Ga naar beneden

15 t/m 21 oktober Empty 15 t/m 21 oktober

Bericht  Maikel Steneker do nov 29, 2007 10:37 pm

Ik waarschuw jullie alvast: deze keer wordt het een kort topic. Wat is er gebeurd? Nou, op donderdagavond was ik al helemaal klaar met het topic. De screenshots waren geupload, de teksten geschreven, en alle games van deze week stonden bij elkaar. Op het moment dat ik kies waar ik het bestand wil opslaan crasht m'n PC!
Om jullie toch maar te vertellen wat er deze week nog uitkomt schrijf ik maar weer alles opnieuw. Maar je kunt je misschien wel voorstellen dat ik er niet meer al te veel zin in heb.
Vanaf volgende week (hopelijk, anders wordt het de week erop) gebruik ik een nieuwe image host. Ik heb nog geen idee welke. Dat wordt namelijk op dit moment uitgevochten in dit topic. Het lijkt erop dat ImageShack optie 2 toch nog gaat winnen. Dus zeg maar dag tegen de schattige thumbnails, want waarschijnlijk is dit de laatste keer dat je ze in deze threads ziet.
Behalve veranderen van image host kan ik natuurlijk nog veel meer doen om deze topics te verbeteren. De vraag is: wat? Als jij dat weet, kun je even hier een berichtje achterlaten. Ik zal er vervolgens naar kijken, en er eventueel een poll over maken. De kans is groot dat je je suggestie uiteindelijk toegepast terugvind in de topics.

Releasedata kunnen altijd veranderen! Ik kan me ook wel eens vergissen! De games die ik hier in een lijst zijn komen dus niet 100% zeker uit, en ze worden ook niet 100% zeker gedumpt!


Maandag 15 oktober
Flash Focus: Vision Training in Minutes a Day (U)
15 t/m 21 oktober 93928520070427screen001ae2.th15 t/m 21 oktober 94202720070823screen003ct3.th15 t/m 21 oktober 93928520070427screen011sg4.th
Dankzij de Brain Training games kunnen we onze hersenen in piekfijne conditie brengen. En blijkbaar willen veel mensen dat maar al te vraag: de games zijn namelijk een groot succes. Natuurlijk zijn bedrijven altijd op zoek naar grote successen. Dat verklaart waarom zoveel bedrijven ook ineens op het idee kwamen brain training games te maken.
Sommige spelmakers pakken het anders aan: ze willen je iets anders laten trainen. Zo wil Namco Bandai bijvoorbeeld onze ogen trainen. Dus degenen met een bril kunnen binnenkort gewoon weer zien; zonder lenzen!
Dit trainen gebeurt natuurlijk weer met minigames. Je traint hiermee ook meteen je reactievermogen, want je moet zo snel mogelijk op bepaalde delen van het scherm tikken. En geef nou maar toe: het ziet er best leuk uit. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat Nintendo het spel uitgeeft.

Tony Hawk's Proving Grounds (U)

15 t/m 21 oktober 93951520070809screen003gg1.th15 t/m 21 oktober 93951520070910screen004la6.th15 t/m 21 oktober 93951520070910screen005ln3.th15 t/m 21 oktober 93951520070809screen001uw5.th15 t/m 21 oktober 93951520070910screen006eh5.th
In dit nieuwste deel in de Tony Hawk-serie kun je je eigen keuzes maken. Als we de makers mogen geloven voegt dat werkelijk iets toe aan het spel. Verder heeft men afscheid genomen van de oude cell-shaded look zoals we die op de DS gewend zijn van Tony Hawk's American Sk8land en Tony Hawk's Downhill Jam. De graphics zien er weer net wat realistischer uit (al vind ik het niet echt een verbetering).
Het spel schijnt erg groot te worden, dus kan het voor wat extra uurtjes speelplezier zorgen! Met Tony Hawk's American Sk8land heb ik me kostelijk vermaakt, dus ik kijk hier zeker naar uit! Alleen hoop ik dat we niet soortgelijke problemen zien zoals die bij Tony Hawk's Downhill Jam aanwezig waren; dat spel was op bijna geen enkel flashkaartje te spelen.

Vandaag komen trouwens ook Fullmetal Alchemist: Trading Card Game (U), Sea Monsters: A Prehistoric Adventure (U), en The Bee Game (U) uit.

Dinsdag 16 oktober
Vandaag zien we helaas niet veel interessants voor de DS uitkomen. Eens kijken: Disney Princess: Magical Jewels (U), Fish Tycoon (U), Hannah Montana: Music Jam (U) (ja, het is een muziekspel, maar nee, het is niet interessant), Power Rangers: Super Legends (U) en Word Jong (U).

Woendag 17 oktober
Prism: Light the Way (U)
15 t/m 21 oktober 94229620070809screen001ah9.th
Hoewel ik me zeker heb vermaakt met de Europese versie van dit puzzelspel is deze Amerikaanse release niet meer interessant. Voor de zeldzame NDSS-ser die liever de Amerikaanse versie speelt: in dit spel heb je verschillende lichtbronnen die via spiegels en splitters op bepaalde vlakken moeten schijnen. Dit lijkt makkelijk, maar zeker als er verschillende kleuren aan te pas komen en je geen hulp meer krijgt valt het tegen qua makkelijkheid!

Donderdag 18 oktober
Vandaag komen zoals gewoonlijk weer wat Japanse spellen naar... Japan. Het gaat om Banushi Life Game, DS Bungaku Zenshuu, Oshare na Koinu, Saeki Chizu Shiki Yumemihada: Dream Skincare, Sansuu Puzzle de Migaku: Gakken Otona no Shikou Sense en Sonic Rush Adventure. Zelfs die laatste is niet meer interessant, want de Europese en Amerikaanse versies zijn ook al uit.

Vrijdag 19 september
De laatste dag van de week is zeker geen slechte, ook al zien we alleen Europese releases waarvan er natuurlijk veel al eerder zijn uitgekomen.

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (E)

Een 9,5 van de Game Informer en de Nederlandse (en ook de Engelse trouwens) [N]Gamer, een 9 van Eurogamer en GamesTM, een perfecte 10 van Computer & Video Games UK, een 9 bij het kritische Edge Magazine... Wat verwacht je nog meer van een spel? Nou, dat het door Nintendo wordt ontwikkeld en een nieuw deel in de Zelda-serie is bijvoorbeeld!
Ook als je geen fan van Zelda bent raad ik je aan dit spel een keer te proberen. Ik ben zelf geen Zelda-fan, maar dit spel kan ik echt waarderen.
Deze nieuwe Zelda gaat terug naar de stijl van The Wind Waker. Misschien was je daar geen fan van, maar zeker op de DS heeft het zijn charme. Verder kun je een lang avontuur verwachten, met ook nog eens multiplayer.
De Amerikaanse versie is (zoals iedereen nu wel weet) al uit vanaf 1 oktober, maar deze Europese release is toch interessant, voor bijvoorbeeld de mensen die het spel op de launch gaan kopen.

Disney Friends (E)
15 t/m 21 oktober 93978220070717screen003on4.th15 t/m 21 oktober 93978220070717screen009wf8.th
Ik weet dat op dit forum redelijk wat ouders rondsurfen die naar DS games voor hun kinderen op zoek zijn. Die ouders zouden hier wel eens in geïnteresseerd kunnen zijn. In dit spel kun je allerlei Disney-figuren in 3D-omgevingen verzorgen. Je zult veel omgevingen herkennen uit de films. Voor kleine kinderen zal dit fantastisch zijn, want het spel ziet er helemaal niet slecht uit.

Luminous Arc (E)
15 t/m 21 oktober 93496920070514screen004bn5.th15 t/m 21 oktober 93496920070530screen016da6.th15 t/m 21 oktober 93496920070530screen003ka8.th15 t/m 21 oktober 93496920070514screen001di1.th
Op fora als GBAtemp werd dit spel enorm gehyped. Bij de Amerikaanse release was er echter niets meer over te horen, behalve dan complete discussie over hoe de ARM7 fix nu precies werkte.
Dat is ook de reden dat ik dit spel weinig aandacht meer heb gegeven. Het is in ieder geval het spel wat er voor zorgde dat we Worms Open Warfare 2 zo vlak na de release al konden spelen. Misschien is het ook wel een aardige game op zichzelf. Verwacht een soort Fire Emblem van lagere kwaliteit.
De eerdere Europese release is blijkbaar uitgesteld.

Myst (E)
15 t/m 21 oktober 93994320070607screen001lq5.th15 t/m 21 oktober 93994320070607screen002sd6.th15 t/m 21 oktober 93994320070607screen004ak4.th
De afbeeldingen hierboven schijnen echt ingame te zijn! Maar juich niet te vroeg: Myst schijnt erg veel afbeeldingen te gebruiken. Dus het is niet zo dat dit allemaal realtime gerenderd is.
Ik heb nog nooit een Myst-spel gespeeld, maar het schijnt dat ik iets gemist heb. Daarom ga ik deze DS-versie maar eens proberen. Dit spel schijnt een echte adventure te zijn, en hoewel spellen nooit perfect zijn worden de PC-titels beoordeeld als "onberispelijk": veel is er niet meer te verbeteren. Ik ben benieuwd!

Ook komen in Europa vandaag Cocoto Kart Racer, High School Musical, Sea Monsters: A Prehistoric Adventure en Thrillville: Off the Rails uit.


Meer dan dit zien we deze week niet meer. Maar volgende week lezen jullie meer over 53 (!) spellen die in de planning staan voor 22 t/m 28 september. Tevens zien jullie, zoals eerder gezegd, dan waarschijnlijk ook het nieuwe image hosting systeem.
Welke spellen je kunt verwachten? Nou, voor de GBA nog niets, maar voor de DS verwacht ik onder andere het nieuwste uitbreidingspakket voor The Sims 2 (Castaway) (hoewel het op de DS gewoon als standalone game wordt verkocht), een paar spellen die ons Spaans leren en leren schaken, buiten spelen of lezen, de nieuwste Phoenix Wright (in zowel Europa en Amerika, op dezelfde dag), de Japanse versie van Final Fantasy A2, een nieuw spel in the Backyard-serie en nog veel meer. Tot volgende week dus!

Maikel Steneker
Admin

Aantal berichten : 86
Registration date : 29-11-07

http://www.ndss.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum